Ο Lewis Hamilton ένιωσε “λίγο νευρικός” σχετικά με πιθανή επανάληψη της αστοχίας που είχε στο Silverstone κατά τους τελευταίους γύρους του Βελγικού Grand Prix.
Ο Hamilton κυριάρχησε στον σημερινό αγώνα στο Spa-Francochamps, πετυχαίνοντας την 5η του νίκη για φέτος και επεκτείνοντας την πρωτοπορία του στο Πρωτάθλημα Οδηγών της F1 κατά 47 βαθμούς από τον 2ο, Max Verstappen.
Ο οδηγός της Mercedes έκανε το μοναδικό pitstop του στον αγώνα μετά από μόλις 11 γύρους, ύστερα και από το παράθυρο για ένα “δωρεάν” pitstop που ανοίχτηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας που μπήκε στην πίστα, μετά και το ατύχημα των Giovinazzi – Russell.
Στους τελευταίους γύρους, ο Βρετανός είχε κάποια μπλοκαρίσματα στο φρενάρισμά του, αναφέροντας ανησυχίες σχετικά με το κατά πόσο τα ελαστικά του θα τα έβγαζαν μέχρι το τέλος του αγώνα, υποφέροντας από κραδασμούς.
Αυτή η κατάσταση φόβισε τον εξάκις παγκόσμιο πρωταθλητή περί μιας επανάληψης των όσον έγιναν στο Silverstone, όπου αναγκάστηκε να τερματίσει με τρεις τροχούς.
“Δεν ήταν και ο πιο εύκολος αγώνας, υπήρξαν κάποιες δύσκολες στιγμές”, σχολίασε στη συνέντευξη μετά τον αγώνα ο Hamilton.
“Κλείδωσα τους τροχούς μου στην στροφή 5 και ξεκίνησα να έχω κάποιους κραδασμούς και στη συνέχεια κλείδωσα και μια φορά και στην τελευταία στροφή. Οι θερμοκρασίες των ελαστικών έπεφταν αργά. Δεν είχε σημασία το πόσο πίεζες, θεωρώ πως όσο έχανες γόμα ξεκινάς να χάνεις και θερμοκρασία στα ελαστικά”.
“Ήταν λίγο δύσκολο, αλλά όλα καλά. Ήμουν λίγο νευρικός σχετικά με επανάληψη ενός σεναρίου όπως το Silverstone με το εμπρός δεξί ελαστικό προς το τέλος, έτσι προσπαθούσα να το προφυλάξω”.
“Φαίνεται πως η σκληρή γόμα είχε αρκετή γόμα πάνω της, έτσι πιθανότατα ήταν εντάξει”.
Ο Hamilton μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον έτερο οδηγό της Mercedes, Valtteri Bottas στον εναρκτήριο γύρο, εξασφαλίζοντας πως ο Φινλανδός δεν θα έπαιρνε το αναγκαίο slipstream στην ευθεία Kemmel ώστε να επιχειρήσει μια προσπέραση.
Ο Βρετανός εξήγησε μετά τον αγώνα πως έκανε μια διόρθωση στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση, γεγονός που ανάγκασε τον Bottas που ήταν ακριβώς από πίσω του να αφήσει το γκάζι και να χάσει momentum.
“Δούλεψε προς όφελός μου, για να είμαι ειλικρινής, αυτή η διόρθωση, επειδή σήμαινε πως βρισκόταν (ο Bottas) ακριβώς από πίσω μου”, σχολίασε ο Hamilton.
“Είμαι σίγουρος πως άφησε το γκάζι και αυτό σήμαινε πως όταν βρέθηκε στην κορυφή του λόφου, δεν ξέρω εάν εκεί χρειάστηκε να αφήσει το πόδι από το γκάζι ή όχι, αλλά δεν είχε αρκετό χρόνο ώστε να μπορέσει να βρεθεί μπροστά μου σήμερα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!