Ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, είναι σίγουρος πως η Mercedes θα παραμείνει ο κορυφαίος κινητήρας της Formula 1, παρά τις επερχόμενες απαγορεύσεις στις ακραίες χαρτογραφήσεις των κινητήρων για τις κατατακτήριες.
Η FIA πληροφόρησε τις ομάδες την περασμένη εβδομάδα πως θέλει από αυτές να τρέχουν μόνο με μια χαρτογράφηση στις κατατακτήριες και στον αγώνα από το Βελγικό Grand Prix, με τις λεπτομέρειες πάνω στο θέμα να αναμένεται να εκδοθούν μέσω μιας τεχνικής ντιρεκτίβας.
Η McLaren, από του χρόνου θα τρέχει και πάλι μετά το 2014 με κινητήρες Mercedes. Πολλοί παρατηρητές πιστεύουν πως οι κινητήρες από το εργοστάσιο του Brixworth θα χάσουν περισσότερα από τους αντιπάλους τους με τους νέους κανονισμούς.
“Για να είμαι ειλικρινής, έχουμε μόνο αυτή την πληροφόρηση από την επιστολή, η οποία είναι εμπιστευτική, αλλά δεν προχωρά σε λεπτομέρειες του τί πραγματικά θέλει να επιτύχει η FIA”, σχολίασε ο Andreas Seidl σχετικά με τις αναμενόμενες αλλαγές στο συγκεκριμένο κομμάτι των κανονισμών.
“Έτσι, θα πρέπει να περιμένουμε για αυτές. Όπως ξέρετε, σήμερα με αυτούς τους περίπλοκους κινητήρες, υπάρχει μεγάλη προτεραιότητα διαφορετικών ρυθμίσεων για διαφορετικές χαρτογραφήσεις στην καύση του κινητήρα, για διαφορετικές χαρτογραφήσεις στο υβριδικό σύστημα, τον τρόπο που χρησιμοποιείς την μπαταρία για αξιοπιστία, για ισχύ, για επίθεση, για άμυνα κ.ο.κ”.
“Και εν τέλει, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε σε τί στοχεύει αυτή η αλλαγή, εάν υπάρξει αλλαγή”.
Ο Seidl αρνήθηκε πως ίσως υπάρξει δυσφορία στο στρατόπεδο της McLaren για τη χρήση των κινητήρων της Mercedes από του χρόνου, οι οποίοι πιστεύεται πως θα είναι και αυτοί που θα δεχτούν το ισχυρότερο πλήγμα από τις τροποποιήσεις στους κανονισμούς.
“Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω συνολική εικόνα του ποια είναι η διαφορά στις χαρτογραφήσεις του κινητήρα για τους διάφορους κατασκευαστές κινητήρων, επειδή είμαι σίγουρος πως κάθε κατασκευαστής έχει διαφορετικές ρυθμίσεις διαθέσιμες ανάμεσα σε κατατακτήριες και αγώνα, και εντός του ίδιου του αγώνα”.
“Έτσι, θα ήμουν έκπληκτος εάν ένας κατασκευαστής κινητήρα απλά είχε μονάχα μια ρύθμιση διαθέσιμη. Το πόσο μεγάλη είναι η διαφορά μεταξύ των διαφόρων κατασκευαστών δεν μπορώ να το κρίνω. Έτσι, θεωρώ πως είναι πραγματικά ένα θέμα που πρέπει να διαλευκανθεί μεταξύ των κατασκευαστών κινητήρων και της FIA”.
“Θεωρώ πως όποιες και να είναι οι αλλαγές στους κανονισμούς, με τις δυνατότητες και τη δυναμική που έχει η Mercedes, όποιοι και αν είναι οι κανονισμοί, είμαι σίγουρος πως θα συνεχίσουν να αποτελούν το σημείο αναφοράς στη σύγχρονη εποχή των υβριδικών κινητήρων”.
Ο Seidl τόνισε πως το μόνο που έχει σημασία είναι να έχει τον ίδιο εξοπλισμό και την ίδια πρόσβαση στις ρυθμίσεις του κινητήρα που έχει και η εργοστασιακή ομάδα.
“Για εμάς, ως πελατειακή ομάδα, το πιο σημαντικό είναι πως όποιοι και να είναι οι κανονισμοί, θα πρέπει απλά να έχει τις ίδιες ρυθμίσεις και αξιοπιστία για τις διάφορες ρυθμίσεις, όπως και η εργοστασιακή ομάδα”.
“Και σε αυτό έχω τη μέγιστη εμπιστοσύνη τόσο στη Renault όσο και στη Mercedes, τους εμπιστεύομαι στο ότι χειρίζονται τους πελάτες τους το ίδιο όπως και τις εργοστασιακές ομάδες”.
Τέλος, ο Seidl πρόσθεσε: “Θεωρώ πως οι κανόνες είναι ξεκάθαροι πως οι πελατειακές ομάδες πάντα παίρνουν τις ίδιες ρυθμίσεις στον κινητήρα όπως και η εργοστασιακή ομάδα, κάτι που είναι μέρος του συμβολαίου που έχουμε επίσης για την προμήθειά τους”.
“Έτσι, όπως είπα, το πιο σημαντικό πράγμα για εμάς, και έχουμε πάσα εμπιστοσύνη στη Renault και τη Mercedes, μαζί επίσης με τη FIA, είναι πως αυτό θα διασφαλιστεί”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!