Η Ferrari δεν έχει σκοπό να παραπονεθεί σχετικά με τις αλλαγές στην αεροδυναμική για το 2021, δεδομένου ότι αυτές θα γίνουν για λόγους ασφαλείας.
Την επόμενη σεζόν, αντί για την εισαγωγή των ελαστικών των 18 ιντσών, η Pirelli θα συνεχίσει με τα τωρινά ελαστικά της, τα οποία θα βρίσκονται στη Formula 1 για τρίτη σερί χρονιά.
Αλλά με τις ομάδες να βρίσκουν συνεχώς τρόπους να αυξάνουν την απόδοσή τους, υπήρξαν ανησυχίες πως η αποτελεσματικότητα των ελαστικών του 2019, στα μονοθέσια του 2021 δεν θα είναι καλή.
Έτσι, η FIA έστειλε επιστολή στις ομάδες, με την οποία τις πληροφόρησε πως του χρόνου αναμένονται κάποιες αλλαγές στους αεροδυναμικούς κανονισμούς, με σκοπό να μειωθούν τα επίπεδα κάθετης δύναμης.
Η επιστολή εκδόθηκε στον απόηχο του Βρετανικού Grand Prix, ενός αγώνα στον οποίο τρεις οδηγοί αντιμετώπισαν προβλήματα με κλαταρίσματα ελαστικών στα τελικά στάδια του αγώνα λόγω υψηλής φθοράς.
Αυτή δεν είναι μόνο η πρώτη φορά που η FIA πληροφορεί τις ομάδες για αλλαγές στους αεροδυναμικούς κανονισμούς του 2021, έχοντας πρόσφατα ανακοινώσει πως θα γίνουν μικρές αλλαγές στα πατώματα των μονοθεσίων.
Ο Binotto, επί του θέματος αυτού, υποστήριξε τις αλλαγές καθώς φέρνουν σε πρώτο πλάνο την ασφάλεια, ακόμα και εάν η FIA δεν έχει αποκαλύψει ακόμα ποιες θα είναι αυτές.
Ο Ιταλός επικεφαλής της Ferrari δήλωσε: “Απλά πρέπει να υπενθυμίσουμε πως για το 2021 το σετ των αεροδυναμικών κανονισμών έχει ήδη τροποποιηθεί υπό το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για μείωση της αεροδυναμικής απόδοσης εξαιτίας των ανησυχιών για τα ελαστικά”.
“Αρχικά, θα έπρεπε να είχαμε τα ελαστικά των 18 ιντσών το 2021, τα οποία όμως τώρα έχουν αναβληθεί για το 2022. Έτσι, τα ελαστικά που είχαμε στο παρελθόν θα διατηρηθούν ίδια και για το 2021”.
“Χωρίς αμφιβολία, με την αύξηση της αεροδυναμικής απόδοσης, η σοβαρότητα ενός κινδύνου από τη χρήση των ελαστικών θα είναι υψηλότερη”.
“Θεωρώ πως το Silverstone, υπό αυτό το πρίσμα, υπήρξε ένα καλό παράδειγμα”.
“Πιστεύω πως δεν υπάρχει κάτι κακό με αυτό που συνέβη στα ελαστικά τα ίδια, αλλά εν τέλει ήταν απλά μια απλή επίπτωση των μονοθεσίων που γίνονται όλο και ταχύτερα σε ρυθμό γύρου. Έτσι, καταλαβαίνω πως η Pirelli ανησυχεί πλέον για αυτά”.
“Κατανοώ πως και η FIA ανησυχεί για θέματα ασφαλείας και πιστεύω πως, ας μου επιτραπεί να το πω, οι αλλαγές που έχουν ήδη εγκριθεί για το 2021 δεν θα είναι επαρκείς”.
“Σε αυτή την περίπτωση, θα κάνουμε επιπλέον αλλαγές στην αεροδυναμική για λόγους ασφαλείας. Δεν υπάρχει κάτι για το οποίο μπορούμε να παραπονεθούμε. Θεωρώ πως αυτή τη στιγμή δεν ξέρουμε ποιες θα είναι αυτές οι αλλαγές”.
“Σίγουρα θα επηρεάσει αυτό όλα τα μονοθέσια, την Έρευνα και Ανάπτυξή μας, αλλά είμαι αρκετά συνειδητοποιημένος επίσης πως είναι αναγκαίο για την ασφάλεια και αυτή πάντα έρχεται πρώτη”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!