Η Haupt Racing Team με το No. 4 και την Mercedes-AMG GT3 Evo, όπου ήταν ανάμεσα στους επικεφαλής στον αγώνα 24 ωρών του Nürburgring, βγήκε εκτός δράσης μετά το τρακάρισμα στην 5η ώρα του αγώνα.
Τα πλάνα μέσα από την κάμερα του αυτοκινήτου δείχνουν ότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σταθερό βγαίνοντας εκτός πίστας και κατέληξε στις μπαριέρες.
Στα πλάνα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που πέρασαν από το σημείο δείχνουν ότι το ατύχημα ήταν σφοδρό με το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου No. 4 της Mercedes, ενώ ο Metzger τραυματίστηκε.
Όμως το δράμα των Mercedes-AMGs συνεχίστηκε καθώς έχασε την πρωτοπορία ακόμα ένας κατασκευαστής έπειτα από το ατύχημα του Raffaele Marciello.
Στα μέσα της 7ης ώρας, ο Ιταλός οδηγός είχε προβλήματα στην έξοδο της στροφής Kallenhard όταν η GetSpeed Performance με την Mercedes-AMG GT3 Evo έμεινε στο ίδιο σημείο αφότου σπίνιαρε.
Ο Marciello πάρκαρε το αυτοκίνητο στην έξοδο της Kallenard, ενώ οι λόγοι του ατυχήματος παραμένουν άγνωστοι.
Αυτό το ατύχημα έφερε τρεις εργοστασιακές συμμετοχές με τις Audi R8 LMS GT3 Evos στην πρώτη, δεύτερη και τρίτη θέση με τον Dries Vanthoor να βρίσκεται 20 δευτερόλεπτα μπροστά από τους Kelvin van der Linde και Christopher Haase με 5 δευτερόλεπτα πίσω.
Ο Marciello ήταν πρώτος στην 2η ώρα, καθώς είχε αυξήσει από νωρίς την διαφορά από την HRT Mercedes του Maro Engel σε βρεγμένη πίστα.
Η HRT αντάλλαξε την πρωτιά κατά την διάρκεια των τρίτων pit stop, όταν ο Florian Schiller το αυτοκίνητο της GetSpeed εκτός για έναν γύρο, λόγο ενός μεγάλου service, αλλά το No. 4 της Mercedes εγκατέλειψε μετά από ένα μεγάλο ατύχημα.
Ο αγώνας του Nürburgring διακόπηκε την 7η ώρα λόγο δυνατής βροχόπτωσης και στατικού νερού σε αρκετά σημεία της πίστας.
Αρκετά αυτοκίνητα μπήκαν στα γκαράζ με τους μηχανικούς να δίνουν μάχη καθ’ όλη την διάρκεια της νύχτας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!