Με τις δύο Mercedes των Valtteri Bottas και Lewis Hamilton να κάνουν τους δύο ταχύτερους γύρους, άνοιξε το Σαββατοκύριακο του Grand Prix της Ισπανίας. 3ος χρόνος από Verstappen, 4-5 από τις δύο Ferrari.
Στις 12:00 Ώρα Ελλάδος, δόθηκε το πράσινο φως στο pitlane. Ο πρώτος οδηγός που έκανε την έξοδό του ήταν ο Sebastian Vettel, γράφοντας και τον πρώτο χρόνο της διαδικασίας, με 1:24.910.
Γρήγορα η πίστα γέμισε με όλους σχεδόν τους οδηγούς, με τους χρόνους να παίρνουν σιγά-σιγά την κατιούσα. Αρχικά, ο Vettel βελτίωσε στο 1:22.879, για να έρθει μερικά λεπτά αργότερα ο Max Verstappen και να κατεβάσει το χρονόμετρο στο 1:19.574.
Η απάντηση δόθηκε άμεσα από τον Valtteri Bottas, ο οποίος ήταν η πρώτη Mercedes που βγήκε στην πίστα. Ο Φινλανδός, με χρόνο 1:18.575, με μέση γόμα, ανέβηκε στην κορυφή των χρονομέτρων, για να τον ακολουθήσει περίπου 10 λεπτά αργότερα ο Lewis Hamilton, κάνοντας το 1-2 για τις Mercedes, κάτι που έχει αποτελέσει συνήθεια πλέον στις δοκιμές και στις κατατακτήριες.
Πίσω τους, υπήρχε μάχη ανάμεσα στους Sergio Perez, ο οποίος ανέκαμψε πλήρως από τον COVID-19 και επανήλθε στη δράση, τον Daniel Ricciardo και τον Carlos Sainz. Ο Μεξικανός έδειχνε πιο “πεινασμένος” από τους άλλους δύο οδηγούς, ξεπερνώντας και τον χρόνο του Hamilton, ανεβαίνοντας στη 2η θέση.
Γρήγορα όμως ήρθε η απάντηση από τον εν ενεργεία παγκόσμιο πρωταθλητή. Ο Hamilton, με χρόνο 1:18.516 ξεπέρασε και τον Bottas, κάνοντας τον καλύτερο χρόνο.
Μετά από 43 λεπτά στη διαδικασία, βγήκε και ο τελευταίος οδηγός στην πίστα, ο Daniil Kvyat. Στη συγκεκριμένη διαδικασία, ωστόσο, υπήρχε και μια νέα είσοδο για φέτος, αυτή του νεαρού οδηγού της Williams, Roy Nissany.
Με την ώρα να περνά, άρχισαν ορισμένοι οδηγοί να δοκιμάζουν γρήγορους γύρους με τη μαλακή γόμα. Ο Kevin Magnussen ανέβηκε προσωρινά στην 5η θέση, με τον teammate του, Romain Grosjean να γράφει 3ο χρόνο.
Και οι Mercedes όμως ανέβασαν κι άλλο τον ανταγωνισμό. Ο Valtteri Bottas, με τη μαλακή επίσης γόμα, έκανε τον ταχύτερο γύρο μέχρι εκείνη τη στιγμή με 1:16.785 και τον Lewis Hamilton να βρίσκεται εντός ενός δεκάτου πίσω του, αν και παραπονέθηκε στο teamradio για κραδασμούς στα εμπρός ελαστικά.
Και άλλοι οδηγοί ωστόσο είχαν τα προβλήματά τους. Συγκεκριμένα, ο Pierre Gasly έμεινε πολύ ώρα στα garage της AlphaTauri, με τους μηχανικούς του να επιδιορθώνουν κάτι στην εμπρός ανάρτηση, ενώ και ο μηχανικός αγώνα του Alex Albon, Simon Rennie, ζήτησε από τον οδηγό να επιβραδύνει καθώς εντόπισαν κάποιο πρόβλημα στην RB16 του.
Και οδηγικές στιγμές δεν έλειψαν ωστόσο, με τους Romain Grosjean, Roy Nissany και Valtteri Bottas να έχουν άτσαλα περάσματα πάνω από τα κερμπ, σε όλες τις περιπτώσεις ωστόσο κατόρθωσαν να παραμείνουν στην πίστα.
Τα τελευταία λεπτά της διαδικασίας κύλησαν χωρίς άλλα συμβάντα, είτε θετικά είτε αρνητικά. Στα τελευταία 5 λεπτά της διαδικασίας πολλοί οδηγοί βγήκαν για λίγους τελευταίους γύρους. Ωστόσο, δεν υπήρξε κάποια ουσιαστική βελτίωση στους χρόνους, με τη διαδικασία να λήγει ήσυχα στις 13:30 Ώρα Ελλάδος.
Έτσι, οδηγοί και ομάδες ετοιμάζονται πλέον για τη δεύτερη περίοδο δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης.
Παρακάτω παρατίθεται η κατάταξη των οδηγών στο P2.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!