Επιστροφή στην αγωνιστική δράση, για την τρίτη τριάδα αγώνων του φετινού προγράμματος στο Βέλγιο και στην πίστα του Spa. Με την υποψία βροχής να είναι εμφανής και να απειλεί όλο το αγωνιστικό τριήμερο στο Spa, ξεκίνησαν τα πρώτα δοκιμαστικά της Παρασκευής!
Πρώτος στην πίστα βγήκε ο Carlos Sainz Jr, για να κάνει “αναγνωριστική” βόλτα. Μαζί του βγήκαν οι Leclerc και Albon ώστε να ελέγξουν την κατάσταση του μονοθεσίου τους.
Ανεξίτηλο θα μείνει βέβαια το όνομα του Anthoine Hubert, που πέρυσι σε αγώνα της F2 έχασε τη ζωή του στην συγκεκριμένη πίστα. Προς τιμήν του αδικοχαμένου νέου, η Formula 1 τίμησε το όνομα του με ειδικό σήμα που έφερε κάθε μονοθέσιο…
Πρώτος άρχισε να κάνει χρόνους ο Leclerc, που μάλιστα στον τελευταίο αγώνα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ο χρόνος του στην αρχή βρέθηκε στο 1:47:033, πολύ ψηλότερα από ό,τι θα βρεθεί στο τέλος των δοκιμών. Ο Μονεγάσκος ήταν ο μόνος που έκανε χρόνο στο πρώτο δεκάλεπτο, με την δράση να είναι ελάχιστη.
Μετά το πρώτο εικοσάλεπτο βγήκε στην πίστα και ο Max Verstappen για να κάνει τον πρώτο του χρόνο. Το χρονόμετρο του Ολλανδού σταμάτησε στο 1:45:886. Η δράση άρχισε να αυξάνεται, με τους περισσότερους οδηγούς να βγαίνουν με την μεσαία και σκληρή γόμα. Τον χρόνο του έκανε τότε και ο Vettel, που βρέθηκε πολύ πίσω από την κορυφή με την σκληρή γόμα. Καλούς χρόνους στο πρώτο μισάωρο είχαν οι Gasly και Norris.
Στο πρώτο μισάωρο, ο Verstappen είχε καταφέρει να βρεθεί μπροστά και από τις 2 Mercedes! Πολύ κοντά του είχαν καταφέρει να βρεθούν και οι 2 Racing Point, που έχουν έρθει στο Βέλγιο με αναβαθμίσεις.
Τότε ο Hamilton φόρεσε την μεσαία γόμα και ανέβηκε άνετα στην κορυφή, με χρόνο 1:45:298. Αρκετά πίσω βρίσκονταν οι 2 Ferrari, με τους οδηγούς να μην δείχνουν ευχαριστημένοι με την αίσθηση του μονοθεσίου.
Ο αγώνας αυτός θα είναι πολύ δύσκολος για την ιταλική ομάδα, κάτι το οποίο γνωρίζουν και οι ίδιοι, λόγω του πιο αδύναμου κινητήρα τους. Ανησυχία προκάλεσε επίσης το γεγονός πως ο Leclerc παραπονέθηκε πως τα ελαστικά του είναι “νεκρά”, φορώντας την σκληρή γόμα μόλις 9 γύρους… Μένει να δούμε πως θα ανταποκριθούν και τα υπόλοιπα μονοθέσια στην φθορά των ελαστικών της Pirelli, ένας παράγοντας που επηρεάζει συχνά τους φετινούς αγώνες!
Μετά το πρώτο 45λεπτο έγινε και επίσημο το πρόβλημα του Magnussen από την Haas, η οποία ξεκαθάρισε πως θα πρέπει να αλλάξει τον κινητήρα του. Αυτό σήμαινε πως ο Δανός οδηγός θα έχανε ολόκληρη την πρώτη περίοδο των δοκιμαστικών…
The engine will have to be removed from Kevin’s car. Unfortunately he won’t be back out in #FP1#HaasF1 #BegianGP
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) August 28, 2020
Λίγο αργότερα έγινε γνωστό πως την ίδια τύχη θα έχει ο κινητήρας και του Romain Grosjean, γεγονός που θα αφήσει πολύ πίσω την αμερικανική ομάδα…
Στο τελευταίο μισάωρο η δράση επέστρεψε στην πίστα, με τις 2 McLaren να κατεβάζουν χρόνους με την μαλακή γόμα. Όλοι οι οδηγοί έβαλαν την μαλακή γόμα και η κατάταξη άρχισε να παίρνει τελείως διαφορετική μορφή.
Τον χρόνο του με την μαλακή γόμα έκανε σε εκείνο το σημείο και ο Hmailton με τα χρονόμετρα να σταματούν στο 1:44:562. Σε απόσταση βολής ήταν και ο team-mate του Valtteri Bottas, που σήμερα έχει και τα γενέθλιά του. Πολύ κακοί ήταν ξανά οι χρόνοι των 2 Ferrari με την μαλακή γόμα, που δείχνουν να “υποφέρουν” σε μια τόσο γρήγορη πίστα…
Στην 3η θέση πέρασε ο Verstapppen, που δεν κατάφερε να σπάσει το 1-2 των Mercedes. Απελπιστική ήταν και η γενικότερα εικόνα των μονοθεσίων με κινητήρα Ferrari με τις 2 Haas, να μένουν στα pit και την Alfa Romeo του Giovinazzzi στο τέλος… Περιέργως μπροστά από τις 2 Ferrari κατάφερε να βρεθεί ο Raikkonen!
Τον χρόνο του προσπάθησε να βελτιώσει ο Leclerc, που τελικά δεν έθεσε καν νέο χρόνο.
Η τελική κατάταξη βρήκε τον Bottas και τον Hamilton στην κορυφή. Κοντά τους βρέθηκε ο Verstappen, με τους Perez και Stroll να ακολουθούν. Πίσω τους βρέθηκε ο Albon με την 2η Red Bull. Την δεκάδα έκλεισαν οι Ocon, Sainz, Ricciardo και Norris.
Οι 2 Ferrari έμειναν εκτός δεκάδας, κατακτώντας τις θέσεις 14 και 15…
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!