Μετά από ένα εκπληκτικό αγώνα στο Spa για την ομάδα της AF Corse στην κατηγορία GTE-Am τερματίζοντας στην 1η θέση, είχαμε ακόμη μία παρουσία της Ferrari στον αγώνα. Στην κατηγορία GTE-Pro, οι δύο Ferrari έκαναν μία εξαιρετική εμφάνιση στις πρώτες τέσσερις ώρες, όμως η βροχή και η εναλλαγή στην πίστα από βρεγμένο σε στεγνό δεν επέτρεψαν τους οδηγούς να εξισορροπήσουν τον περιορισμένο ρυθμό που είχαν λόγο της Ισορροπίας και Απόδοσης (BoP). Ο Pier Guidi έκανε μερικά εξαιρετικά προσπεράσματα για να πάρει την πρωτοπορία του αγώνα. Όταν η πίστα στέγνωσε εντελώς, το αυτοκίνητο με το No.51 κέρδισε σχεδόν μία θέση στο βάθρο, ενώ το αυτοκίνητο με το No. 71 συμπλήρωσε τον αγώνα στην 6η θέση.
Στην 4η θέση τερμάτισε η 488 GTE με το No. 51 της AF Corse όπου ήταν το καλύτερο που μπορούσε να κάνει το ντουέτο των παγκόσμιων πρωταθλητών το 2017 λόγο του BoP. Ωστόσο, μία καταπληκτική εμφάνιση από τον Alessandro Pier Guidi του έδωσε την πρωτοπορία στον αγώνα σε αρκετά δύσκολες συνθήκες στις πρώτες ώρες του αγώνα. Όταν η πίστα στέγνωσε, το εξαιρετικό δεν ήταν αρκετό. Το πλήρωμα τερμάτισε τέταρτο, φτάνοντας κοντά στο βάθρο όταν 5 λεπτά πριν το τέλος, ο Maxime Martin της Aston Martin πραγματοποίησε ένα pit stop.
Alessandro Pier Guidi: “Ο αγώνας είχε τα πάνω και τα κάτω του. Ήμασταν γρήγοροι στην βρεγμένη πίστα ενώ όσο στέγνωνε είχαμε το όριο στον ρυθμό μας λόγο του BoP και πιστεύω πως ήταν φανερό και στις κατατακτήριες. Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο πως χρειαζόμαστε “αγωνιστική ικανότητα” και ελπίζω ότι όπως έγινε στην Porsche, θα γίνει και σε εμάς. Σε αυτές τις καταστάσεις, αυτό το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο που θα μπορούσαμε να έχουμε παρόλο που προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις δυνατότητες μας.”
James Calado: “Το αυτοκίνητο δεν ήταν γρήγορο και δεν παρουσιάστηκε όπως τα άλλα αυτοκίνητα στο στεγνό ενώ στο βρεγμένο είχαμε ισορροπία. Με την βρεγμένη πίστα, η Ισορροπία και Απόδοση (BoP) έκαναν τα πράγματα πολύ περίπλοκα, και δεν υπήρχε τρόπος να το αντιμετωπίσουμε. Εν κατακλείδι: στην βροχή, ήμασταν γρήγοροι, στο στεγνό ήμασταν αργοί. Ήταν κρίμα που δεν μπορούσαμε να περάσουμε την Aston Martin αλλά η 4η θέση σήμερα ήταν το καλύτερο που θα μπορούσαμε να ελπίζουμε.”
Οι Davide Rigon και Miguel Molina τερμάτισαν στην 6η θέση της κατηγορίας GTE-Pro στον αγώνα του Spa-Francorchamps και απομακρύνθηκαν από τον στόχο τους, ειδικά μετά την εξαιρετική απόδοση στις κατατακτήριες την Παρασκευή. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας όπου η έλλειψη πρόσφυσης και δύναμης καθόρισε το τελικό αποτέλεσμα.
Davide Rigon: “Ο αγώνας ήταν αρκετά απογοητευτικός από την αρχή. Δεν είχα πρόσφυση, και η επιλογή ελαστικών ήταν λάθος, μολονότι και οι teammates μου βρέθηκαν στις ίδιες καταστάσεις. Γενικά, θα έλεγα ότι δεν είχαμε κάθετη δύναμη, καθώς και ισχύ στον κινητήρα. Ήμουν αργός στα κύρια κομμάτια της πίστας παρόλο που θα μπορούσαμε να συμβαδίζουμε με τους άλλους στο βρεγμένο. Με την πίστα στεγνή, το αυτοκίνητο φάνηκε να δουλεύει καλύτερα, αλλά δεν είχαμε την ταχύτητα των αντιπάλων μας. Απαίτησα τα πάντα από το αυτοκίνητο, τα ελαστικά και τον εαυτό μου, αλλά δεν ήταν αρκετό. Τώρα πρέπει να επεξεργαστούμε αυτά που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε το Le Mans. Πιστεύω ότι το αξίζουμε.”
Miguel Molina: “Ο αγώνας ήταν αρκετά δύσκολος και διανοητικά επειδή οι συνθήκες της πίστας άλλαξαν αρκετές φορές, και η οδήγηση από βρεγμένο σε στεγνό δεν ήταν εύκολη. Νομίζω ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσιάστηκε καλά σήμερα στο στεγνό σήμερα και δεν μπορούσαμε να βρούμε τον ρυθμό που είχαμε στις κατατακτήριες. Στο πρώτο κομμάτι, οδήγησα την 488 GTE στην βροχή για πρώτη φορά, και μπορώ να είμαι ευχαριστημένος για το πως πήγε. Τώρα πρέπει να κάνουμε μία επαναφορά και να σκεφτούμε τον πιο αναμενόμενο αγώνα της χρονιάς, το Le Mans, ελπίζοντας σε μία επανεξέταση του BoP.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!