Ο επικεφαλής της Red Bull στη Formula 1, Christian Horner, παραδέχθηκε ότι η ομάδα του έπρεπε να είχε αντιγράψει τους αντιπάλους της, Mercedes, χρησιμοποιώντας μεσαία ελαστικά για το Q2 και την έναρξη του πορτογαλικού Grand Prix.
Αυτή τη σεζόν, η Red Bull αντικατοπτρίζει συχνά την συνήθη στρατηγική της Mercedes, επιλέγοντας να δώσει στον Max Verstappen μεσαία ελαστικά για να περάσει από το Q2 και κατά συνέπεια για την πρώτη περίοδο του αγώνα, αλλά στο Portimao η ομάδα αποφάσισε να μην ακολουθήσει την πεπατημένη και να δώσει στον Ολλανδό τα μαλακά ελαστικά της Pirelli.
Ωστόσο, ο Verstappen είχε έναν άσχημο πρώτο γύρο που περιελάμβανε σύγκρουση με τον Sergio Perez, και έπρεπε να περάσει το αρχικό μέρος του αγώνα προσπαθώντας να κερδίσει έδαφος στη πορεία του για μία μακρινή τρίτη θέση.
Εν το μεταξύ, ο teammate του, Alex Albon, είχε μεγάλο πρόβλημα με τη φθορά των ελαστικών, κάνοντας δύο pit-stop και τερματίζοντας τελικά εκτός των βαθμών στη 12η θέση.
«Τα ελαστικά ήταν λίγο μαύρη τέχνη σήμερα», δήλωσε ο Horner. «Εννοώ, το μαλακό ελαστικό ήταν δύσκολο να το κάνεις να ξεκινήσει να δουλεύει και το μεσαίο ελαστικό φαινόταν να είναι το καλύτερο της γκάμας».
«Νομίζω ότι με 20/20 εκ των υστέρων, αν θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει τις κατατακτήριες ξανά, πιθανότατα να ξεκινούσαμε με τα μεσαία».
«Έτσι ο Max κρατήθηκε εκεί στον πρώτο γύρο, ενώ ο Alex έχασε κάποιο έδαφος στον πρώτο γύρο. Και τότε κατάφερε να μείνει σε μία θέση, και προφανώς να φροντίσει τα ελαστικά του όσο καλύτερα μπορούσε».
«Ο Max κατάφερε να φτάσει αρκετά μακριά και στη συνέχεια φόρεσε τα μεσαία και ήταν πολύ πιο ευχαριστημένος με αυτό το ελαστικό».
«Φυσικά, όμως, η Mercedes είχε φύγει μακριά εκείνη τη στιγμή. Έτσι βρισκόμασταν εκεί. Έτσι, η τρίτη θέση νομίζω ότι ήταν το βέλτιστο για τον Max, αλλά προφανώς ένα πιο δύσκολο απόγευμα για τον Alex».
Ο Horner είπε ότι η ομάδα πρέπει να διερευνήσει γιατί ο Albon δυσκολεύτηκε τόσο πολύ από τη φθορά.
«Προφανώς ήταν ένας δύσκολος αγώνας για αυτόν. Επομένως, πρέπει να εξετάσουμε όλα τα δεδομένα, όλες τις πληροφορίες, να δοκιμάσουμε και να καταλάβουμε γιατί η φθορά των ελαστικών του για παράδειγμα ήταν σημαντικά υψηλότερη. Και φυσικά θα χρειαστεί να ανακάμψει σε λιγότερο από μια εβδομάδα».
Ο Horner επιβεβαίωσε ότι ο Albon δεν μπορούσε να αποφύγει ένα δεύτερο pit-stop.
«Ήταν καθαρά μία συνάρτηση φθοράς των ελαστικών. Νομίζω ότι το πίσω αριστερό ήταν φθαρμένο πολύ, μέχρι τα λινά. Μπορούσαμε να δούμε ότι ήταν λίγο απελπιστική η κατάσταση και νομίζω ότι μετά από έλεγχο αφού βγήκε από το μονοθέσιο φάνηκε ότι δεν θα έφτανε στο τέλος του αγώνα με το συγκεκριμένο ελαστικό».
Ο Albon, ο οποίος βρίσκεται υπό έντονη πίεση για να σώσει τη θέση του για το 2021, παραδέχτηκε ότι ήταν ένα δύσκολο απόγευμα.
«Νομίζω ότι και τα δύο μονοθέσια δυσκολεύτηκαν», είπε στο Sky F1. «Δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση για να ξεκινήσουμε τον πρώτο γύρο καθώς το μονοθέσιο γλίστραγε παντού. Σαφώς υπήρχαν κάποια ελαστικά που ξεκίνησαν να δουλεύουν αμέσως για ορισμένες ομάδες. Οι McLaren και ο Kimi [Raikkonen] πετούσαν και έμοιαζε να ήταν σε διαφορετική πίστα από εμάς».
«Ήταν πολύ δύσκολο σε αυτούς τους δύο ή τρεις πρώτους γύρους, όταν χάσαμε τις θέσεις. Και όταν τα ελαστικά έφτασαν στη σωστή θερμοκρασία, το μονοθέσιο ήταν πραγματικά πολύ καλό».
«Περάσαμε ολόκληρο τον αγώνα πίσω από το κιβώτιο ταχυτήτων ενός άλλου μονοθεσίου. Γνωρίζαμε ότι θα ήταν δύσκολο να προσπεράσουμε εδώ, αλλά δυσκολευόμουν πολύ στη στροφή 14, οπότε ποτέ δεν μέναμε αρκετά κοντά για να έχουμε μια ευκαιρία στην πρώτη στροφή».
«Αυτό ήταν πραγματικά το πρόβλημα, ο ρυθμός του μονοθεσίου ήταν καλός, αλλά δεν μπορούσα να τον χρησιμοποιήσω, έτσι ήταν απογοητευτικό. Δοκιμάσαμε τα δύο pit-stop, το οποίο έχει λειτουργήσει στο παρελθόν, αλλά σήμερα δεν λειτούργησε».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!