Η Ferrari κατάφερε να εντοπίσει το ηλεκτρικό θέμα που είχε ο Charles Leclerc στην SF1000 του στη Βαρκελώνη, το οποίο ανάγκασε τον Μονεγάσκο να εγκαταλείψει τον αγώνα.
Ο Leclerc βρισκόταν σε καλή θέση ώστε να πετύχει μερικούς καλούς βαθμούς στην πίστα της Καταλονίας, πριν ο κινητήρας του σβήσει τελείως όταν η SF1000 του πέρασε πάνω από τα κερμπ του τελευταίου chicane της πίστας.
Ενώ ο Μονεγάσκος κατάφερε να επιστρέψει με ασφάλεια στα pits και να του δέσουν τη ζώνη του, καθώς δεν περίμενε πως θα συνέχιζε τον αγώνα, η Ferrari επέλεξε να εγκαταλείψει το μονοθέσιο από τον αγώνα, λόγω ενός ηλεκτρικού θέματα όπως δήλωσε αργότερα.
Η ομάδα ανακοίνωσε σήμερα, εν αναμονή του Βελγικού Grand Prix στην πίστα του Spa, πως εντόπισε την αιτία του ηλεκτρικού ζητήματος που ανάγκασε τον Leclerc να εγκαταλείψει στην Ισπανία, κάτι που του στέρησε αρκετούς βαθμούς.
“Στο πρώτο μέρος της σεζόν, έχουμε δει το πρωτάθλημα διαιρεμένο σε δύο group: από τη μία, τρεις οδηγοί που δείχνουν να είναι άπιαστοι και από την άλλη, άλλοι δέκα ή περίπου τόσοι εντός ενός δεκάτου ο ένας από τον άλλο”, δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος μονάδας ισχύος της Ferrari, Enrico Gualtieri.
“Στη Βαρκελώνη, πληρώσαμε βαρύ τίμημα για την έλλειψη αξιοπιστίας, και στην πραγματικότητα έχουμε πλέον εντοπίσει το πρόβλημα με την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου που προκάλεσε την εγκατάλειψη του Charles”.
“Αλλά επίσης υποφέραμε από το ότι δεν βελτιστοποιήσαμε την απόδοσή μας στις κατατακτήριες, κάτι που μας έφερε σε δύσκολη θέση στον αγώνα”.
“Με επίγνωση για τις τωρινές μας δυσκολίες, πρέπει να εστιάσουμε στην δουλειά μας ώστε να ετοιμαστούμε για το Σαββατοκύριακο. Ο βασικός στόχος είναι να διασφαλίσουμε πως οι οδηγοί θα μπορούν να πάρουν ό,τι περισσότερο μπορούν από την SF1000”.
“Θα πρέπει να βελτιστοποιήσουμε το πακέτο μονοθεσίου-μονάδας ισχύος, να δουλέψουμε πολύ και καλά στα γκαράζ, και να καθορίσουμε την καλύτερη στρατηγική και να είμαστε αποτελεσματικοί ότι έρθει η ώρα να αντιδράσουμε σε εναλλασσόμενες συνθήκες”.
Ο Leclerc θα μπορέσει χωρίς ποινή να λάβει νέα CE (control electronics) για τη μονάδα ισχύος του στο Βέλγιο, καθώς ακόμα βρίσκεται εντός του ορίου των 2 τέτοιων εξαρτημάτων.
Η Ferrari είναι προετοιμασμένη για ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο στο Spa, δεδομένης και της μεγάλης σημασίας που έχει στη συγκεκριμένη πίστα η μονάδα ισχύος.
Η Scuderia έχει δυσκολευτεί με την τελική της στις ευθείες στην SF1000 μέσω στη σεζόν, μέχρι στιγμής. Αυτό, οδήγησε στο να μείνει η ομάδα πιο πίσω από τις Mercedes και Red Bull, πέφτοντας προς τις θέσεις του midfield.
Ο Leclerc πήρε πέρυσι την παρθενική του νίκη στο Βέλγιο, αλλά φέτος είναι προετοιμασμένος για έναν διαφορετικό, δύσκολο αγώνα.
“Όσον αφορά τις προσδοκίες, θα είναι δυσκολότερο για εμάς αναφορικά με την απόδοση αυτή τη φορά, καθώς δεν θα έχουμε το ίδιο επίπεδο ανταγωνιστικότητας με αυτό που είχαμε το 2019”.
“Ωστόσο, έχουμε δει πως όλα μπορούν να συμβούν στην πίστα, ειδικά με τον απρόβλεπτο καιρό”.
“Ως ομάδα, θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά και να κάνουμε ό,τι μπορούμε ώστε να πάρουμε το μέγιστο δυνατό από το μονοθέσιο, ήδη από την Παρασκευή”.
“Στις ελεύθερες δοκιμές, θα πρέπει να συλλέξουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται ώστε να διαλέξουμε την καλύτερη στρατηγική για τις κατατακτήριες, και ειδικά για τον αγώνα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!