Οι Mike Conway και Jose Maria Lopez έφεραν το No. 7 της Toyota TS050 Hybrid στην pole position, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς 2019-20 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής στο Bahrain.
Το δίδυμο του Άγγλου και του Αργεντίνου συνδυάστηκε για να κάνει έναν χρόνο με μέσο όρο 1:40.747 στην διάρκεια της περιόδου 20 λεπτών και έπειτα από την προσπάθεια και των δύο οδηγών, κερδίζοντας τους teammates της LMP1 Brendon Hartley και Kazuki Nakajima με 0.751 δευτερόλεπτα διαφορά.
Το αποτέλεσμα των κατατακτήριων έδωσαν στους Conway, Lopez και Kamui Kobayashi έναν επιπλέον βαθμό, αφήνοντας το No. 7 έξι βαθμούς μακριά από τους Hartley, Nakajima και Sebastien Buemi που θα παλέψουν στον αγώνα 8 ωρών για τον τίτλο.
Οι 8 ώρες του Bahrain προσφέρουν περισσότερους βαθμούς από έναν τυπικό αγώνα αντοχής 6 ωρών του WEC, ενώ η διαφορά μεταξύ 1ης και 2ης θέσης στον αγώνα ισοδυναμεί με 11 βαθμούς.
Η Toyota άφησε τον Hartley να βγει πρώτος στην περίοδο των κατατακτήριων, ενώ ο Conway εμφανίστηκε στην πίστα λίγα λεπτά αργότερα.
Ο πρώτος χρόνος του Conway ήταν 1:40.114 με 1.138 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Hartley, ενώ ο Lopez κέρδισε τον Nakajima με ένα μικρό περιθώριο 0.363 δευτερολέπτων στην δεύτερη προσπάθεια του με τα ίδια ελαστικά.
Η pole position στην κατηγορία LMP2 πήγε στην United Autosports με την Oreca 07 Gibson που βρέθηκε στην κορυφή για τρίτο συνεχόμενο αγώνα του WEC με χρόνο 1:47.440 από τους Paul di Resta και Phil Hanson.
Η νικήτρια του Le Mans βρίσκεται μόλις 8 δέκατα μπροστά από την Jackie Chan DC Racing με τους Will Stevens και Gabriel Aubry.
Οι οδηγοί του No. 37 της Jota Sport που αγωνίζονται με την Jackie Chan Oreca ήταν οριακά ταχύτεροι από τους Thomas Laurent και Pierre Ragues της Signatech Alpine, διασφαλίζοντας ένα σετ ελαστικών για το αυτοκίνητο που έχει ελαστικά Goodyear παράλληλα με αυτό της Michelin.
Οι Antonio Felix da Costa και Roberto Gonzalez τερμάτισαν 4η με την JOTA, ενώ η Racing Team Nederland των Nyck de Vries και Frits van Eerd συμπληρώνει την 5άδα.
Η παρουσία των 6 αυτοκινήτων της LMP2 ολοκληρώνεται με την Cetilar Racing με Dallara P217 Gibson.
Τα πληρώματα της Aston Martin πήραν και τις δύο pole στις κατηγορίες GTE
Η Aston Martin Racing σκόραρε και τις δύο pole της GTE-Pro και της GTE-Am με τους πρωτοπόρους του πρωταθλήματος Nicki Thiim και Marco Sorensen να επεκτείνουν το προβάδισμα με τον επιπλέον βαθμό έπειτα από τον καλύτερο χρόνο.
Το δίδυμο με το No. 95 της AMR έκανε χρόνο 1:56.521 αφήνοντας 0.068 δευτερόλεπτα μακριά την Porsche των Kevin Estre και Michael Christensen που κατατάχθηκε στην 2η θέση της GTE-Pro.
Οι James Calado και Daniel Serra ολοκλήρωσαν την πρώτη διαφορετική τριάδα τερματίζοντας 3η με 1:56.708 μέσο όρο με το No. 51 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evo.
Οι Gianmaria Bruni και Richard Lietz τερμάτισαν 4η με το No. 91 της Porsche, ενώ η Ferrari με οδηγούς τους Miguel Molina και Davide Rigon βρέθηκε 5η.
Το άλλο πλήρωμα της Aston Martin συμπλήρωσε την 6η θέση των συμμετεχόντων της GTE-Pro με τους Maxime Martin και Richard Westbrook να κάνουν χρόνο 1:57.376.
Η Aston Martin ακόμη βρέθηκε μπροστά στην κατηγορία GTE-Am με τους Ross Gunn και Paul Dalla Lana να δίνουν την πρώτη pole του No. 98 της AMR από τον αγώνα 6 Hours of Shanghai του 2018.
Η πρωτοπόρος της βαθμολογίας TF Sport με την Vantage GTE έκανε το 1-2 για την Βρετανική μάρκα, ενώ η Red River Sport κατατάχθηκε 3η με τους Bonamy Grimes και Kei Cozzolino, που έκαναν το ντεμπούτο τους με την AF Corse η οποία υποστηρίζεται από την Ferrari αυτό το σαββατοκύριακο.
Τα αποτελέσματα των κατατακτήριων
The final grid of the season is set. Tomorrow we go racing for the last time in Season 8.#WEC #8HBahrain @BAH_Int_Circuit pic.twitter.com/sEmNdQoLpe
— WEC ??? (@FIAWEC) November 13, 2020
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!