Η Mercedes φαίνεται πως ήδη προετοιμάζεται για την περίοδο των λιγότερο ισχυρών κινητήρων, η οποία ξεκινά στη Monza, τρέχοντας στο Spa, με βάση και δημοσιεύματα, με ρυθμός 6 έως 7 δέκατα πιο αργό από το κανονικό.
Το Ιταλικό Grand Prix σηματοδοτεί το τέλος των “party mode” καθώς η νέα Τεχνική Ντιρεκτίβα (TD/037-20) θα μπει σε εφαρμογή στον Ναό της Ταχύτητας.
Η ντιρεκτίβα αυτή περιορίζει τη χρήση των χαρτογραφήσεων στον κινητήρα, απαιτώντας από τις ομάδες να τρέχουν με την ίδια χαρτογράφηση στην ΜΕΚ τόσο στις κατατακτήριες, όσο και στον αγώνα.
Αυτό σημαίνει πως η πλήρης δυναμική του κινητήρα της Mercedes δεν θα μπορέσει να ξεδιπλωθεί, αλλά φαίνεται πως τα κυρίαρχα ασημί βέλη, τα οποία πέτυχαν άλλη μια άνετη νίκη στο Βέλγιο, αξιοποίησαν τον συγκεκριμένο αγώνα ως δοκιμή για τους περιορισμούς που θα έμπαιναν σε εφαρμογή από τη Monza.
“Μόνο όταν ο Verstappen βρέθηκε ενάμιση δευτερόλεπτο πίσω από τον Valtteri στον 25ο γύρο, είπαμε στους δικούς μας (Hamilton και Bottas) πως θα μπορούσαν να μην ασχοληθούν πλέον με τη διαχείριση ελαστικών για μερικούς γύρους και να πάρουν ένα μικρό προβάδισμα”, δήλωσε ο επικεφαλής μηχανικός αγώνα της Mercedes, Andrew Shovlin στο Auto Motor und Sport.
“Εάν κουράσεις περισσότερο τον κινητήρα σήμερα, θα πληγώσεις περισσότερο τον εαυτό σου αύριο”.
“Είχαμε ήδη στο νου μας τους αγώνες από τη Monza και έπειτα και θέλαμε να φέρουμε όσο πιο φρέσκους γινόταν τους κινητήρες στην νέα εποχή. Κάθε ταχύς γύρος θα μας κόστιζε περισσότερο στη συνέχεια”.
Το δημοσίευμα αναφέρει πως το οδηγικό δίδυμο της Mercedes ήταν 6 με 7 δέκατα πιο αργό σε σχέση με τον ρυθμό που θα μπορούσε να έχει κατά τη διάρκεια του αγώνα, και τονίζεται πως η διαφορά 0.526 δευτ. ανάμεσα σε Hamilton και Verstappen στις κατατακτήριες θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη.
Ο Hamilton προειδοποίησε τις αντίπαλες ομάδες πως η απαγόρευση του “party mode” μπορεί να μην επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα σε αυτές, και αντίθετα, να κάνει τη Mercedes ακόμα πιο δυνατή.
“Μίλησα με την ομάδα του κινητήρα”, δήλωσε ο Βρετανός. “Γνωρίζω τις επιπλοκές των κανονισμών που θα έρθουν ώστε να προσπαθήσουν να μας επιβραδύνουν, αλλά δεν νομίζω πως πραγματικά θα έχει μεγάλη διαφορά”.
“Φυσικά, είμαστε σίγουρο πως ό,τι και να μας ρίξουν θα ανασυνταχθούμε, θα το αναλύσουμε, θα μιλήσουμε για αυτό, θα διαπραγματευτούμε και μετά θα το εκτελέσουμε. Έτσι κάνουμε τα πράγματᔨ.
“Εάν συνεχίσουν να έρχονται μπουνιές τότε και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε ώστε να επιστρέψουμε όσο πιο δυνατοί γίνεται”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!