Ο αγώνας της Monza ήταν ένας από τους πιο εντυπωσιακούς αγώνες των τελευταίων ετών με αρκετές μονομαχίες, ποινές, ατυχήματα και πολλά συμβάντα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή:
Πολύ καλή εκκίνηση για τις δύο McLaren με τον Bottas να έχει επαφή στην πρώτη στροφή με τον Norris και έτσι ο Φιλανδός να πέφτει στην 6η θέση στον 2ο γύρο. Χαμένοι της εκκίνησης ήταν ο Albon χάνοντας 6 θέσεις έπειτα από την επαφή που είχε με τον Gasly στην 1η στροφή και ο Magnussen που βρέθηκε στην τελευταία θέση.
Στον 5ο γύρο ο Hamilton προηγούνταν με τον Sainz και τον Norris να βρίσκονται στην 2η και 3η θέση, την ίδια ώρα που ο Sebastian Vettel θα εγκαταλείψει στον 7ο γύρο λόγο προβλήματος στα φρένα.
Ο Albon στον 10 γύρο δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων καθώς εμπόδισε τον Grosjean πέφτοντας αρκετά πίσω στην κατάταξη.
Στον 15ο γύρο η μάχη συνεχίστηκε για τις θέσεις που οδηγούν στην πρώτη πεντάδα με τους Perez, Ricciardo, Bottas και Verstappen να βρίσκονται πολύ κοντά ο ένας από τον άλλον.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνιση του στον 20ο γύρο λόγο της εγκατάλειψης του Magnussen, δίνοντας την ευκαιρία σε πολλές ομάδες να πραγματοποιήσουν το πρώτο τους pit stop. Το αυτοκίνητο ασφαλείας άλλαξε όλη την εικόνα του αγώνα με τους οδηγούς που έκαναν pit stop στην αρχή να είναι στις πρώτες σειρές της κατάταξης.
Ένα γύρο μετά την επανεκκίνηση του αγώνα είχαμε ξανά την εμφάνιση του safety car λόγο του σφοδρού ατυχήματος που είχε ο Charles Leclerc στην έξοδο της στροφής Parabolica με τον αγώνα να σταματάει λόγο του δύσκολου σημείου της πίστας για να απομακρυνθεί το μονοθέσιο, με τα όλα τα μονοθέσια να πηγαίνουν στα pit. Ο Μονεγάσκος είναι καλά στην υγεία του χωρίς κάποιο πρόβλημα.
Σε όλο αυτό το χάος είχαμε και Stop/Go ποινή 10 δευτερολέπτων για τους Lewis Hamilton και Antonio Giovinazzi καθώς μπήκαν στα pit την ώρα που η είσοδος του pit lane ήταν κλειστή.
Με την επανεκκίνηση του αγώνα τα μονοθέσια βρέθηκαν στην γραμμή εκκίνησης με τον Stroll στην 2η θέση και τον Gasly στην 3η θέση, και τις δύο Alfa Romeo να βρίσκονται στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα. Ο Lewis Hamilton εκκινούσε από την 1η θέση αλλά έπρεπε να εκτίσει την ποινή του και έτσι βρέθηκε αρκετά πίσω στην 17η θέση.
Έπειτα από όλα αυτά τα συμβάντα στον 30ο γύρο προηγούνταν ο Gasly με δεύτερο τον Raikkonen και τρίτο τον Sainz καθώς ο Giovinazzi μπήκε στα pit για να εκτίσει την ποινή του.
Στον 31ο γύρο είχαμε ακόμα μία εγκατάλειψη αυτή την φορά για τον Max Verstappen με πρόβλημα στην μονάδα ισχύος με τον teammate του να βρίσκεται στην 14η θέση.
Την στιγμή που ο Gasly βρισκόταν 4 δευτερόλεπτα μπροστά, ο Raikkonen έχασε 3 θέσεις, με τον Sainz να περνάει στην 2η θέση και τον Stroll στην 3η θέση.
15 γύρους πριν το τέλος του αγώνα ο Lewis Hamilton προσπάθησε να καλύψει την διαφορά από τα υπόλοιπα μονοθέσια με την Mercedes να έχει έναν καταπληκτικό ρυθμό με σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Albon με την Red Bull.
Οι δύο Renault με δέκα γύρους να απομένουν πέρασαν τον Kimi Raikkonen ο οποίος έπεσε στην 9η θέση και ακολουθούσαν τον Bottas ο οποίος βρισκόταν σταθερά στην 5η θέση.
Καθώς στους τελευταίους γύρους δεν άλλαξε κάτι ο Gasly πήρε μία εντυπωσιακή νίκη στην Monza, με τον Sainz 2ο και τον Stroll στην 3η, ο Norris με την άλλη McLaren να μένει στην 4η θέση και ο Bottas να ακολουθεί στην 5η. Ο Lewis Hamilton τερμάτισε στην 7η θέση και έκανε τον ταχύτερο γύρο ανακάμπτοντας από την 17η θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!