Η ομάδα της LMP1 Bykolles χαρακτήρισε την παρουσία της το προηγούμενο σαββατοκύριακο στον γύρο του Spa για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA ως την “καλύτερη εμφάνιση που έχει γίνει ποτέ”.
Ο επικεφαλής λειτουργίας της Bykolles Boris Bermes ισχυρίστηκε ότι η ENSO CLM P1/01 που οδήγησαν οι Tom Dillmann, Oliver Webb και Bruno Spengler, ξεπέρασε τον αντίπαλο της ιδιωτικής ομάδας Rebellion κατά την διάρκεια των βρεγμένων συνθηκών στην πίστα τις πρώτες ώρες του αγώνα 6 ωρών του Spa το Σάββατο.
Το αυτοκίνητο μπόρεσε να διατηρηθεί στην 3η θέση πίσω από τις δύο Toyota TS050 Hybrids σχεδόν μέχρι το μέσο του αγώνα.
Η βελτιωμένη απόδοση για μία ομάδα που επέστρεψε στο WEC για πρώτη φορά από τον περσινό αγώνα 24 ωρών του Le Mans ήταν που ακολούθησε ένα πρόγραμμα εξέλιξης όπου επικεντρώθηκε στην αεροδυναμική και την αξιοπιστία του αυτοκίνητου.
“Η απόδοση ήταν πραγματικά πολύ καλή στην αρχή και καταφέρουμε να απομακρυνθούμε από την Rebellion,” δήλωσε ο Bermes στο Motorsport.com.
“Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε καλύτερο από ποτέ, ο Tom έκανε μία καταπληκτική δουλειά και εμείς πήραμε τις σωστές αποφάσεις στρατηγικά.”
Ο Dillmann πρόσθεσε ότι είναι “πραγματικά χαρούμενος με την απόδοση”.
Το αυτοκίνητο ήταν πάντα καλό στην βροχή και μου αρέσει το βρεγμένο, αλλά ήταν εντυπωσιακό που μπορέσαμε να ξεφύγουμε από την Rebellion και να μην είμαστε τόσο αργοί από τις δύο Toyota όταν η πίστα ήταν εντελώς βρεγμένη,” δήλωσε ο Γάλλος.
Ο Bermes επισήμανε επίσης ότι προηγούνταν στον αγώνα όταν το αυτοκίνητο του βρισκόταν ακριβώς μπροστά από τον πρωτοπόρο της Toyota με το No. 7 Kamui Kobayashi.
Ο Webb όπου βρισκόταν στο αυτοκίνητο εκείνη την στιγμή, δήλωσε: “Κανονικά, όταν η ομάδα έρχεται στην ενδοεπικοινωνία και λέει, ‘η Toyota είναι 5 δευτερόλεπτα πίσω σου’, σε έχει περάσει σε δύο γύρους. Αυτή την φορά, δεν με πέρασε για έξι γύρους ή όσοι ήταν.
“Ήταν ένα εξαιρετικό συναίσθημα να έχω την ομάδα να μου λέει ότι μόνο ο Brendon Hartley με την Toyota No. 8 ήταν ταχύτερος.”
Οι αναβαθμίσεις της ENSO CLM, με πρώτο αγώνα πίσω στο 2014, περιελάμβαναν διορθώσεις αεροδυναμικά στο εμπρόσθιο άκρο του αυτοκινήτου και έναν καινούργιο σχεδιασμό στο πίσω μέρος χωρίς να θυσιάζει την κάθετη δύναμη.
Αυτό το σαββατοκύριακο το αυτοκίνητο έτρεχε με χαμηλή κάθετη δύναμη σε έναν συμβιβασμό με τις προδιαγραφές του Le Mans, λαμβάνοντας υπόψη ότι η Rebellion R-13 που αγωνίστηκε στην βροχή είχε μειωμένη απόδοση λόγο της υψηλής κάθετης δύναμης.
Ο Bermes παραδέχτηκε την απογοήτευση του για ότι η είσοδος της Bykolles δεν μπόρεσε να συνεχιστεί στο ίδιο δυνατό επίπεδο και μετά το δεύτερο μισό του αγώνα. Το αυτοκίνητο έχασε χρόνο καθυστερώντας στην 3η ώρα όταν χρειάστηκε να δώσε προσοχή σε έναν από τους αισθητήρες της FIA που λειτουργούν στα αυτοκίνητα της LMP1.
Ένα ηλεκτρικό πρόβλημα είχε ως αποτέλεσμα ένα πρόβλημα στην παραλαβή καυσίμου όπου στην συνέχεια ανάγκασε την ομάδα να μειώσει σε κάποια σημεία της πίστας.
Το αυτοκίνητο βρισκόταν στην 5η θέση της γενικής κατάταξης στην τέταρτη ώρα όταν έσπασε ο αισθητήρας λάμδα στην εξάτμιση και ο Spengler αναγκάστηκε να μπει στα pits για επισκευή.
Ο πρωτοεμφανιζόμενος του WEC Spengler επέστρεψε στην πίστα 5 γύρους πριν το τέλος του αγώνα, επιτρέποντας την ομάδα να τερματίσει στην 27η θέση.
Το καλύτερο αποτέλεσμα για την ENSO CLM, η οποία τροφοδοτούνταν από την AER και έπειτα από τους κινητήρες Nissan πριν από την αλλαγή στον τρέχων ηλεκτροκινητήρα της Gibson, είναι η τέταρτη θέση στο Spa τον Μάιο του 2018.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!