Η μάχη για την νίκη στην κατηγορίας GTE-Pro φέτος στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans δεν έχει διαφορές παρά την μικρότερη συμμετοχή πληρωμάτων στην κατηγορία συγκριτικά με το 2019, εκτιμά ο Harry Tincknell.
Μετά την έξοδο τόσο της Ford όσο και της BMW από την κατηγορία GTE-Pro του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA στο τέλος της superseason 2018/2019, το Le Mans είναι ήδη έτοιμο για ένα αρκετά μικρότερο αριθμό συμμετοχών από το περσινό τεράστιο αριθμό των 17 αυτοκινήτων.
Αλλά η εμφάνιση της πανδημίας COVID-19, που οδήγησε τον κλασσικό Γαλλικό αγώνα στην αναβολή μέχρι τον Σεπτέμβριο, ανάγκασε την Corvette Racing και τα αυτοκίνητα της Βορειο-Αμερικανικής Porsche να αποσυρθούν, μειώνοντας τον αριθμό αυτοκινήτων από 11 σε 8.
Οι δύο Ferrari 488 GTE από την Risi Competizione και την WeatherTech Racing, ανέβηκαν από την κατηγορία GTE-Am, είναι τα μόνα αυτοκίνητα της GTE-Pro που έχουν λάβει μέρος στον συγκεκριμένο αγώνα σε περισσότερες από 6 ολοκληρωμένες χρονιές στο WEC από τις Ferrari, Porsche και Aston Martin.
Αλλά ο Tincknell πιστεύει ότι όποιος κατασκευαστής βρεθεί στην κορυφή φέτος “δεν θα πρέπει να κάνει κάτι λιγότερο από καλή δουλειά” από ο,τι τα προηγούμενα χρόνια, λόγο της ποιότητας των ομάδων στην πίστα.
“Πιστεύω ότι στις μάχες της κορυφής δεν θα υπάρξει κάτι εντελώς διαφορετικό,” είπε ο Tincknell στο Motorsport.com. “Είτε υπάρχουν 17 αυτοκίνητα είτε 8 αυτοκίνητα, θα είναι εξίσου δύσκολο να κερδίσεις.
“Με 17 αυτοκίνητα, κάποιοι θα είχαν θέματα και κάποιοι κατασκευαστές θα ήταν ταχύτεροι από τους άλλους, αλλά το πιο δύσκολο κομμάτι, οι πρώτοι πέντε ή έξι θα είναι πάντα καλοί. Έτσι δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα ήταν κάτι εξαιρετικά δύσκολο.
“Θα είναι οριακά ευκολότερο να έχεις μία δυσκολία ενώ είσαι πίσω και να επιστρέψεις από αυτήν, επειδή δεν έχεις να παλέψεις πίσω από όλα αυτά τα αυτοκίνητα, μπορεί να ελέγξεις τα πράγματα πιο καλά, υπάρχουν επίσης λιγότερες πιθανότητες να βρεθείς με διαφορά από τον μπροστινό σου λόγο του αυτοκινήτου ασφαλείας.
“Υποθέτω ότι τα λιγότερα αυτοκίνητα σημαίνουν και περισσότερες πιθανότητες να κερδίσεις στα χαρτιά, αλλά δεν πιστεύω πως η ομάδα που θα κερδίσει φέτος θα έχει κάνει κάτι λιγότερο από καλή δουλειά όπως τα δύο προηγούμενα χρόνια, επειδή το επίπεδο είναι ακόμη αρκετά υψηλό.”
Έχοντας λάβει μέρος με την Ford σταθερά για τους τέσσερις προηγούμενους αγώνες στο Le Mans, τερμάτισε 2ος στην κατηγορία GTE-Pro το 2017, ο Tincknell πήγε στην Aston Martin για τον αγώνα του 2020.
Ο Βρετανός οδηγός πιστεύει ότι οι ασυνήθιστες συνθήκες του φετινού αγώνα γενικά, με τα πρωτόκολλα του COVID-19 και την έλλειψη παρουσίας θεατών, θα σημαίνει ότι κάθε οδηγός πρέπει να προσαρμοστεί ελαφρώς και να ελαττώσει το μειονέκτημα που έχει στο να μάθει το καινούργιο του αυτοκίνητο.
“Για εμένα προσωπικά, θα πρέπει να προσαρμοστώ σε ένα νέο περιβάλλον στην Aston Martin, για το οποίο ανυπομονώ,” δήλωσε ο Tincknell. “Αλλά δίχως φιλάθλους, θα παίξει σημαντικό ρόλο επειδή όλοι πρέπει να προσαρμοστούν σε μία ελαφρώς παράξενη ατμόσφαιρα.
“Προφανώς, θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο γρήγορος μπορώ, αλλά καθώς σημαίνει για όλους ότι θα βρεθούν σε ένα διαφορετικό περιβάλλον, αυτό θα μπορούσε να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στους ίσους όρους του ανταγωνισμού.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!