Ο Mike Conway παραδέχτηκε ότι νιώθει απογοητευμένος που έχασε ξανά την νίκη λόγο των προβλημάτων στο αυτοκίνητο No. 8 που δεν ήταν στον έλεγχο του.
Ο Conway και οι συνοδηγοί του Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez έχασαν μία σίγουρη νίκη πέρυσι λόγο ενός προβλήματος στον αισθητήρα του ελαστικού που άφησε τον Lopez εκτός πρωτοπορίας στην τελευταία ώρα.
Το αποτέλεσμα της Κυριακής σηματοδότησε τον τέταρτο τερματισμό στο βάθρο του Le Mans, αν και κανένας δεν έχει κερδίσει ακόμα τον αγώνα.
“Αυτό το μέρος δεν μας έχει φερθεί με τον καλύτερο τρόπο,” δήλωσε ο Conway.
“3 νίκες για την ομάδα – πρέπει να είμαστε χαρούμενοι για αυτό. Αλλά από την δική μας πλευρά στο γκαράζ νιώθουμε σαν να έχουν απομακρυνθεί από εμάς.
“Εννοείται πως είμαστε λυπημένοι για αυτό. Θα μας πάρει λίγο χρόνο για να το ξεπεράσουμε. Ειδικά για το πρωτάθλημα αλλάζουν μαζικά τα πράγματα.
“Δύο μεγάλες ατυχίες για εμάς στον αγώνα. Είναι αρκετά απογοητευτικό. Ήρθαμε εδώ και κάναμε καλή δουλειά. Είναι κάποια μικρά πράγματα που μας εμπόδισαν να κερδίσουμε.
“Συνεχίζουμε να το λέμε αλλά θα επανέλθουμε την επόμενη χρονιά και θα προσπαθήσουμε ξανά.”
Τα θέματα που είχαμε με το turbo ήταν ένα πρόβλημα που εμφανίστηκε για πρώτη φορά
Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Pascal Vasselon αστειεύτηκε στην συνέντευξη μετά το τέλος του αγώνα λέγοντας ότι χρειάζεται να αλλάξουμε αριθμούς την επόμενη φορά για να σπάσει η ατυχία του No. 7 στο Le Mans.
“Δεν είχα λόγια να πω στους οδηγούς,” δήλωσε ο Vassleon. “Αυτοί έκαναν τα πάντα σωστά. Προετοιμάστηκαν καλά. Ήταν γρήγοροι. Αυτοί βρήκαν καλό setup με τους μηχανικούς και κάθε φορά κάτι πάει λάθος το οποίο δεν είναι στο χέρι τους.
“Όλη η ομάδα λυπήθηκε για αυτούς.
“Αυτοί ήταν ταχύτεροι από το No. 8 και πάλι κάτι γίνεται το οποίο δεν είναι υπό τον έλεγχο τους.”
Ο Vasselon εξήγησε ότι τα προβλήματα στην εξάτμιση για την Toyota No. 7, όπου προηγήθηκε μία αλλαγή στο turbo ήταν ένα πρόβλημα που οι κατασκευαστές δεν το έχουν ξαναδεί.
Ωστόσο, αυτός είπε ότι η ομάδα ετοιμάστηκε για το σενάριο αλλαγής του turbo, όπου βρέθηκε εκτός στόχου με την στάση 25-30 λεπτών.
“Ήταν ένα από τα σενάρια για το οποίο είχαμε προετοιμαστεί,” είπε αυτός στο Sportscar365. “Είναι πολύ δύσκολο να αφαιρέσεις τις καυτές εξατμίσεις, οπότε σαφώς και δουλέψαμε για να το καταφέρουμε αυτό.
“Ξέραμε από την αρχή ότι θα ήταν μία μακροσκελή στάση.”
Τα θραύσματα που πλήγωσαν το πάτωμα της No. 7 Toyota στις τελευταίες 8 ώρες οδήγησαν σε μία “αισθητή” μείωση της κάθετης δύναμης σύμφωνα με τον Vasselon, που επέλεξε να μην μπει το αυτοκίνητο στα pit για περαιτέρω επισκευές.
Ο Vasselon υπολόγισε ότι το αυτοκίνητο θα έφτανε την No. 3 Rebellion R13 Gibson με 3 δευτερόλεπτα στον γύρο και θα είχε προσπεράσει το αυτοκίνητο εάν δεν είχε υποστεί ζημιά.
Τελικά δεν ήταν πρόβλημα προς το τέλος το ατύχημα του Louis Deletraz,ενώ το μετέπειτα θέμα με τον συμπλέκτη έστειλαν την No. 3 Rebellion στο γκαράζ και έδωσαν στην Toyota την διπλή παρουσία στο βάθρο.
“Όταν ο ρυθμός το αυτοκινήτου έπεσε, ήταν σχεδόν αδύνατο μέχρι που το αυτοκίνητου με το No. 3 είχε ένα δικό του πρόβλημα,” είπε ο Vasselon. “Μετά κατέστη δυνατό για το αυτοκίνητο με το No. 7 να βρεθεί εκεί.
“Στο Le Mans σίγουρα δεν σταματάμε να πιέζουμε γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!