Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, δήλωσε πως θα “καλωσόριζε” τη Volkswagen στη Formula 1, ύστερα και από κάποιες ενδείξεις που έδωσε ο πρόεδρος της γερμανικής εταιρείας.
Ο Herbert Diess, πρόεδρος στο Volkswagen Group, δήλωσε πρόσφατα πως αν και δύο από τις μάρκες του ομίλου του, Audi και Porsche, διαγωνίζονται στη Formula E, η F1 με τα “συνθετικά καύσιμα” θα ήταν ένας “πολύ πιο εκπληκτικός και γεμάτος τεχνολογία” διαγωνισμός.
Ο Todt, σε συνέντευξη στο Auto Motor und Sport, δήλωσε πως το πλάνο της F1 να φέρει “e-fuels” το 2023 θα χάραζε τον δρόμο για καλύτερους κανονισμούς στα πλαίσια των κινητήρων.
Επίσης, ο Γάλλος αποκάλυψε πως έχοντας ακούσει τα σχόλια του Diess, ένιωσε ενθαρρυμένος πως η Volkswagen ίσως σκέφτεται να εισέλθει στη F1, καθώς βλέπει πως υπάρχει χώρος για μερικές ακόμα ομάδες στο grid.
“Άκουσα σχετικά με αυτά (τα σχόλια), αλλά όχι προσωπικά από τον Mr Diess”, δήλωσε ο Todt. “Γι’ αυτό θέλω να είμαι προσεκτικός με την κρίση μου. Δεν γνωρίζω εάν όντως το είπε έτσι. Εάν αυτό ισχύει, μπορώ μονάχα να του φωνάξω ‘Καλωσήρθατε στη Formula 1′”.
Υπό τους όρους της νέας Συμφωνίας Ομονοίας, εάν ένας νέος κατασκευαστής θέλει να εισέλθει στη Formula 1, θα πρέπει να πληρώσει στις ήδη υπάρχουσες ομάδες 200 εκατ. $, τα οποία θα χωριστούν ισότιμα μεταξύ τους.
Πάνω στο θέμα, ο Todt πρόσθεσε: “Θα προτιμούσα να είχαμε 12 ομάδες απ’ ότι 10, αλλά προς το παρόν αυτό η τιμή εισόδου είναι ένα είδος ασφάλειας που δείχνει πως αυτός που θέλει να μπει στο άθλημα είναι σοβαρός”.
“Μόλις το νέο σύστημα με το πλαφόν στα μπάτζετ σταθεροποιηθεί, μπορούμε να συζητήσουμε σχετικά με το εάν δεν θέλουμε να διαχωρίσουμε τις ομάδες. Δεν θα μπορούσαμε να βάλουμε κάτι τέτοιο στα συμβόλαια τώρα. Ήταν μεγάλος άθλος το να αποτρέψουμε τη Συμφωνία Ομονοίας από το να προσαρμοστεί στις παρούσες συνθήκες”.
Στο θέμα των κανονισμών των κινητήρων, που ίσως και να φανούν θελκτικοί στη Volkswagen, ο Todt δήλωσε: “Εάν πετύχουμε με τη χρήση εναλλακτική καυσίμων από το 2023, τότε θα είμαστε και πιο ευέλικτοι όταν έχει να κάνει με την αρχιτεκτονική του κινητήρα. Τότε, μπορούμε επίσης να σκεφτούμε έναν λιγότερο περίπλοκο κινητήρα, υπό την προϋπόθεση πως θα παραμείνει αποδοτικός”.
“Με τον χρόνο, τα μονοθέσιά μας και ο κόσμος γύρω μας άλλαξαν τελείως. Μπορούν είτε να σου αρέσουν οι κινητήρες του σήμερα είτε όχι. Αλλά δεν θα επιβιώναμε χωρίς την μετατροπή τους σε υβριδικούς”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!