Ο μεγάλος νικητής του αγώνα 24 ωρών του Le Mans ήταν η Toyota με το No. 8 και πλήρωμα τους Sebastien Buemi, Norman Nato και Gustavo Menezes.
Το αυτοκίνητο της Ιαπωνικής ομάδας κατάφερε να ελέγξει τον ρυθμό του και να βρεθεί στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ωστόσο τα συναισθήματα είναι ανάμικτα καθώς η Toyota με το No. 7 δεν κατάφερε να βρεθεί εκεί που ήθελε λόγο προβλημάτων που της στοίχησαν αρκετά σε χρόνο.
Η απόδοση του αυτοκινήτου με το No. 7 με πλήρωμα τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez ήταν εντυπωσιακή καθ’ όλη την διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών και στην hyperpole χωρίς να καταφέρει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου.
Η Toyota με το No.7 μπήκε για αρκετό χρόνο στο pit box στην 16η ώρα του αγώνα προσπαθώντας να επιλύσει το πρόβλημα στο turbo και να αλλάξει φρένα, όμως αυτό της κόστισε σε χρόνο ρίχνοντας την στη 4η θέση με τον Kamui Kobayashi να είναι αρκετά απογοητευμένος όπως έδειξε μετά την αλλαγή του προς το τέλος της 21ης ώρας.
Στην 2η και 4η θέση βρέθηκαν οι δύο Rebellion Racing με το No. 1 και το No. 3 με το πλήρωμα του No .1 να μπαίνει ανάμεσα από τις δύο Toyota στην αρχή του αγώνα αλλά να υποχωρεί στην συνέχεια. Το πλήρωμα με το No. 3 των Dumas, Berthon και Deletraz προσπάθησε να βρεθεί ψηλά καταφέρνοντας να βρεθεί τελικά στη 3η θέση δύο ώρες πριν το τέλος του αγώνα.
Στην τελευταία ώρα όμως είχαμε τα πάνω κάτω για την Rebellion Racing. Το No. 1 πραγματοποίησε το τελευταίο του pit stop και κλείδωσε την 2η θέση όμως το No. 3 του Louis Deletraz βγήκε εκτός πίστας για λίγο ακουμπώντας στα προστατευτικά λάστιχα και αναγκάστηκε να μπει στα pit για να αλλάξει την εμπρός και πίσω πτέρυγα όμως το μονοθέσιο δεν ξεκινούσε λόγο προβλήματος στον συμπλέκτη και έτσι έχασε την 3η θέση τερματίζοντας στην 4η θέση.
Τέλος η Bykolles Racing επιβεβαίωσε τις κακές γλώσσες που την ήθελαν να αποχωρεί σε ακόμη έναν αγώνα, όταν βγήκε εκτός στα χαλίκια στον 97 γύρο και δεν κατάφερε να συνεχίσει, χωρίς να πετυχαίνει κάτι ιδιαίτερο.
Στην τελευταία ώρα του αγώνα είχαμε την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας ύστερα από δύο μεγάλα συμβάντα που έγιναν στο τέλος.
Ενημέρωση για τις υπόλοιπες κατηγορίες θα υπάρξουν σε ξεχωριστά άρθρα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!