H δράση στην Ιταλία για την Formula 1 συνεχίζεται στην πίστα του Mugello, όπου θα διεξαχθεί φέτος για πρώτη φορά αγώνας της F1! To σκηνικό του καιρού ήταν παρόμοιο με αυτό της προηγούμενης εβδομάδας και όλα ήταν έτοιμα για το επετειακό 1000ο Grand Prix της Ferrari.
Το σημαντικότερο γεγονός των ημερών ήταν φυσικά η μεταγραφή του Sebastian Vettel στην Aston Martin από την επόμενη χρονιά, παίρνοντας την θέση του Μεξικανού Sergio Perez.
Πρώτος στην πίστα βγήκε ο Albon, με τον Leclerc και την επετειακά βαμμένη Ferrari του να ακολουθεί. Οι οδηγοί βγήκαν να κάνουν αναγνωριστικές βόλτες στην πίστα, για να μάθουν την κατάστασή της και την δυναμική της, καθώς η πίστα ήταν άγνωστη στους οδηγούς. Οι μόνοι που έχουν κάποια εξοικείωση είναι οι οδηγοί της Ferrari, αφού στην πίστα αυτή η Ferrari κάνει τις δοκιμές της.
Ο πρώτος οδηγός που έκανε χρόνο ήταν ο Valtteri Bottas, που σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:22:124. Βέβαια κάθε άλλο παρά γρήγορος θα έπρεπε να θεωρείται ο χρόνος αυτός, καθώς ο Φινλανδός έκανε αναγνωριστική γύρα σε μια άγνωστη πίστα. Ο χρόνος αυτός ήταν με την σκληρή γόμα. Επόμενος χρόνος που έγινε ήταν από το πρόσωπο των ημερών, τον Pierre Gasly, που έθεσε τον πήχη στο 1:22:311.
Η πρώτη σημαντική βελτίωση στους χρόνους ήρθε από τον Bottas, ο οποίος πήγε τους χρόνους στο 1:20:645, έχοντας αρχίσει πια να καταλαβαίνει την πίστα αυτός και η ομάδα του και να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις στο μονοθέσιο του.
Μετά το πρώτο 20λεπτο οι οδηγοί άρχισαν να βγαίνουν στην πίστα. Ο Verstappen με την πρώτη του προσπάθεια κατάφερε να κάνει τον 3ο χρόνο την δεδομένη στιγμή.
Πολύ εντυπωσιακή ήταν η Ferrari με το βυσσινί χρώμα, που βάφτηκε με επετειακό χρώμα για να γιορτάσει τους 1000 αγώνες της στην F1! Χωρίς καμία διαφωνία, η Scuderia είχε το ομορφότερο μονοθέσιο στην πίστα του Mugello.
O Verstappen έγινε τότε ο πρώτος στην κατάταξη με έναν χρόνο στο 1:19:439. Κοντά του ήταν ο πιο φορμαρισμένος οδηγός, ο Gasly. Αρκετά καλός χρόνος ήταν αυτός του Leclerc που ήταν 6 δέκατα από την κορυφή με την μέση γόμα.
Πρόβλημα που τον είχε καθηλώσει στα pits είχε το μονοθέσιο του Lance Stroll, ο οποίος το πρώτο μισάωρο δεν είχε θέσει καθόλου χρόνο…
Ο Leclerc έκανε έναν πολύ καλό χρόνο και βρέθηκε μόλις 0,063 δευτερόλεπτα από τον πρώτo Verstappen. Tότε ο Hamilton με την μεσαία γόμα σκαρφάλωσε στην δεύτερη θέση με χρόνο στο 1:19:069, ελάχιστα πίσω από τον Verstappen.
H δράση σταμάτησε στα 45 λεπτά, όπου και οι ομάδες αναγκάζονται να δώσουν τα ελαστικά τους στην Pirelli. Με τα νέα ελαστικά διαθέσιμα, ο Raikkonen έκανε έναν καλό χρόνο με την μαλακή γόμα και βρέθηκε 2 δέκατα πίσω από την πρώτη Red Bull.
Βάζοντας την μαλακή γόμα και ο Lando Norris κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή με χρόνο 1:18:981. Έτσι, “έσπασε και το φράγμα” του 1:18. Οι χρόνοι άρχισαν να κατεβαίνουν για όλους τους οδηγούς με τις νέες μαλακές γόμες που φόρεσαν.
Στο μισάωρο την κορυφή της κατάταξης πήρε ο… συνήθης ύποπτος Lewis Hamilton, που σταμάτησε στο 1:18:409. Ακόμα πιο γρήγορος ήταν ο Leclerc, που κατάφερε να βρεθεί στην 1η θέση, λίγο πριν τον προσπεράσει ο Bottas.
Οι χρόνοι έμειναν σταθεροί τα επόμενα λεπτά για τους περισσότερους οδηγούς, καθώς οι ομάδες στόχευαν κυρίως στη συλλογή δεδομένων της πίστας.
Στα τελευταία λεπτά ο Latifi είχε μια μικρή έξοδο, η οποία ωστόσο έφερε απλά για λίγα δευτερόλεπτα την κίτρινη σημαία, χωρίς κάποιο άλλο πρόβλημα.
Η κατάταξη παρέμεινε ίδια στο τέλος της 1:30 ώρας, με τον Bottas στην κορυφή και τους Verstappen και Leclerc πολύ κοντά.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!