Η Aston Martin Racing αντιστάθηκε έντονα στον αγώνα 6 ωρών του Spa – στον 6 γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής – για να καταγράψει ένα ανταγωνιστικό διπλό βάθρο στο Βέλγιο και να διατηρήσει την προσπάθεια που κάνει για να παραμείνει στην πρωτοπορία του πρωταθλήματος κατασκευαστών στην GT και στο πρωτάθλημα οδηγών στην GTE-Pro.
Παρά τις δύο περιόδους με έντονη βροχή, μία από τις οποίες ανάγκασε τον αγώνα να ξεκινήσει πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, είχαμε επιπλέον τρεις περιόδους με το αυτοκίνητο ασφαλείας, δύο κλαταρίσματα και αρκετές κρίσιμες στρατηγικές για την διαχείριση ενός αγώνα που άλλαζε συνέχεια, το No. 95 της Aston Martin με την Vantage GTE το οδήγησαν οι δύο Δανοί Nicki Thiim και Marco Sørensen φτάνοντας στην 2η θέση – τερματίζοντας μόλις 5,6 δευτερόλεπτα από τον πρωτοπόρο της κατηγορίας GTE-Pro.
Πίσω από αυτούς, στην 3η θέση ήταν οι team mates τους Maxime Martin και Alex Lynn, όπου βρέθηκαν χωρίς καύσιμα 7 λεπτά μακριά από την νίκη στον Βελγικό αγώνα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Ακόμη μία μικρή περίοδος με το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν ότι χρειαζόταν για να σώσουν αρκετά καύσιμα για μία καταπληκτική νίκη, αλλά δυστυχώς στο τέλος χρειάστηκε ένα pit stop για ανεφοδιασμό με δύο γύρους να απομένουν και έτσι έπεσαν στην τρίτη θέση. Επιπλέον, το πλήρωμα με το No. 97 είχε ένα πρόβλημα στα φρένα στα στενά σημεία της πίστας και ο Martin οδήγησε εξαιρετικά για να αποκρούσει τους αντίπαλους και να βρεθεί στο βάθρο.
Η Aston Martin τώρα προηγείται στο πρωτάθλημα κατασκευαστών GT με 29 πόντους και συνολικά 219, με τους Thiim και Sørensen να κρατούν το προβάδισμα 19 βαθμών στο πρωτάθλημα οδηγών. Αυτό το αποτέλεσμα σημαίνει ωστόσο ότι η Aston Martin Vantage GTE έχει βρεθεί στο βάθρο 15 φορές σε συνολικά 24 προσπάθειες, ενώ τουλάχιστον ένα πλήρωμα της Aston Martin έχει βρεθεί στο βάθρο σε κάθε αγώνα φέτος.
“Ένας αγώνας γεμάτος ανατροπές!,” δήλωσε ο Thiim. “Είχαμε δύο κλαταρίσματα, όπου ήμασταν άτυχοι, στην συνέχεια δύο αυτοκίνητα ασφαλείας που μας επέτρεψαν να βρεθούμε πίσω τους, ήμασταν τυχεροί! Και έπειτα η τεράστια μάχη με την Porsche μέχρι το τέλος όπου κάθε δέκατο του δευτερολέπτου ήταν σημαντικό. Ήταν τέλειο που είχαμε διπλή παρουσία στο βάθρο για την ομάδα, και αυτοί είναι σημαντικοί βαθμοί για τα πρωταθλήματα κατασκευαστών και οδηγών. Και αυτό μας δίνει ένα μικρό μαξιλαράκι ασφαλείας για τον επόμενο αγώνα, όπου είναι ο μεγάλος αγώνας του Le Mans.”
Ο Martin πρόσθεσε: “Ένα βάθρο στην πατρίδα μου στο Βέλγιο είναι πάντα όμορφο. Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος, με δύο έντονες περιόδους βροχόπτωσης. Επίσης ήταν ένας σκληρός αγώνας στρατηγικά. Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας για την Aston Martin Racing. Είχαμε πολύ καλό ρυθμό με το αυτοκίνητο, και πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε τον αγώνα, αλλά δεν είχαμε την τύχη στο τέλος και κάποια μικρά θέματα που έπρεπε να οδηγήσουμε διαφορετικά. Εάν οι συνθήκες ήταν διαφορετικές θα μπορούσαμε να κερδίσουμε με την ταχύτητα που είχαμε.”
Ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin Racing John Gaw δήλωσε, “Δύο αυτοκίνητα στο βάθρο είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Είμαστε μπροστά και στα δύο πρωταθλήματα, αλλά ήταν ένας αρκετά σκληρός αγώνας. Υπήρχαν αρκετές στρατηγικές αποφάσεις που έπρεπε να πάρουμε. Μερικές φορές κερδίζεις με το αυτοκίνητο ασφαλείας και μερικές φορές όχι, αλλά γενικά για τον πρώτο αγώνα μετά από 174 ημέρες ήταν κάτι καλό. Για να κερδίσεις πρωταθλήματα πρέπει να είσαι συνεπής στις δυσκολίες και σήμερα ήμασταν. Κάναμε όλες τις σωστές στρατηγικές και είχαμε δίκιο να χωρίσουμε τις στρατηγικές στο τέλος. Ήταν λίγο σκληρό για το πλήρωμα με το No. 97 που είχε τον ρυθμό να κερδίσει, και δεν έβαλε κάποιον τροχό λάθος, αλλά γενικά ήταν ένας λαμπρός αγώνας στην επιστροφή μας επειδή δοκιμάστηκε κάθε τομέας της ομάδας.”
Ο επόμενος γύρος του FIA WEC είναι ο αγώνας 24 Hours of Le Mans που θα λάβει μέρος στις 19-20 Σεπτεμβρίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!