Οι δυσκολίες του Max Verstappen στο Τουρκικό Grand Prix οξύνθηκαν από λάθος στο στήσιμο της εμπρός πτέρυγας, κάτι που κατέστρεψε την αεροδυναμική ισορροπία του μονοθεσίου του, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Ολλανδός.
Ο οδηγός της Red Bull ήταν ένα από τα φαβορί για τη νίκη πριν τον αγώνα στην Κωνσταντινούπολη, με τον ίδιο να έχει κυριαρχήσει σε όλες τις δοκιμές και να εξασφαλίζει μια θέση στην πρώτη σειρά της εκκίνησης.
Αν και η κακή του εκκίνηση τον έριξε πιο πίσω, αναγκάζοντάς τον να ανακάμψει, ο Ολλανδός γρήγορα ανέβηκε και βρέθηκε πίσω από τον διαχύτη της RP20 του Sergio Perez.
Στη μάχη του όμως με τον Μεξικανό, ο Verstappen είχε τατακέ μετά από άτσαλο πάτημα με τέρμα το γκάζι στα κερμπ της πίσω ευθείας. Αυτό, τον ανάγκασε να μπει πρόωρα για φρέσκα ελαστικά. Έκτοτε, ποτέ δεν έδειξε πως είχε τον ρυθμό να παλέψει για κάτι καλύτερο από την 6η θέση, την οποία τελικά κατέλαβε.
Μετά τον αγώνα, ο Ολλανδός παραδέχτηκε πως ήταν ένας αγώνας που θα ήθελε να ξεχάσει. Μιλώντας στην Ολλανδική εφημερίδα de Telegraaf, ο Verstappen δήλωσε πως η λεπτομερής ανάλυση που έκαναν στο μονοθέσιό του μετά το τέλος του αγώνα έδειξε και το γιατί δυσκολεύτηκε τόσο πολύ.
Εξήγησε πως δεν είχε γίνει σωστά μια ρύθμιση στην εμπρός πτέρυγα, με τη μια πλευρά να έχει αλλάξει πολύ περισσότερο από την άλλη.
Αυτό, επηρέασε την αεροδυναμική ισορροπία καθώς υπήρχε ανόμοια κατανομή στις δύο πλευρές του μονοθεσίου, κάτι που εξηγούσε και το γιατί ο Ολλανδός δεν είχε καλό χειρισμό της RB16 μέσα στον αγώνα.
“Όλα πήγαν λάθος βασικά”, δήλωσε. “Αποδείχτηκε πως η ρύθμιση στην εμπρός πτέρυγά μου ήταν εντελώς λάθος”.
“Στη μια πλευρά είχαμε επτά μοίρες λιγότερες απ’ ότι θα έπρεπε να έχει το στήσιμο της εμπρός πτέρυγας. Αυτό είναι αρκετό στην πράξη”.
“Φυσιολογικά, μπορεί να υπάρξουν αποκλίσεις μιας μοίρας ή κάπου εκεί. Αλλά επτά μοίρες είναι πολύ. Τί μπορείς να κάνεις ως οδηγός σε μια τέτοια περίπτωση; Σχεδόν τίποτα δεν πάει καλά ως αποτέλεσμα αυτού”.
Ο Verstappen αρνήθηκε επίσης το ότι το τετακέ του στη μάχη με τον Perez ήταν αποτέλεσμα της απελπισίας του να ανέβει στο grid μετά τις δυσκολίες στην εκκίνηση.
“Δεν ήθελα καν να τον προσπεράσω σε εκείνο το σημείο”, σχολίασε ο Ολλανδός. “Δεν ήταν ότι ήταν κάτι σημαντικό ή κάτι τέτοιο. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα σε εκείνο το σημείο”.
“Ήθελα απλά να μείνω κολλημένος πίσω του, αλλά ξαφνικά είχα υποστροφή που με πέταξε εκτός πίστας. Από εκείνη τη στιγμή το πράγμα είχε τελειώσει λίγο πολύ. Μετά, ήμουν κολλημένος πίσω από ένα τρενάκι για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα”.
“Η κατάσταση της ασφάλτου ήταν γελοία επίσης. Και με αυτό το στήσιμο στην εμπρός πτέρυγα, δεν υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις ως οδηγός”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!