Ο Carlos Sainz αποκάλυψε πως οι αλλαγές στο κάλυμμα της McLaren του οδήγησαν στην έξοδό του από το Q2 για το Grand Prix της 70ης Επετείου της Formula 1, τόνισε όμως πως ήταν αναγκαίες για έναν καλό αγώνα.
Ο Ισπανός ήταν μέσα στους οδηγούς που έμειναν εκτός Q3 σε μια πολύ αμφίρροπη περίοδο κατατακτηρίων, πέραν του διδύμου της Mercedes που κυριάρχησε. Ο Sainz πέτυχε τον 13ο χρόνο, ωστόσο θα εκκινήσει 12ος λόγω της ποινής που δέχθηκε ο Esteban Ocon, τον λόγο της οποίας μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Αργότερα, αποκαλύφθηκε πως είχαν γίνει αλλαγές στο μονοθέσιό του για την υποβοήθηση της ψύξης του κινητήρα και εάν αυτές δεν γίνονταν, τότε θα είχε περιοριστεί η δυναμική του στον αγώνα.
Ο Lando Norris, ο teammate του Ισπανού, θα εκκινήσει 10ος. Ήταν η πρώτη φορά από το περσινό Grand Prix της Βραζιλίας όπου η McLaren αποτύγχανε να φέρει και τα δύο της μονοθέσια στο Q3.
??We were determined to run on mediums whatever happened, but sadly we missed the cut to Q3. I also had to change the bodywork after FP3 to help with the cooling, which cost us some lap time due to drag. We’ll fight tomorrow to get back in the points!
?https://t.co/XOFlwV6N5C pic.twitter.com/b1NwS3l6Ap
— Carlos Sainz (@Carlossainz55) August 8, 2020
Μετά τις κατατακτήριες, ο Sainz δήλωσε: “Είχαμε πρόβλημα με το μονοθέσιό μου στο P3. Είδαμε τη θερμοκρασία του μονοθεσίου, η οποία ήταν πολύ ψηλότερη και έπρεπε να ανοίξουμε τρύπες στο πίσω μέρος για την ψύξη. Αυτό μας κόστισε σε τελική, η οποία είναι πολύ σημαντική εδώ”.
“Μπορείτε να δείτε στα δύο μονοθέσια, το ένα έχει τις οπές ψύξης στο πίσω μέρος πιο κλειστές και το άλλο πολύ πιο ανοιχτές. Αυτές εκεί κόστισαν σε έντονη αεροδυναμική αντίσταση και τελική ταχύτητα”.
“Εάν θέλαμε να τρέξουμε αύριο, θα έπρεπε να κάνουμε αλλαγές στο κάλυμμα. Δεν υπήρχε άλλος τρόπος”.
“Όταν ξεκίνησαν οι κατατακτήριες, είδαμε πως οι υπόλοιποι ήταν λίγο πιο γρήγοροι από το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, ενώ εμείς μείναμε λίγο στάσιμοι”.
“Είμαι λίγο εκνευρισμένος σχετικά με αυτό. Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ πως δεν είμαστε σε τόσο κακή θέση για αύριο. Θα προσπαθήσω να ξεκινήσω με τέρμα το γκάζι, όπως πάντα, και να ανακάμψω”.
Την ίδια στιγμή, ο Norris επέμεινε πως ήταν “σε φυσιολογικά πλαίσια ικανοποιημένος” με τη 10η θέση, καθώς στοχεύει να συνεχίσει το καλό ξεκίνημα που απολαμβάνει φέτος, όντας αυτή τη στιγμή στην 4η θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών.
“Δεν υπήρχε περισσότερος ρυθμός να βρω στο μονοθέσιο”, δήλωσε ο Βρετανός μετά το τέλος των κατατακτηρίων. “Δεν είμαι απογοητευμένος, θεωρώ πως η 10η θέση είναι εκεί που θα έπρεπε να βρισκόμαστε. Είναι ρεαλιστική”.
Σχετικά με την προοπτική του στον αγώνα, ο Norris δήλωσε: “Δεν θεωρώ πως είμαστε οι καλύτεροι στο κομμάτι των ελαστικών, όπως αποδείξαμε και την περασμένη εβδομάδα και προφανώς είμαστε λίγο πιο πίσω”.
“Θα είναι δύσκολα τα πράγματα. Θεωρώ πως θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και απλά να κάνουμε το καλύτερο δυνατό με αυτό. Αλλά όπως έχουμε δει σε κάθε Σαββατοκύριακο αυτή τη σεζόν μέχρι στιγμής, όλα μπορούν να γίνουν μέχρι και τον τελευταίο γύρο, έτσι απλά χρειάζεται να βρισκόμαστε εκεί που μετράει και να επωφεληθούμε τα μέγιστα από κάθε ευκαιρία”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!