Υπερασπίζοντας την νίκης της στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans η Toyota θα αγωνιστεί στον φετινό αγώνα με ελαφρώς πιο βαριά αυτοκίνητα ακολουθώντας η επιβεβαίωση από τους κανονισμούς Ισότητας της Τεχνολογίας (Equivalence of Technology) για το επόμενο αγωνιστικό σαββατοκύριακο.
Το ενημερωτικό δελτίο που μοιράστηκε από την επιτροπή της FIA Endurance έδειξε ότι το ζευγάρι των Toyota TS050 Hybrids θα είναι 7kg πιο βαρύ από αυτό που ήταν την τελευταία χρονιά όταν οι Sebastien Buemi, Fernando Alonso και Kazuki Nakajima κέρδισαν τον αγώνα για δεύτερη συνεχόμενη φορά.
Το νέο ελάχιστο βάρος των 895kg είναι 37kg πιο ελαφρύ από αυτό που είχαν τα αυτοκίνητα του Ιαπωνικού κατασκευαστή και αγωνίζονταν καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς 2019-2020, σύμφωνα με τους επιτυχημένους κανονισμούς του handicap όπου σχεδιάστηκαν για να εξασφαλίσουν τον ανταγωνισμό στην LMP1.
Η επιτυχία του handicap βασίζεται στις θέσεις του πρωταθλήματος που δεν εφαρμόστηκαν όμως στο Le Mans, καθώς στη θέση αυτών ελέγχεται από το σύστημα EoT που επικεντρώνεται στην τεχνική ισοδυναμία που είναι προτιμότερο από τις κυρώσεις της βάσης αποτελεσμάτων του αγώνα.
Αλλαγές στο ελάχιστο βάρος στα μη υβριδικά αυτοκίνητα δεν έγιναν στην LMP1, αλλά θα υπάρξουν αυξήσεις στον περιορισμό της διαμέτρου και στο πόσο καύσιμο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά stint.
Οι ποσότητες καυσίμου στα μη υβριδικά αυτοκίνητα διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα.
Η Rebellion Racing και η ByKolles Racing χρησιμοποιούν μία μονάδα φυσικής αναρρόφησης την Gibson V8, ενώ η Team LNT χρησιμοποιεί έναν κινητήρα turbocharged AER με το πακέτο της Ginetta G60-LT-P1.
Στα μη υβριδικά αυτοκίνητα το περιθώριο στην κατανάλωση καυσίμου του βενζινοκινητήρα ανά stint πήγε από 50.8kg σε 55.4kg, σημειώνοντας αύξηση 4.4kg από το 2019.
Η Ginetta, που είναι ο μόνος μη υβριδικός κινητήρα turbo στην LMP1 έκανε την είσοδο της φέτος, της έχει κατανεμηθεί 52.8kg καυσίμου ανά stint.
Η διάμετρος της ροής του αέρα στα αυτοκίνητα της Rebellion και της ByKolles αυξήθηκαν κατά 1.8mm, από 22.3mm πέρυσι στο 24.1mm αυτή την φορά περίπου, ενώ η αντίστοιχη ροή αέρα της Ginetta θα είναι στα 23.5mm.
Αλλαγές στην μέγιστη ροή καυσίμου κατά την διάρκεια του ανεφοδιασμού δεν έχουν πραγματοποιηθεί, ενώ είναι σταθερά στα 115kg ανά ώρα για τα μη υβριδικά και 80kg ανά ώρα για τα υβριδικά αυτοκίνητα της Toyota.
Το ίδιο ισχύει και για την μέγιστη κατανάλωση της βενζίνης που μπορεί να καταναλωθεί ανά γύρο, η οποία είναι απεριόριστη για τα μη υβριδικά και η κατανάλωση είναι 124.9MJ ανά γύρο για τις δύο Toyota.
Οι φετινές συμμετοχές στον αγώνα του Le Mans στην κατηγορία LMP1 είναι 6 αυτοκίνητα, δύο Toyota, δύο Rebellion και από μία συμμετοχή για την Ginetta και την ByKolles.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!