Οι Christian Engelhart, Sven Mueller και Matteo Cairoli έδωσαν την δεύτερη νίκη στην Dinamic Motorsport στο πρωτάθλημα Endurance Cup του GT World Challenge Europe με μία επιβλητική απόδοση κερδίζοντας τον αγώνα 6 ωρών του Nürburgring.
Ο Cairoli πήρε την καρό σημαία 14.8 δευτερόλεπτα μακριά από τον Raffaele Marciello στην 2η θέση με το No. 88 για την AKKA-ASP με Mercedes-AMG GT3 Evo επικρατώντας στην μάχη με το No. 54 και την Porsche 911 GT3 R, καθώς εκκινούσε από την 2η θέση της κατάταξης σε συνολικά 47 αυτοκίνητα.
Η Dinamic με Porsche πήρε πολύ νωρίς την πρωτοπορία του αγώνα καθώς ο Engelhart “κράτησε την μύτη” του μακριά κατά την διάρκεια της χαοτικής εκκίνησης όπου αρκετοί οδηγοί στριμώχτηκαν στην πρώτη στροφή που έφερε ως αποτέλεσμα προβλήματα για αρκετά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου και του κατόχου της pole position GPX Racing με Porsche.
Ο Engelhart έλεγξε τα πρώτα κομμάτια πριν τις αλλαγές των Mueller και Cairoli, καθώς η Dynamic γυρνούσε στα ίδια σημεία στο δεύτερο μισό του αγώνα φτάνοντας στην νίκη.
Η Ιταλική ομάδα, όπου κέρδισε στο ντεμπούτο της στο Endurance Cup πέρυσι στην Monza, ίσα που απειλήθηκε ως επικεφαλής στην πίστα παρά το γεγονός ότι το προβάδισμα της μειώθηκε σε τρεις περιπτώσεις λόγο των τριών περιόδων του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Η μόνη περίπτωση ανατροπής του πλεονεκτήματος – έστω για λίγο – ήρθε κατά την διάρκεια των διαδοχικών pit stop λόγο του αυτοκινήτου ασφαλείας στο τέλος της τρίτης ώρας, όταν ο Engelhart έπεσε πίσω από τον συνοδηγό του Marciello τον Timur Boguslavskiy.
Αλλά ο Γερμανός οδηγός απάντησε γρήγορα όταν έπεσε πίσω από τον Boguslavskiy προσπερνώντας τον στην πρώτη στροφή μετά την επανεκκίνηση.
Ενώ ήταν μία εύκολη και σίγουρη πορεία προς την νίκη για τους Engelhart, Mueller και Cairoli, οι μονομαχίες για τις υπόλοιπες θέσεις στην κορυφή ήταν δραματικές και απρόβλεπτες.
Ο Maro Engel επιτυχημένα αμύνθηκε την 3η θέση από τον οδηγό Dries Vanthoor της WRT Audi στους τελευταίους γύρους κερδίζοντας ξεκάθαρα το πρώτο βάθρο στο Endurance Cup για την Haupt Racing Team με Mercedes-AMG. Ο Engel μοιράστηκε την τρίτη θέση με τους Vincent Abril και Luca Stolz.
Η WRT με το No. 32 με την Audi όπου οδήγησε ο Vanthoor με τους Christopher Mies και Charles Weerts τερμάτισαν στην 5η θέση πίσω από το αδερφικό αυτοκίνητο με οδηγούς τους Mirko Bortolotti, Kelvin van der Linde και Rolf Ineichen, αφού ο Vanthoor επιβράδυνε και βγήκε εκτός στην τελευταία στροφή.
Ο Βέλγος οδηγός πήρε μία ποινή διέλευσης για μη ασφαλή διέλευση στα pit όταν οδηγούσε στα τελευταία δύο stint καθώς προσπαθούσε να ανακάμψει.
Ο Vanthoor διαδέχθηκε την 2η θέση στην τέταρτη ώρα όταν ο Patrick Pilet της GPX Racing συγκρούστηκε με μία άλλη Porsche στην στροφή 5, αλλά αναγκάστηκε να αφήσει την θέση του όταν ήρθε η επικύρωση του.
Η ποινή απάλλαξε τον Mueller από την πίεση, ο οποίος εκείνη την στιγμή είχε μόνο δύο δευτερόλεπτα διαφορά από τον Vanthoor, δίνοντας την ευκαιρία στην AKKA-ASP με Mercedes να βρεθεί 2η.
Ο Vanthoor έπεσε στην 13η θέση αλλά ανέβηκε στην 7η καθώς ακολουθούσαν τα τελευταία pit stop και κατάφερε να περάσει γρήγορα τον Bortolotti με το αδερφικό αυτοκίνητο της WRT Audi, τον Andy Soucek με Bentley και τον Andrea Caldarelli με Lamborghini στο τελευταίο stint πριν παραχωρήσει μία θέση στο τέλος.
Το No. 31 της WRT Audi ωστόσο είχε ένα δύσκολο απόγευμα καθώς στην αρχή δέχθηκε μία ποινή διέλευσης ο Ineichen υπερβαίνοντας το όριο των 65 λεπτών στο μερίδιο οδήγησης που δικαιούταν, πριν ο Bortolotti επιστρέψει στη μάχη.
Ο Soucek έφερε το No. 9 της K-PAX Racing με Bentley Continental GT3 στον τερματισμό στην 6η θέση με τους Jordan Pepper και Alex Buncombe, που αντικατέστησε τον Alvaro Parente λόγο του IMSA.
Οι Christopher Haase, Markus Winkelhock και Dorian Boccolacci τερμάτισαν 7η με την Sainteloc Racing και το Audi, μπροστά από την GetSpeed Performance με Mercedes-AMG των Alessio Lorandi, Maximilian Buhk και Fabian Schiller.
Η ROWE Racing ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 10αδα με την Porsche που οδήγησαν οι Timo Bernhard, Simona de Silvestro και Jeroen Bleekemolen, ενώ ακόμα μία Porsche βρέθηκε στην 9η θέση η KCMG με το πλήρωμα των Alexandre Imperatori, Josh Burdon και Edoardo Liberati.
Υπήρξαν αρκετές σημαντικές εγκαταλείψεις, συμπεριλαμβανομένου του No. 51 της AF Corse Pro-class με Ferrari και το No. 163 της Emil Frey Racing με Lamborghini όπου αποσύρθηκαν μετά την ανάμιξη τους στο περιστατικό με τα πολλά αυτοκίνητο στον πρώτο γύρο.
Η Ferrari είχε ένα δύσκολο απόγευμα καθώς το αυτοκίνητο της SMP Racing, πάλευε για την 6η θέση, όταν ο Davide Rigon είχε ένα κλατάρισμα στην τελευταία ώρα που πάλευε με τον Hasse.
Η Lamborghini βρέθηκε εκτός καλού αποτελέσματος καθώς και οι τρεις εκπρόσωποι της στην κορυφαία κατηγορία είχαν προβλήματα.
Τα δύο αυτοκίνητα της Emil Frey εγκατέλειψαν, το πρώτο ύστερα από το μπλέξιμο που είχε στην εκκίνηση και το άλλο όταν ο οδηγός Ricardo Feller πάρκαρε το αυτοκίνητο στην στροφή 2 καθώς ένιωθε αδιάθετος πίσω από το τιμόνι.
Αυτό άφησε την Orange 1 FFF Racing Team ως την καλύτερη Lamborghini, αλλά έπεσε από την 5η στην 17η θέση όταν ο Caldarelli μπήκε στα pit μετά από ένα κλατάρισμα λόγο της επαφής με τον Soucek της Bentley και είχε σαν αποτέλεσμα η Continental GT3 να ολοκληρώσει τον αγώνα χωρίς το αριστερό φανάρι.
Την πρωτιά στο Silver Cup πήρε η Garage 59 με Aston Martin Vantage GT3 καθώς ο James Pull κράτησε πίσω τον οδηγό Patrick Kujala της Barwell Motorsport με Lamborghini με 0,2 δευτερόλεπτα.
Η FFF Racing Team με Lamborghini και πλήρωμα τους Phil Keen, Hiroshi Hamaguchi και Elia Erhart εξασφάλισαν την νίκη στην Pro-Am μετά την πρωτοπορία του No. 991 της Herberth Motorsport με Porsche καθώς χρειάστηκε να κάνει μία μικρή στάση στα τελευταία 20 λεπτά.
Οι νικητές και των τριών κατηγοριών
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!