Η Audi του Mirko Bortolotti προηγείται στον αγώνα 24 ωρών του Nürburgring με 3 ώρες να απομένουν αλλά οι BMW μείωσαν την διαφορά από τον πρωτοπόρο λόγο της στεγνής πίστας το πρωί της Κυριακής.
Ο Bortolotti, που οδηγεί το εργοστασιακό αυτοκίνητο της Audi με το No. 3 της Car Collection Racing με το Audi R8 LMS GT3 Evo, πήρε την πρωτιά από τον Nico Mueller όταν μπήκε στα pit πριν από την 20η ώρα του αγώνα.
Ο Mueller με το No. 1 της Audi έχει διαφορετική στρατηγική pit stop αφού ο Frank Stippler πραγματοποίησε ένα stint τεσσάρων γύρων, μικρότερο από το κανονικό μετά την επανέναρξη του αγώνα λόγο της κόκκινης σημαίας κατά την διάρκεια της νύχτας.
Αυτό άφησε το No. 3 της Car Collection Audi με τον Bortolotti που μοιράζεται το αυτοκίνητο με τους Christopher Haase και Markus Winkelhock στην πρωτοπορία, ενώ η αγωνιστική γραμμή άρχισε να στεγνώνει και αυτό έκανε τα πράγματα πιο περίπλοκα στις πρώτες θέσεις.
Η Audi είχε τα τρία αυτοκίνητα της με βρόχινα ελαστικά με 6 ώρες να απομένουν, αλλά η BMW άλλαξε τα ελαστικά στις M6 GT3s συμπεριλαμβανομένου της Team Schnitzer με No. 42 και της ROWE Racing με No. 99 όσο η πίστα άρχισε να στεγνώνει και οι συνθήκες βελτιωνόταν.
Αυτό βοήθησε τον Sheldon van der Linde να περάσει πολλά αυτοκίνητα κα να φέρει στην 2η θέση την ομάδα Schnitzer, ενώ ήταν πίσω από το No. 3 της Audi με 5:30 ώρες να απομένουν.
Η διαφορά από τον πρώτο έγινε μικρότερη από 4,5 δευτερόλεπτα, με τον van der Linde να εκμεταλλεύεται το λάθος του Haase που βγήκε εκτός στο γρασίδι στην Aremberg.
Ο Van der Linde παρέδωσε την Schnitzer BMW στον Martin Tomczyk και ο Γερμανός οδηγός συνέχισε την καλή δουλειά του Νοτιοαφρικανού teammate του, ακολουθώντας τον Bortolotti μέχρι το τελευταίο pit stop πριν τις τελευταίες τέσσερις ώρες.
Κατά την διάρκεια αυτών των pit stop, ο Bortolotti παρέμεινε μπροστά με την Audi αλλάζοντας σε στεγνά ελαστικά, όπου είναι το επόμενο βήμα έπειτα από την στεγνή πίστα.
Η ROWE Racing του Nick Yelloly βγήκε από τα pit μπροστά από τον Tomczyk με τις δύο BMWs να είναι λιγότερα από 10 δευτερόλεπτα πίσω από την πρωτοπόρο του αγώνα Audi.
O Lance David Arnold είναι 5ος στην υψηλότερη κατάταξη για την Porsche 911 GT3 R για την Frikadelli Racing Team, πίσω από τον Philipp Eng με την άλλη ROWE BMW.
Η Audi άλλαξε σε στεγνά ελαστικά με το No. 29 της Land-Motorsport να κερδίζει ένα λεπτό, αλλά ο Christopher Mies επέστρεψε στην πίστα μετά από 2 γύρους όπου φορούσε βρόχινα ελαστικά σε στεγνή πίστα.
Ο βασικός εκπρόσωπος της Mercedes-AMG για μία περίοδο ήταν το No. 22 της 10Q Racing Team φτάνοντας στην 4η θέση με τον Daniel Juncadella στο τιμόνι, αν και ο Ισπανός έχασε χρόνο λόγο ποινής 32 δευτερολέπτων λόγο παραβίασης στις κίτρινες σημαίες.
Με 3 ώρες να απομένουν η κορυφαία εμφάνιση είναι για το No. 2 της Haupt Racing Team στην 7η θέση, δύο θέσεις μπροστά από τον συνοδηγό του Juncadella τον Thomas Jaeger.
Η ίδια ποινή δόθηκε και στο πλήρωμα της 10Q Racing επηρεάζοντας την απόδοση του No. 18 της KCMG Porsche και του Dennis Olsen ανεβαίνοντας στην 3η θέση, η υψηλότερη μέχρι στιγμής, ενώ απέμεναν 5 ώρες.
Ο ταχύτερος γύρος μέχρι στιγμής στον αγώνα:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!