Η απρόσμενη νίκη του Pierre Gasly στην Monza ήρθε να “φουντώσει” και πάλι τις φήμες περί επιστροφής του Γάλλου στην Red Bull, φήμες που υπάρχουν ήδη από την αρχή του φετινού πρωταθλήματος.
Αρχικά, η πραγματικότητα είναι ότι η μέχρι στιγμής παρουσία του Alex Albon στην ομάδα της Red Bull είναι μέτρια. Ο Albon είχε για πέρυσι το ελαφρυντικό της ξαφνικής αλλαγής ομάδας στα μέσα της σεζόν, με τις προσδοκίες να είναι αναμενόμενα υψηλότερες για το φετινό πρωτάθλημα. Αν και ήδη από πέρυσι έδειξε μαχητικότητα στους αγώνες – κάτι που κάνει και φέτος – ο οδηγός της Red Bull αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα που αντιμετώπιζε και ο Gasly όσο οδηγούσε για την αυστριακή ομάδα: τον Max Verstappen.
Έχοντας πολύ μεγάλες διαφορές με τον Ολλανδό τόσο στις κατατακτήριες όσο και στους αγώνες, ο Albon δείχνει πλέον να μην μπορεί να ξεφύγει από το αδιέξοδο απόδοσης στο οποίο έχει βρεθεί. Όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος, δεν ξέρει τι άλλο να δοκιμάσει στο μονοθέσιο για να κινηθεί ταχύτερα.
Όπως όλοι γνωρίζουμε, πολύ μεγάλο ποσοστό της καλής απόδοσης ενός οδηγού οφείλεται στην καλή του ψυχολογία, η οποία πλέον λείπει από τον Albon. Ο κακός αγώνας στην Monza ήρθε και πάλι να επιβεβαιώσει του λόγου το αληθές, καθώς τα πολλά λάθη που έκανε τον άφησαν εκτός βαθμών, σε μία περίπτωση που μάλιστα τα απρόοπτα και οι ανακατατάξεις θα μπορούσαν να τον βοηθήσουν να αναρριχηθεί.
Με την Red Bull να επιμένει το τελευταίο διάστημα ότι στηρίζει πλήρως τον Albon, η καλή παρουσία του Gasly με την AlphaTauri προκαλεί από το ξεκίνημα της σεζόν πονοκέφαλο στους Horner και Marko. Βλέπετε, τι να κάνουν με έναν οδηγό που έδιωξαν ως ανέτοιμο από την πρώτη ομάδα, ο οποίος έκτοτε δείχνει να έχει μεταμορφωθεί;
Συνεχίζοντας δυναμικά από το περσινό βάθρο στο Interlagos, o Γάλλος έχει φέτος βαλθεί να αποδείξει ότι η απόφαση της Red Bull ήταν λανθασμένη. Η παρουσία του στους οκτώ πρώτους αγώνες του 2020 είναι ενδεικτική – 1 νίκη και συνολικά πέντε παρουσίες στους βαθμούς, έναντι τριών του Daniil Kvyat, ο οποίος έχει ως ανώτερο τερματισμό την ένατη θέση. Επιπλέον, ο Γάλλος έχει συγκεντρώσει μετά την Monza 43 βαθμούς, έναντι μόλις 4 του Ρώσου! Η εικόνα είναι αντίστοιχη στις κατατακτήριες, όπου το προβάδισμα του Gasly είναι 7-1!
Είναι εμφανές ότι η επιστροφή του Gasly στην ομάδα με την οποία ξεκίνησε την καριέρα του έχει επιτρέψει να απολαμβάνει και πάλι της οδήγηση. Ο Γάλλος δείχνει ταχύς, σίγουρος και αλάνθαστος, κάτι που περίτρανα απέδειξε ο τρόπος που κράτησε πίσω του τον Sainz στην Monza, ο οποίος αν και είχε ταχύτερο μονοθέσιο, δυσκολεύτηκε πολύ να τον πλησιάσει και να μπει σε ζώνη DRS.
Πολλοί θα πουν ότι είναι διαφορετικό το περιβάλλον της Red Bull σε σχέση με αυτό της AlphaTauri – μίας ομάδας που απαιτεί να πρωταγωνιστεί, και μίας που είναι συνηθισμένη να παλεύει για βαθμούς. Το επιχείρημα είναι σωστό, όπως επίσης σωστό είναι και το ότι πηγαίνοντας στην Red Bull, γνωρίζει ότι πηγαίνει σε μία ομάδα που έχει βρει τον πρώτο οδηγό της – τον Max Verstappen – και ότι μέχρι αποδείξεως του εναντίου, θα πάει εκεί ως δεύτερος οδηγός.
“Νομίζω ότι είμαι έτοιμος, αλλά όπως είπα, δεν εξαρτάται από εμένα να πάρω την απόφαση. Το μόνο πράγμα που κάνω από τότε που επέστρεψα στην Toro Rosso είναι να επικεντρώνομαι στον εαυτό μου και απλά να δείχνω τι μπορώ να κάνω”, είπε μετά την νίκη στην Ιταλία ο Gasly, ερωτηθείς για το αν είναι έτοιμος να επιστρέψει στην “πρώτη ομάδα”.
Διαβάζοντας τα λόγια αυτά, κανείς καταλαβαίνει ότι ο Γάλλος προσπάθησε να ξαναβρεί την αυτοπεποίθησή του ως οδηγός, σε μία ομάδα στην οποία απολαμβάνει πλήρους στήριξης. Και το κατάφερε, είναι όμως αυτό αρκετό ώστε η δεύτερη παρουσία του στην Red Bull να είναι περισσότερο επιτυχημένη;
Καθώς πλέον ξεκάθαρα επιθυμεί την δεύτερη ευκαιρία, ο συνθήκες δείχνουν ότι αυτήν δεν θα αργήσει να έρθει. Δύσκολα η Red Bull θα αλλάξει κάτι φέτος (σε μία σεζόν που έτσι και αλλιώς έχει ιδιαιτερότητες), έτσι ο Gasly βρίσκεται πρακτικά στην pole position για την θέση δίπλα στον Verstappen το 2021.
Θέση που αν πάρει, θα έχει να αντιμετωπίσει και πάλι την ίδια κατάσταση εντός της ομάδας, όπως το 2019. Δηλαδή ένα μονοθέσιο για τον Verstappen, και μία ομάδα για τον Verstappen… Πόσο εύκολο θα είναι για τον Γάλλο να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο στην επιτυχία, και να μην περιοριστεί στον ρόλο του δεύτερου οδηγού, κάτι που σίγουρα δεν θέλει; Μήπως θα ήταν καλύτερα για τον ίδιο να προσπαθήσει να κάνει κίνηση “αλά Sainz”, και να βρει μόνος τον δρόμο προς την επιτυχία, ίσως εκτός της οικογένειας της Red Bull;
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!