Οι Mike Conway, Jose Maria Lopez και Kamui Kobayashi αναδείχθηκαν παγκόσμιοι πρωταθλητές του για πρώτη φορά μετά την επικράτηση τους κερδίζοντας τον αγώνα 8 ωρών του Bahrain.
Το πλήρωμα με το No. 7 της Toyota TS050 Hybrid κέρδισε άνετα στο φινάλε της χρονιάς 2019-2020 το Σάββατο τους teammates τους Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley όπου αγωνίζονταν με το “success handicap” λόγο του πλεονεκτήματος στην βαθμολογία.
Οι Conway, Lopez και Kobayashi εκμεταλλεύτηκαν πλήρως το πλεονέκτημα στην απόδοση τους και δεν έκαναν λάθη καθ΄ όλη την διάρκεια προς την τέταρτη νίκη, η οποία ανέτρεψε την διαφορά 6 βαθμών με το No. 8 στην βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών.
Ο Kobayashi είδε την καρό σημαία ένα λεπτό και τέσσερα δευτερόλεπτα μακριά από τον Nakajima δείχνοντας τον τίτλο οδηγών για τελευταία φορά στην λειτουργία της κατηγορίας LMP1, η οποία αντικαθίσταται από την νέα κατηγορία Hypercar του WEC την επόμενη χρονιά.
Η μάχη στην κορυφή των prototypes αυτοκινήτων ελεγχόταν από το No. 7 της Toyota, η οποία είχε προβάδισμα ενός λεπτού και 17 δευτερολέπτων μέχρι την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στα μισά του αγώνα μειώνοντας την διαφορά στα 8δ.
Το μοναδικό αυτοκίνητο ασφαλείας που εμφανίστηκε στον αγώνα ήρθε μετά το κλατάρισμα του Daniel Serra στην GTE-Pro με την Ferrari η οποία έφερε συντρίμμια στην πίστα.
Μετά την επανεκκίνηση, ο Buemi κατάφερε να πάρει μερικά από τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου, στο σημείο όπου η διαφορά μεταξύ των δύο υβριδικών TS050 ήταν μόλις 5 δευτερόλεπτα, αλλά στην 6η ώρα ο Conway άρχισε να απομακρύνεται από τον Ελβετό οδηγό.
Η Toyota είναι ήδη πρωταθλήτρια κατασκευαστών έπειτα από την παρουσία της στο Le Mans με το διπλό βάθρο, ενώ η Rebellion Racing απουσίαζε από τον αγώνα του Bahrain.
Your Season 8 @FIAWEC LMP World Champions.@Mikeconway26 @kamui_kobayashi @pechito37 @Toyota_Hybrid #WEC @fia pic.twitter.com/XwQAIeDBGG
— WEC (@FIAWEC) November 14, 2020
LMP2 – Η Jackie Chan DC Racing άρπαξε την νίκη στο τέλος από την Jota Sport
Αυτό έφερε την νικήτρια της LMP2 Jackie Chan DC Racing με την Oreca 07 Gibson των Gabriel Aubry, Ho-Pin Tung και Will Stevens να συμπληρώσουν το συνολικό βάθρο.
Αφού έχασαν την πρωτοπορία από την JOTA του Antonio Felix da Costa στην τελευταία σειρά των pit stops, ο Aubry βρέθηκε στην ουρά του πρωταθλητή της Formula E πριν τον περάσει στην κλειστή αριστερή στροφή 10.
Τα δύο αυτοκίνητα που αγωνίζονται για την Jota Sport έτρεχαν δίπλα δίπλα, ενώ ο Aubry μπόρεσε να αρπάξει την εσωτερική στο πρώτο μέρος των στροφών 11-12 αριστερής και δεξιάς και να πάρει την θέση.
Ο Aubry πέρασε την γραμμή του τερματισμού με μόλις 1.984 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Costa, ο οποίος μοιράζεται το αυτοκίνητο του με τους Anthony Davidson και Roberto Gonzalez.
Το 1-2 για την Jota σήμαινε και το 1-2 για την Goodyear, η οποία κέρδισε τον τελευταίο αγώνα της στο WEC στην Shanghai τον περασμένο Νοέμβριο με το πλήρωμα της JOTA.
Οι Nyck de Vries, Giedo van der Garde και Frits van Eerd ολοκλήρωσαν τις τρεις πρώτες θέσεις για την Racing Team Nederland, ενώ η νικήτρια του τίτλου United Autosports τερμάτισε 4η στην κατηγορίας και 6η συνολικά έπειτα από μία σειρά προβλημάτων που είχε στον αγώνα.
Your Season 8 @FIAWEC LMP2 Champions.@AlbuquerqueFil
Phil Hanson@UnitedAutosport #WEC @fia pic.twitter.com/evMq5XQIZ1— WEC (@FIAWEC) November 14, 2020
Τα αποτελέσματα του αγώνα (Για τις κατηγορίες της GTE θα ακολουθήσει ξεχωριστό άρθρο)
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!