Η Orange 1 FFF Racing Team πήρε την πρωτοπορία του αγώνα 24 ωρών του Spa όταν ο οδηγός της Lamborghini Marco Mapelli πέρασε μπροστά από τον Raffaele Marciello μετά τον δεύτερο γύρο pit stop.
Με 3 ώρες να έχουν ολοκληρωθεί και την νύχτα να πέφτει σχεδόν σε όλη την πίστα του Spa-Francorchamps, ο Mapelli με το No. 63 και την Lamborghini Huracan GT3 Evo είχε ένα μικρό πλεονέκτημα απέναντι στον Marciello με το No. 88 της AKKA-ASP Mercedes-AMG GT3 Evo.
Ο συνοδηγός του Mapelli, Dennis Lind, βρέθηκε 8ος κατά την διάρκεια του πρώτου stint προτού ανέβει στην 3η θέση στην πρώτη στάση των pit stops, πριν ο Δανός οδηγός περάσει τον Patrick Niederhauser της Audi Sport Team Attempto στην στροφή Les Combes μετά από αρκετούς γύρους.
Αυτή η αλλαγή κατά την διάρκεια της δεύτερης ώρας έδωσε την δυνατότητα στον Lind να κλείσει την διαφορά 10 δευτερολέπτων από τον Marciello, ο οποίος προηγούταν στην αρχή.
Η Lamborghini έκλεισε την διαφορά με την Mercedes-AMG με το προβάδισμα να μειώνεται κάτω από το μισό δευτερόλεπτο πριν ο Lind ανταλλάξει την πρωτιά με τον Mapelli.
Η στάση της FFF Racing Team στα pit stop ήρθε ένα γύρο νωρίτερα από αυτήν της AKKA-ASP, βοηθώντας το πλήρωμα της Lamborghini να κερδίσει 3 δευτερόλεπτα και να βάλει μπροστά τον Mapelli.
Ο Kevin Estre ανέβηκε στην 3η θέση με το No. 47 της KCMG με Porsche 911 GT3 R που παλεύει να υπερασπιστεί την νίκη των συναδέλφων του Michael Christensen και Richard Lietz.
Ο Estre ήταν καλύτερος σε μία μάχη για την 4η θέση με αρκετά αυτοκίνητα και αρκετούς οδηγούς Luca Stolz, Frederic Vervisch, Romain Dumas, Matt Campbell και James Calado.
Ο οδηγός της Audi Sport Team WRT Vanthoor ήταν 4ος πίσω από τον Estre μετά την 3η ώρα, με 9 δευτερόλεπτα μακριά από τον Stolz με το No. 4 της Haupt Racing Team Mercedes-AMG.
Ο Calado είχε ένα πολύ “δυνατό” stint αναλαμβάνοντας το No. 51 της AF Corse Ferrari 488 GT3 Evo 2020 από τον Alessandro Pier Guidi, με τον Άγγλο να κερδίζει 3 θέσεις και να ανεβαίνει στην 6η.
Οι Campbell και Dumas ήταν στην 7η και 8η θέση για τις δύο Porsches της GPX Racing, ενώ ο Vervisch – όπου ο συνοδηγός του Niederhauser έτρεχε στις μπροστινές θέσεις του grid μετά την ανάληψη από τον Mattia Drudi – έχει πέσει στην 9η θέση.
Στην κατηγορία Silver Cup, ο Alex MacDowall ανέλαβε την πρωτοπορία της Barwell Motorsport με την Lamborghini Huracan GT3 Evo από τον Frederik Schandorff και συνέχισε μπροστά, με τον Gabriele Piana να βρίσκεται 6 δευτερόλεπτα πίσω με το No. 5 της HRT Mercedes-AMG.
Η στρατηγική εκτός πλάνων του No. 77 της Barwell Motorsport με Lamborghini βοήθησε την ομάδα να προηγηθεί στην 3η ώρα από αυτήν της Sky-Tempesta Racing με το No. 93 Ferrari.
Η Herberth Motorsport έχει την πρωτοπορία στην κατηγορία Am Cup με τον Marco Seefried στο τιμόνι του No. 918 της Porsche.
Η πρώτη περίοδος της βροχής έκανε την εμφάνιση της στην 2η ώρα, αν και στις μπροστινές σειρές οι ομάδες παραμένουν με στεγνή γόμα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!