Ο Brendon Hartley προηγείται στις 24 ώρες του Le Mans μετά από 4 ώρες πριν πραγματοποιήσει το pit stop του και αφήσει τον Kamui Kobayashi να επιστρέψει πίσω στην κορυφή με το No. 7 Toyota TS050 Hybrid.
Ο Hartley ήταν 17 δευτερόλεπτα μπροστά από τον teammate του όταν μπήκε στα pit για το έβδομο pit stop, επαναφέροντας την διαφορά 43 δευτερολέπτων μεταξύ των δύο Toyota.
Το αυτοκίνητο της Ιαπωνικής ομάδας με το No. 7 είχε το πάνω χέρι μέχρι στιγμής, έχοντας ξεκινήσει από την pole και επωφελήθηκε από ένα κλατάρισμα που κόστισε χρόνο στο αδερφικό αυτοκίνητο με το No. 8 βγάζοντας εκτός ρυθμού λόγο του pit stop.
Αυτή η διαφορά επέτρεψε τις Toyota να μονομαχήσουν στην πίστα κατά την δεύτερη ώρα, όταν ο Sebastien Buemi πέρασε τον Mike Conway στο πρώτο κομμάτι των Porsche Curves με μία εντυπωσιακή κίνηση.
Ωστόσο, αυτό ήρθε λίγοι πριν ο Ελβετός οδηγός έπρεπε να κάνει ένα pit stop, δίνοντας το προβάδισμα στον Conway ο οποίος κράτησε το προβάδισμα παρά την υπέρβαση του Buemi.
Η No. 1 Rebellion R13 Gibson είναι δύο λεπτά και 20 δευτερόλεπτα πίσω από την No. 8 Toyota στο κλείσιμο της 4ης ώρας με τον Gustavo Menezes στο τιμόνι.
Στην LMP2, ο Ho-Pin Tung προηγείται με την Jackie Chan DC Racing αφού η Jota Sport με Oreca 07 Gibson έχει διαφορετική στρατηγική στα pit stop της κατά την διάρκεια του αγώνα.
O Tung προηγείται του Mikkel Jensen με No. 26 G-Drive Racing Aurus/Oreca και του Will Owen με το No. 32 United Autosports Oreca.
Μία από τις πρώτες μάχες στην δεύτερη κατηγορία πρωτότυπων, η Oreca of So24-Has με Graff, βρέθηκε στα χαλίκια στην στροφή Maison Blanche με οδηγό τον Vincent Capillaire.
Στην GTE-Pro το προβάδισμα άλλαξε μεταξύ της Aston Martin και της Ferrari, ενώ η Porsche βρίσκεται σε μεγάλο βαθμό εκτός μάχης.
Ο Sam Bird προηγείται μετά από τέσσερις ώρες με την No. 71 AF Corse Ferrari 488 GTE Evo, με την Aston Martin Racing του Harry Tincknell να κρατάει τον Daniel Serra της AF Corse μακριά.
Στην κορυφή της GTE-Am με 20 ώρες να απομένουν ακόμα είναι η No. 83 AF Corse Ferrari που ανέβηκε στην πρώτη πεντάδα με τον εργοστασιακό οδηγό Nicklas Nielsen στο τιμόνι.
Ο συνοδηγός του Nielsen, Emmanuel Collard προηγείται του Edigio Perfetti με την Team Project 1 και το No. 56 Porsche 911 RSR και του Jonny Adam με το No. 90 TF Sport Aston Martin.
Το No. 98 της Aston Martin έχασε χρόνο όταν ο Paul Dalla Lana είχε μία έξοδο στην Porsche Curves, αλλά ο Καναδός κατάφερε να συνεχίσει δίνοντας το τιμόνι στον Augusto Farfus.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!