Ο Lewis Hamilton πιστεύει ότι οι αυξημένες πιέσεις έκαναν τα ελαστικά να μοιάζουν σαν “μπαλόνια” που συνέβαλλε στα προβλήματα του blistering πληγώνοντας την Mercedes στο GP της 70ης Επετείου.
Με τον Max Verstappen να παίρνει μία εκπληκτική νίκη για την Red Bull στο Silverstone, η Mercedes έδινε μάχη όλο το απόγευμα με τα ελαστικά της να τα κρατήσει ζωντανά, δηλώνοντας ο Hamilton ότι δεν περίμενε ποτέ τα πράγματα να είναι τόσο άσχημα όσο ήταν.
Και με την Mercedes να ταλαιπωρείται πιο πολύ από όλες τις άλλες ομάδες, ο Hamilton υποψιάζεται ότι ενδέχεται να ευθύνεται η αύξηση στην πίεση των ελαστικών που είχε ως αποτέλεσμα στην αντιμετώπιση των αποτυχιών την προηγούμενη εβδομάδα.
Ρωτήθηκε εάν υπήρχε κάποιος λόγος που η Mercedes πληγώθηκε πιο πολύ από τους άλλους, δηλώνοντας ο 2ος του αγώνα: “Όχι ότι γνωρίζω αυτή την στιγμή, αλλά είμαι σίγουρος ότι στην ομάδα δούλεψαν όσο πιο σκληρά μπορούσαν, επειδή δεν το είχαμε αυτό πριν.
“Φαντάζομαι πιθανότατα ότι προφανώς η Pirelli αγωνιζόταν με τις αστοχίες της προηγούμενης εβδομάδας. Έτσι, από σαββατοκύριακο σε σαββατοκύριακο, απλώς αύξησαν τις πιέσεις περισσότερο και περισσότερο. Είναι σαν “μπαλόνια” τώρα, είναι οι υψηλότερες πιέσεις που είχαμε ποτέ σε μία πίστα όπως αυτή.
“Δεν θα μείνω έκπληκτος εάν αυτό ήταν κάτι μόνο για εμάς. Αλλά δεν ξέρω εάν και κάποιος άλλος αγωνίστηκε με blistering όπως εμείς οπότε είναι κάτι που θα το εξετάσουμε.”
Ο Hamilton δήλωσε ότι είναι χαρούμενος που ανέκαμψε 2ος μετά από έναν ζόρικο αγώνα όπου κατά διαστήματα ένιωθε ότι οδηγούσε με μισά ελαστικά.
“Σίγουρα ήταν αναπάντεχο να έχω τόσο “blistering” όσο σκληρό ήταν αυτό που βιώσαμε,” δήλωσε αυτός. “Αλλά είμαι πραγματικά ευγνώμων που βελτιώθηκα και κατάφερα να διαχειριστώ τον αγώνα ως το τέλος.
“Νομίζω ότι στο τέλος είχα πάλι αρκετό “blistering” αλλά πίεζα αρκετά για να φτάσω τους υπόλοιπους.”
Πρόσθεσε: “Στο δεύτερο κομμάτι της πίστας, δεν μπορείτε να πιστέψετε πόσο καλή ήταν η διαχείριση μου. Τα κατάφερα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αλλά δεν υπήρχε καμία διαφορά ύστερα από το “blistering”.
“Προς το τέλος απλά οδηγούσα με μισό ελαστικό βασικά. Εάν κοιτάξετε στους καθρέφτες μου, η μισή πλευρά ήταν άδεια και άλλη μισή ήταν εντάξει, έτσι κρατήθηκε μαζί. Αλλά φυσικά ήμουν νευρικός μήπως επρόκειτο να εκραγεί ή κάτι τέτοιο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!