Ο Richard Lietz πιστεύει ότι η Porsche είναι σε “σωστή κατεύθυνση” τώρα με το setup του αυτοκινήτου μετά από μία δύσκολη διαδικασία στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών που σημάδεψε τους πρώτους γύρους της Porsche 911 RSR-19 στην πίστα de la Sarthe.
Η Porsche είναι η μόνη κατασκευάστρια εταιρία στην GTE-Pro με όλα τα αυτοκίνητα της να είναι καινούργια στην φετινή χρονιά των 24 ωρών του Le Mans, όπου υπήρξε μία ανοδική καμπύλη εκμάθησης για το εργοστάσιο του Manthey σε μία εξαιρετικά δύσκολη ημέρα πίεσης λόγο της έντονης αγωνιστικής δράσης.
Τα δύο αυτοκίνητα ήταν στον πάτο των χρόνων στο FP1 αν και πραγματοποίησαν τον πρώτο και τον τρίτο ταχύτερο γύρο στο FP2, με τα δύο αυτοκίνητα να περνούν στην hyperpole αύριο, σημειώνοντας συνεχώς βελτίωση κατά την διάρκεια της ημέρας.
Ο Lietz, που μοιράζεται την Porsche με το No. 91 όλη την χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA με τον συνοδηγό του Gianamari Bruni και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar με τον οδηγό Fred Makowiecki, πιστεύει ότι η απουσία της ημέρας δοκιμών του Le Mans φέτος έχει πληγώσει περισσότερο την ομάδα.
“Δεν είναι καλό φέτος που ακυρώθηκε η ημέρα δοκιμών,” είπε ο Lietz. “Δοκιμάσαμε το αυτοκίνητο και προετοιμαστήκαμε όσο το δυνατόν καλύτερα για αυτόν τον αγώνα, στην Monza και στο Le Castellet. Εμείς έχουμε δεδομένα από γρήγορες πίστες, αλλά το Le Mans είναι Le Mans.
“Μπορείς να κάνεις δοκιμές σε όλο τον κόσμο, αλλά τα curbs και η άσφαλτος είναι μόνο εδώ, οπότε σίγουρα δεν είναι ιδανικό. Αλλά πιστεύω ότι κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να κάνουμε αυτό το πρόβλημα όσο μικρότερο είναι δυνατόν.
“Έπρεπε να ολοκληρώσουμε την πρώτη περίοδο για να καταλάβουμε γιατί ήταν δύσκολο να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο.
“Όταν κοίταξα στο πρόσωπο τους Fred και Gimmi στην δεύτερη περίοδο, φάνηκε ότι το αυτοκίνητο βελτιώθηκε αρκετά στην δεύτερη περίοδο.
“Νομίζω ότι καταλάβαμε τα ζητήματα που είχαμε.
“Έχουμε πολύ καλούς μηχανικούς και υπάρχουν πάρα πολύ αισθητήρες στο αυτοκίνητο που μπορείς να δεις τι βλέπει ο οδηγός – κανονικά θα έπρεπε να δείτε την αίσθηση που έχει ο οδηγός.
“Πιστεύω ότι οι μηχανικοί το κατάλαβαν αρκετά γρήγορα και πηγαίνουμε στην σωστή κατεύθυνση τώρα.”
Ωστόσο, ο Lietz πιστεύει ότι εξακολουθούν να μην έχουν τον ίδιο ρυθμό με τις Aston Martin Vantage GTEs, που σάρωσαν τις δύο πρώτες θέσεις στις κατατακτήριες, όχι μόνο στην GTE-Pro αλλά και στην GTE-Am.
Φέτος η επιτροπή κανονισμών Balance of Performance, έδωσε πίσω την μείωση του turbo boost μετά τις αλλαγές που σημειώθηκαν πέρυσι από την BoP έπειτα από το τέλος των κατατακτήριων του 2019.
Η Porshce, ωστόσο, δεν έχει δεδομένα συγκριτικά με το αυτοκίνητο προηγούμενης γενιάς GTE του 2019, το οποίο είναι εντελώς διαφορετικό σύμφωνα με το BoP.
“Αν όλα πάνε όπως είναι τώρα, η Aston Martin θα είναι μπροστά από όλους μας,” δήλωσε ο Lietz. “Αυτή είναι η πρώτη εντύπωση από το FP1.
“Αυτοί έκαναν έναν γύρο από πολύ νωρίς χωρίς marbles στην πίστα, και τώρα όλοι πήγαν ταχύτερα, αλλά όχι σαν αυτούς. Αυτό μου λέει ότι πιθανόν δούλευαν σε ρυθμό αγώνα με πλήρη καύσιμα τα τελευταία δύο λεπτά όπου στην πίστα ήταν γρηγορότεροι.
“Αλλά βελτιώσαμε την ισορροπία του αυτοκίνητου στην δεύτερη περίοδο. Ήμασταν αρκετά μακριά στην αρχή χωρίς τα murbles στην πίστα αλλά όταν η πίστα βελτιώθηκε, βελτιώθηκε και η ισορροπία του αυτοκινήτου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!