Ο αυριανός αγώνας του Le Mans – ο 7ος γύρος της 8ης Season του FIA WEC – θα δει την Toyota Gazoo Racing να ξεκινάει από την pole για την 88η έκδοση του αγώνα ο οποίος θα πραγματοποιηθεί υπό κλειστές πόρτες.
Είκοσι τέσσερις από τους 59 συμμετέχοντες συμμετείχαν στην Hyperpole μετά από τα αποτελέσματα της χθεσινής προκριματικής περιόδου. Η ολοκαίνουργια μορφή Hyperpole είναι μια νέα περίοδος για το 2020, η οποία καθορίζει τις έξι κορυφαίες θέσεις του grid για κάθε κατηγορία [LMP1, LMP2, LMGTE Pro και LMGTE Am] πριν από τον αυριανό προγραμματισμένο 24ωρο αγώνα.
LMP1
• Ο Kamui Kobayashi ήταν ο γρηγορότερος στην Hyperpole στο τιμόνι της No 7. Toyota TS050 Hybrid. Ο Ιάπωνας οδηγός έθεσε ένα γύρο 3:15.267 στις αρχές της περιόδου
• Ο Gustavo Menezes της Rebellion Racing σημείωσε το 3:15.822 στη Rebellion R13 Gibson, 0,555 δευτερόλεπτα πίσω από τον χρόνο της Toyota
• Ο χρόνος του Menezes στο αυτοκίνητο Νο. 1 είναι ο γρηγορότερος του LMP1 για μη υβριδικό χρόνο γύρου στην ιστορία του Le Mans
• Το τρίτο γρηγορότερο αυτοκίνητο ήταν η Νο. 8 Toyota που οδηγούσε ο Kazuki Nakajima
• Η νούμερο 3 Rebellion Racing και η ByKolles Sport No. 4 Enso CLM P1 / 01 τερμάτισαν τέταρτη και πέμπτη αντίστοιχα ολοκληρώνοντας τις πέντε πρώτες θέσεις πριν από τον αγώνα
LMP2
• Οι ηγέτες της κατηγορίας, United Autosports θα ηγηθούν των 24 συμμετοχών στην LMP2 αύριο, αφού η No. 22 ORECA έκανε ένα τρομερό γρήγορο χρόνο 3:24.528 με τον Paul Di Resta στο τιμόνι
• Η ELMS G-Drive Racing ήταν δεύτερη γρηγορότερη, με την No. 29 Racing Team Nederland τρίτη μετά την ανάκαμψη από μια πρώιμη έξοδο εκτός πίστας με τον Nyck De Vries στο τιμόνι
• Η Δανική ομάδα High Class Racing ήταν τέταρτη από τα έξι αυτοκίνητα LMP2 που αγωνίζονται στην Hyperpole καθώς ο Kenta Yamashita έθεσε χρόνο 3:25.426
• Το αυτοκίνητο της United United Autosports ήταν πέμπτο, με την Νο 37 Jackie Chan DC Racing να ξεκινά τον αύριο αγώνα στην έκτη θέση
LMGTE Pro
• Τρεις διαφορετικοί κατασκευαστές Porsche, Ferrari και Aston Martin – τερμάτισαν στις τρεις πρώτες θέσεις μετά την Hyperpole
• Η Porsche παίρνει την πρώτη θέση για τον αυριανό αγώνα, καθώς η No. 91 Porsche 911 RSR – 19 που οδήγησε ο Gimmi Bruni σημείωσε τον γρήγορο χρόνο στη Hyperpole με 3:50.874
• Ο James Calado ήταν ο δεύτερος ταχύτερος στη Ferrari 488 GTE Evo, ο Βρετανός ήταν 0,241 δευτερόλεπτα πίσω από τη Νο 91 Porsche
• Η Aston Martin Racing θα ξεκινήσει τρίτη στην LMGTE Pro αύριο μετά τον τρίτο γρηγορότερο χρόνο του Marco Sorensen στην No. 92 Aston Martin Vantage
• Οι No. 97 (Aston Martin), No. 71 (Ferrari) και No. 92 (Porsche) ήταν τέταρτη, πέμπτη και έκτη αντίστοιχα
LMGTE Am
• Στην LMGTE Am, οι πρωταθλητές της ELMS GTE, Luzich Racing, ήταν στη κορυφή των χρόνων της Hyperpole με τον Come Ledogar στο 3:51.266 στην Ferrari 488 GTE Evo
• Η γρηγορότερη από τους συμμετέχοντες WEC πλήρους απασχόλησης και ξεκινώντας δεύτερη στην Am αύριο είναι η No. 77 Dempsey Proton Racing, καθώς ο Matt Campbell τερμάτισε την Hyperpole 0.056δ πίσω από τον Ledogar
• Κλείνοντας την πρώτη τριάδα στην Am ήταν η Νο 56 Team Project 1 σε άλλη μία Porsche 911 RSR
• Η Aston Martin Racing (No. 98), TF Sport (No. 90) και Gulf Racing (No. 86) τερμάτισαν τέταρτη, πέμπτη και έκτη αντίστοιχα
• Διαγράφηκαν αρκετοί χρόνοι γύρου λόγω κατάχρησης των ορίων πίστας.
Ο αυριανός 24ωρος αγώνας θα ξεκινήσει στις 15:30.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!