Η απόφαση του Hamilton να τρέξει τρεις γύρους στο Q3 ήταν αρκετή για να “αρπάξει” την pole position από τον teammate του. Στο Q1 ήταν η πρώτη φορά όλο το Σαββατοκύριακο που ο Hamilton έκανε ταχύτερο γύρο από τον Bottas, αλλά ο Φινλανδός επέστρεψε πρώτος στο Q2 και φάνηκε να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται σε κάθε γρήγορο γύρο του Hamilton.
«Δεν μπορώ να σας πω πόσο δύσκολο ήταν αυτό σήμερα», είπε ο Hamilton μετά τα προκριματικά. «Ναι, έχουμε ένα υπέροχο μονοθέσιο, αλλά πρέπει να πάρεις το μέγιστο από αυτό για να βγάλεις έναν γύρο. Ο Valtteri ήταν τόσο γρήγορος αυτό το Σαββατοκύριακο, είδατε ότι ήταν στην κορυφή, οπότε συνέχισα προσπαθώντας να βρω αυτόν τον επιπλέον χρόνο.»
«Στο τέλος, επέλεξα να κάνω τρεις γύρους για να μου δοθεί η ευκαιρία να “χτυπήσω” τον χρόνο του. Νομίζω ότι αποφάσισε να κάνει ένα, οπότε είπα «εντάξει, αυτό θα μπορούσε να μου δώσει μια ευκαιρία» και λειτούργησε. Αυτός ο τελευταίος γύρος έγινε όλο και καλύτερος, καθώς τον ολοκλήρωνα.»
«Η ομάδα επικοινωνούσε πολύ καλά μαζί μας και μας έδωσε την επιλογή βασικά, και στους δύο μας, οπότε είχαμε την επιλογή να πάμε στη μαλακή ή στη μέση γόμα. Και οι δύο επιλέξαμε να πάμε στη μέση, επέλεξε να κάνει έναν γύρο, επέλεξα να κάνω τρεις, επειδή είχαμε το χρόνο.»
«Έτσι βγήκα εκεί ωραία και νωρίς, με τα μεσαία ελαστικά, τα ελαστικά είναι πολύ σκληρά εδώ αυτό το Σαββατοκύριακο. Έχουμε τις πιο δύσκολες συνθέσεις και το να τα κάνουμε να δουλέψουν εδώ, είτε το πιστεύουμε είτε όχι, είναι πολύ, πολύ δύσκολο. Για αυτό ήθελα να κάνω ένα επιπλέον γύρο σε περίπτωση που ο πρώτος δεν ήταν τόσο καλός και λειτούργησε τέλεια.»
«Η πίστα είναι πολύ δύσκολη με προκλήσεις. Υπάρχουν μέρη που δεν μπορείς να δεις πού πας, κοιτάζεις τον ουρανό για ώρα, επομένως δεν υπάρχει καμία αναφορά που πρέπει να φρενάρεις, όταν κοιτάς τον ουρανό.»
«Είναι πραγματικά μια από τις πιο δύσκολες πίστες που νομίζω ότι έχω πάει. Η επιφάνεια είναι περίεργη, είναι πολύ κλειστή, πολύ λεία και δεν λειτουργεί με τα ελαστικά, όπως στη Βαρκελώνη, για παράδειγμα. Αυτό το έκανε εξαιρετικά δύσκολο για να δουλέψουν και τα μπροστινά και τα πίσω ελαστικά.»
«Είχαμε αρκετές στιγμές στις δοκιμές, όπου τα μπροστινά ελαστικά λειτουργούσαν, αλλά τα πίσω όχι, και τότε είχαμε στιγμές, όπου κανένα από τα ελαστικά δεν λειτουργούσε. Σήμερα ήταν καλύτερα, αλλά η ομάδα συνέχισε να κρατάει το κεφάλι της κάτω και να κάνει μια φανταστική δουλειά, και οφείλω ένα τόσο μεγάλο, μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!