Η Haupt Racing Team με το No. 4 Mercedes-AMG GT3 Evo πέρασε στην κορυφή του 24ωρου αγώνα του Nürburgring αφού ο Manuel Metzger έκλεισε την διαφορά με τον οδηγό Fabian Schiller της GetSpeed Performance.
Ο Schiller πήρε το προβάδισμα με 55 δευτερόλεπτα από τον συνοδηγό του Raffaele Marciello, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από την HRT του Maro Engel στα πρώτα δύο stint.
Όμως, καθώς η αγωνιστική γραμμή άρχισε να στεγνώνει μετά την 3η και 4η ώρα το No. 4 της HRT Mercedes ήρθε στο προσκήνιο με τον Metzger να μειώνει το πλεονέκτημα του Schiller σε κάθε γύρο.
Προχωρώντας στην τρίτη στάση των pit στο τέλος της 4η ώρας, η διαφορά μειώθηκε στα 7 δευτερόλεπτα, αν και ήταν μεγαλύτερη από ένα λεπτό και 20 δευτερόλεπτα όταν ο Marciello μονομαχούσε με τον Engel.
Οι δύο πρωτοπόρες Mercedes-AMGs είχαν καταγράψει τα ίδια stint στις πρώτες ώρες του αγώνα αλλά ο Schiller είχε μία απροσδόκητη διαδρομή εννέα γύρων φτάνοντας στην 5η ώρα, όπου η 3η στάση στα pit ήταν μεγαλύτερη για τον Metzger από τις αρχικές.
Αυτό έδωσε στον Metzger ένα πλεονέκτημα 50 δευτερολέπτων έναντι του συνοδηγού του Schiller, Maximilian Goetz όταν ξεκίνησαν τα pit stop.
Στην 3η θέση κατά τον ερχομό της 5η ώρας, και με το σκοτάδι να πέφτει γρήγορα πάνω από την πίστα, ήταν ο Nico Mueller με το No. 1 της Audi Sport Team Phoenix με το Audi R8 LMS GT3 Evo.
Ο Mueller έτρεχε με πάνω από 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον Goetz και 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Christopher Mies στην 4η θέση με το Audi της Sport Team Land.
Το αυτοκίνητο της Land βρίσκεται σε διαφορετική στρατηγική pit stop από τους πρωτοπόρους, ακολουθώντας το σύντομο stint των 5 γύρων από τον Mies.
Στην 5η θέση στο τέλος της 4ης ώρας και με τέσσερα stints είναι ο Mirko Bortolotti με το No. 3 της Audi Sport Team Car Collection.
Ένας από τους πρώτους διεκδικητές – η Konrad Motorsport με την Lamborghini Huracan GT3 Evo – είχε μπελάδες την 3η ώρα του αγώνα όταν ο Franck Perera πάρκαρε στην άκρη της πίστα λόγο μηχανικών προβλημάτων.
Το αυτοκίνητο, με το οποίο ο Marco Mapelli βρέθηκε από την 23η θέση στην 3η, άφησε λάδια στην πίστα από την στροφή Nordschleife και ο Perera το πάρκαρε στην Bergwerk.
Υπήρχαν επίσης προβλήματα για την BMW M6 GT3 στην κατηγορία Pro-Am της ομάδας Walkenhorst Motorsport όπου είχαμε την πρώτη μεγάλη σύγκρουση του αγώνα στην έξοδο της Brunnchen στην 2η ώρα.
Η υψηλότερη παρουσία για τις BMWs μετά από τέσσερις ώρες ήταν το αυτοκίνητο No. 99 της ROWE Racing στην 9η θέση με τον Nick Yelloly ο οποίος ξεκίνησε τον αγώνα πίσω από το τιμόνι της BMW.
Ο Βρετανός οδηγός κυνηγούσε τον Mathieu Jaminet με Porsche για την 8η θέση, ενώ η υψηλότερη παρουσία της Porsche 911 GT3 R είναι του Alexandre Imperatori όπου βρίσκεται 20 δευτερόλεπτα μπροστά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!