Οι Gustavo Menezes και Norman Nato ήταν επικεφαλής των κατατακτήριων για τις 6 ώρες του Spa κερδίζοντας την 4η διαδοχική Pole για την Rebellion Racing στην φετινή χρονιά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
Οι δύο οδηγοί έκαναν χρόνους κοντά στα δύο λεπτά στον γύρο τους αφήνοντας την No. 1 Rebellion R13 Gibson με καλύτερο χρόνο 1:59.577 να πάρει την Pole με διαφορά 0.840 δευτερόλεπτα.
Ο Menezes βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης μετά το πρώτο σετ ελαστικών, με τον Αμερικανό να προηγείται της Toyota Gazoo Racing του Kazuki Nakajima με μόλις 0.004 δευτερόλεπτα.
Αλλά οι οδηγοί της Rebellion βελτίωσαν από δύο δέκατα την επόμενη τους προσπάθεια, με την Toyota να μπαίνει στα pit για την αλλαγή οδηγών μετά από ένα γύρο με τον πρώτο οδηγό της.
Η προσπάθεια του Menezes 1:59.342 σταθεροποιήθηκε από τον Nato, ο οποίο έκανε 1:59.813 δίνοντας ξεκάθαρο προβάδισμα έναντι των αντιπάλων τους στην κατηγορία LMP1.
Η Toyota θα ξεκινήσει αύριο τον αγώνα από την 2η και 3η θέση του gird, καθώς η Toyota TS050 Hybrid με το No. 8 άφησε το αυτοκίνητο No. 7 με την μεγαλύτερη διαφορά από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της LMP1 αυτό το σαββατοκύριακο.
Οι Nakajima και Brendon Hartley έκαναν ένα χρόνο με μέσο όρο 2:00.417 καθώς οι Mike Conway και Kamui Kobayashi έκαναν 2:01.070.
Η Toyota με το No. 7 ήταν 3.52 δευτερόλεπτα πιο αργή στον γύρο της στο Spa, λόγο της πρωτοπορίας της στο πρωτάθλημα, ενώ το αυτοκίνητο με το No. 8 είχε 3.08δ διαφορά στον γύρο του αλλά δέχτηκε ποινή.
Συγκριτικά, τα μη υβριδικά αυτοκίνητα της Rebellion και της Bykolles Racing είχαν την ίδια διαφορά 1.58δ ανά γύρο.
Η Bykolles ολοκλήρωσε την σειρά της LMP1 με μέσο όρο 2:01.907 αφήνοντας το Αυστριακό σύνολο στην 4η θέση γενικής και με 2.330 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό λόγο της υψηλή κάθετης δύναμης της Rebellion.
Στην LMP2, η pole position πήγε στην United Autosports με την Oreca 07 Gibson που οδηγούσαν οι Paul di Resta και Phil Hanson.
Οι πρωταθλητές της LMP2 το 2018-19 έκαναν ένα γρήγορο σύνολο γύρων με τον di Resta να κάνει 2:01.888 και να είναι ταχύτερος έναντι του No. 38 της Jota Oreca που οδήγησαν οι Anthony Davidson και Roberto Gonzalez.
Η Cool Racing θα εκκινήσει από την 3η θέση της κατάταξης, ενώ το Ελβετικό σύνολο θα μοιραστεί την δεύτερη σειρά με την Jackie Chan DC Racing με τον Ryan Cullen να αντικαθιστά τον Gabriel Aubry στις κατατακτήριες.
Η Signatech Alpine κατατάχθηκε 4η, μπροστά από την High Class Racing και την Dallara P217 Gibson της Cetilar Racing.
Η Aston Martin κέρδισε την Pole Position στην κατηγορία GTE-Pro ύστερα από την ποινή που δέχθηκε η Porsche
Οι καλύτερες συνθήκες θερμοκρασίας στην πίστα σήμερα επέτρεψαν την Aston Martin Vantage AMR να δουλέψει τέλεια, με την pole position να πηγαίνει στο αυτοκίνητο με το No. 97 που οδήγησαν οι Maxime Martin και Alex Lynn.
Το δίδυμο έκανε ένα μέσο όρο γύρων 2:14.635 και έδωσε την πρώτη Pole της χρονιάς στην Aston Martin.
Η Pole position άνηκε στην #92 Porsche 911 RSR-19 αλλά ο γύρος του Estre διαγράφηκε καθώς οι αγωνοδίκες εξέτασαν ότι είχε βγει εκτός ορίων της πίστας.
Δεύτεροι θα ξεκινήσουν οι Δανοί με τους Nicki Thiim και Marco Sørensen στην άλλη Aston Martin Vantage AMR, μία θέση μπροστά από την ομάδα Porsche GT με το No. 91.
Οι δύο Ferrari 488 GTE EVO θα είναι στην 4η και 5η θέση, με το No.71 να είναι τρία δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από το άλλο αυτοκίνητο της Ferrari με το No.51.
Στην GTE-Am, η Dempsey-Proton Racing πήρε την πρώτη pole της χρονιάς με τους Matt Campbell και Christian Ried να κάνουν 2:17.738 γενικό χρόνο.
Οι Porsche κατέλαβαν τις τρεις πρώτες θέσεις, με τα αυτοκίνητα της Team Project 1 να παίρνουν την 2η και 3η θέση, ενώ ο Paul Dalla Lana και ο rookie της Aston Martin Augusto Farfus τερμάτισαν τέταρτοι με το No. 98 και την Vantage.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!