Μετά την λήξη του χθεσινού ρωσικού GP, o Lewis Hamilton κατηγόρησε τους αγωνοδίκες και την FIA ότι προσπαθούν να τον “σταματήσουν”, επιβάλλοντάς του δύο ποινές πέντε δευτερολέπτων στον αγώνα και αναγκάζοντάς τον να περιοριστεί στην τρίτη θέση του βάθρου.
Ο Βρετανός, που διατήρησε την πρωτοπορία στο ξεκίνημα του αγώνα, είδε να του επιβάλλονται δύο ποινές πέντε δευτερολέπτων για τις δοκιμαστικές εκκινήσεις που έκανε στην έξοδο των pits πριν το ξεκίνημα του GP. Επιπλέον, στον Βρετανό δόθηκαν και δύο βαθμοί ποινής, οι οποίοι τελικά μετατράπηκαν σε χρηματική ποινή για την Mercedes.
Απαντώντας στις κατηγορίες του Hamilton για δυσμενή του μεταχείριση από πλευράς της FIA, ο διευθυντής των αγώνων της F1, Michael Masi, τόνισε ότι οι αγωνοδίκες έκαναν απλώς εφαρμογή των κανονισμών, κάτι που θα συνέβαινε για οποιονδήποτε από τους 19 οδηγούς του grid.
“Κατά την άποψή μου, αν ο Lewis θέλει να συζητήσει κάτι και να φέρει στο προσκήνιο ένα θέμα – όπως του έχω πει πολλές φορές προηγουμένως αλλά και σε όλους τους οδηγούς – η πόρτα είναι πάντα ανοιχτή”, είπε ο Masi.
“Είμαι χαρούμενος να συζητήσω για οτιδήποτε, αλλά νομίζω ότι από την πλευρά της FIA είμαστε εκεί ως ρυθμιστές για τη διαχείριση και την εφαρμογή των κανονισμών”.
“Έχουμε τους αγωνοδίκες ως ανεξάρτητο σώμα για αυτόν τον λόγο – ως εκ τούτου υπήρξε παραβίαση και δεν έχει σημασία αν ήταν ο Lewis Hamilton ή κάποιος από τους άλλους 19 οδηγούς, αν προκύψει παραβίαση των κανονισμών θα την λάβουν υπόψιν όπως πρέπει. Επιπλέον, θα έλεγα με δίκαιο τρόπο και με βάση τις περιστάσεις, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα βασικά στοιχεία”, είπε.
Όπως πρόσθεσε ο Masi, η επιτρεπόμενη περιοχή για την διενέργεια δοκιμαστικών εκκινήσεων είναι διαφορετική σε κάθε πίστα, ενώ το γεγονός αυτό είναι γνωστό σε κάθε οδηγό καθώς αποτελεί μέρος των οδηγιών που δίνονται πριν από κάθε αγώνα.
“Το μέρος για τις δοκιμαστικές εκκινήσεις είναι προφανώς πολύ συγκεκριμένο για κάθε πίστα και περιγράφεται λεπτομερώς στις σημειώσεις της διοργάνωσης. Έτσι, σε κάθε άλλον αγώνα ο Lewis μαζί με όλους τους άλλους οδηγούς συμμορφώθηκαν με τις απαιτήσεις για το πού επιτρέπεται να εκτελούν δοκιμαστικές εκκινήσεις, σύμφωνα με τις οδηγίες του διευθυντή αγώνων”, συμπλήρωσε.
“Θα έλεγα ότι ο λόγος για τον οποίο καθορίζουμε τον χώρο αυτόν είναι για την ασφάλεια όλων των οδηγών, και επίσης όλοι γνωρίζουν τι συμβαίνει πραγματικά. Προσδιορίζουμε την περιοχή για συγκεκριμένους λόγους”.
Τέλος, ο Masi επισήμανε ότι οι ποινές που επιβλήθηκαν στον Hamilton δεν ήταν επί της για δύο περιστατικά αλλά για ένα, καθώς ο Βρετανός με την κίνησή του παραβίασε διαφορετικές ρυθμίσεις των κανονισμών.
“Στην πραγματικότητα δεν ήταν δεύτερη ποινή. Υπήρξε παραβίαση δύο στοιχείων των κανονισμών που επισημάνθηκαν”, δήλωσε.
“Το ένα είναι το άρθρο που υπάρχει στις σημειώσεις του διευθυντή αγώνων, ενώ το δεύτερο είναι το άρθρο 36.1 των αθλητικών κανονισμών που ορίζει ότι πρέπει να διατηρείς σταθερή ταχύτητα στον δρόμο της εξόδου των pit, με τον δρόμο αυτόν να καθορίζεται από το πού βρίσκονται τα κόκκινα φώτα μέχρι τη γραμμή του αυτοκινήτου ασφαλείας.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!