Η United Autosports κέρδισε την παρθενική της νίκη στην κατηγορία της στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans, κερδίζοντας σχεδόν τον τίτλο της LMP2 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA μετά από ένα προσωρινό δράμα που υπήρξε στον δρόμο προς την νίκη.
Ο Phil Hanson έφερε το No. 22 και την Oreca 07 Gibson στην γραμμή του τερματισμού για την νίκη στην κατηγορία, με 32.831 δευτερόλεπτα μπροστά από το No. 38 της JOTA Oreca του Anthony Davidson.
Οι δύο Βρετανοί οδηγοί είχαν μπλεχτεί σε μία μάχη μεταξύ τους στο τέλος του αγώνα, με τον Hanson να φεύγει λίγα δευτερόλεπτα μπροστά από τον Davidson μετά από ένα τελευταίο pit stop για καύσιμα δέκα λεπτά πριν πέσει η καρό σημαία.
Ωστόσο, ο Davidson αναγκάστηκε να μπει στα pit ένα γύρο αργότερα, επίσης για καύσιμα, δίνοντας στον 21 χρονών αρκετή διαφορά για να καλύψει και έτσι πείρε τις διακρίσεις της κατηγορίας.
Αυτός μοιράζεται το αυτοκίνητο του με τους Paul Di Resta και Filipe Albuquerque, που μαζί με τον Hanson, κλείδωσαν προσωρινά τον τίτλο της LMP2 με έναν αγώνα να απομένει.
Η νίκη της Κυριακής είναι η τέταρτη συνεχόμενη στην κατηγορία της στο WEC ξεκινώντας από πέρυσι με τον αγώνα 8 ωρών του Μπαχρέιν.
Το No. 38 της JOTA με οδηγό τον Davidson και συνοδηγούς τους Roberto Gonzlez και Antonio Felix Da Costa τερμάτισαν δεύτεροι, καθώς επωφελήθηκαν από την διαρροή λαδιού του αδερφικού αυτοκίνητου της United με το No. 32 όπου αναγκάστηκε να κάνει μία μεγάλη στάση με λιγότερο από 8 ώρες να απομένουν.
Οι δύο United έλεγχαν τον αγώνα μέχρι αυτό το σημείο, και φαινόταν ότι θα ήταν μία σαρωτική νίκη με το 1-2.
Η Panis Racing με τους Matthieu Vaxiviere, Julien Canal και Nico Jamin συμπλήρωσαν το βάθρο της κατηγορίας μετά από την σπασμένη μπροστινή δεξιά ανάρτηση για το No. 26 της G-Drive Aurus 01 Gibson με τον Jean-Eric Vergne να συγκρούεται με την TDS Racing και να φτάνει στην είσοδο των pit με λιγότερο από 45 δευτερόλεπτα.
Η G-Drive τερμάτισε 5η, μόλις ένα γύρο πίσω από την Panis, με την “ευγενική χορηγία” του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Το No. 36 της Signatech Alpine A470 Gibson ανέκαμψε από την διαρροή νερού που ανάγκασε το αυτοκίνητο να βρεθεί στο γκαράζ του εναρκτήριου γύρου στην 4η ώρα με τους Thomas Laurent, Andre Negrao και Pierre Ragues.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!