Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, ζήτησε “υπομονή”, διατυπώνοντας την άποψή του πως θα μπορούσαν να περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι η Scuderia να βρεθεί σε τροχιά νικών και πάλι.
Η ιταλική ομάδα βίωσε ένα απογοητευτικό Βελγικό Grand Prix την περασμένη εβδομάδα, με την SF1000 να πλήττεται σφοδρά από την έλλειψη δύναμης στον κινητήρα αλλά και την αδυναμία να λειτουργήσει τα ελαστικά στο ιδανικό παράθυρο λειτουργίας τους.
Οι Charles Leclerc και Sebastian Vettel απέτυχαν να μπουν στο Q3, ενώ στον αγώνα δεν κατάφεραν να μπουν στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Ενώ η Ferrari αναζητά άμεσες απαντήσεις ώστε να κατανοήσει το τί πήγε στραβά στο Spa ώστε να είναι τόσο μη ανταγωνιστικοί, ο Binotto δήλωσε πως δεν τρέφει αυταπάτες ότι ο χρόνος που απαιτείται ώστε να βρεθεί η Ferrari ξανά στην κορυφή είναι πολύς.
“Πόσο πολύ θα πάρει; Θεωρώ πως εάν ανατρέξετε σε όλους τους νικηφόρους κύκλους, θα δείτε πως πάντα απαιτούνται χρόνια”, δήλωσε ο Ιταλός. “Δεν υπάρχουν γρήγορες λύσεις στη F1. Η υπομονή και η σταθερότητα είναι απαιτούμενα”.
Οι ελπίδες της Ferrari ώστε να κάνει ένα καλό βήμα προόδου με το φετινό της μονοθέσιο δεν έχουν βοηθηθεί και από το πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων στα τωρινά μονοθέσια, κάτι που συμφωνήθηκε ως μέρος μιας σειράς μέτρων περικοπής εξόδων, ελέω COVID-19.
“Οι κινητήρες είναι ίδιοι για αυτή τη σεζόν, έτσι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι σχετικά με αυτό”, σχολίασε ο Binotto. “Τον εξελίσσουμε για την επόμενη σεζόν και βελτιώνεται καλά στις δυναμομετρήσεις αυτή τη στιγμή”.
“Στο μονοθέσιο υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί, έτσι ποιο είναι το σχέδιο για εμάς; Το βασικό σχέδιο είναι να εστιάσουμε στις επόμενες σεζόν, όχι μόνο το 2021 αλλά σίγουρα επίσης και στο 2022”.
“Για να τα πάμε καλά στην επόμενη σεζόν θα πρέπει επίσης να κατανοήσουμε τις αδυναμίες του σήμερα και να σιγουρευτούμε πως αυτές θα αντιμετωπιστούν”.
Μιλώντας μετά το Βελγικό Grand Prix, ο Binotto δήλωσε πως ένας από τους λόγους που η Ferrari δυσκολεύεται στη φετινή σεζόν είναι πως μια σειρά αδυναμιών στο μονοθέσιό της έχουν εκτεθεί περισσότερο λόγω της αδυναμίας του κινητήρα.
“Αυτό που συμβαίνει, στην πραγματικότητα, είναι πως έχουμε ένα μονοθέσιο που έχει χάσει δύναμη”, εξήγησε ο Binotto. “Όπως όλοι οι κατασκευαστές κινητήρων έχασαν, αλλά εμείς χάσαμε περισσότερο από άλλους”.
“Πέρυσι, ο κινητήρας κάλυπτε εν μέρει τους περιορισμούς του μονοθεσίου, αλλά φέτος δεν συμβαίνει πλέον κάτι τέτοιο. Τα όρια του μονοθεσίου φαίνονται. Σε αυτό το σημείο είναι ξεκάθαρο πως πρέπει να βελτιωθούμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!