H Pirelli επιβεβαίωσε ότι θα υπάρξουν αλλαγές στις πιέσεις των ελαστικών που θα χρησιμοποιηθούν στον δεύτερο αγώνα που θα διεξαχθεί στην πίστα του Silverstone, ενώ παράλληλα αποκάλυψε ότι αναμένονται στρατηγικές δύο pit-stop την ερχόμενη Κυριακή.
Μετά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν πολλοί οδηγοί με τα ελαστικά τους την προηγούμενη εβδομάδα – με αποκορύφωμα τα κλαταρίσματα των Bottas, Sainz και Hamilton – η Pirelli αποκάλυψε ότι θα αυξηθούν οι ελάχιστες πιέσεις στα ελαστικά, με στόχο να ανταπεξέλθουν καλύτερα στις απαιτήσεις της βρετανικής πίστας, ιδιαίτερα μάλιστα από την στιγμή που οι διαθέσιμες γόμες θα είναι πιο μαλακές σε σχέση με αυτές της προηγούμενης εβδομάδας.
Αν και υπήρξαν δεύτερες σκέψεις σχετικά με την απόφαση να χρησιμοποιηθούν πιο μαλακά ελαστικά μετά τα όσα συνέβησαν, η ιταλική εταιρία αποφάσισε να προχωρήσει όπως είχε προβλεφθεί, και μένει πλέον να δούμε ποια θα είναι η διαχείριση από τις ομάδες στον πέμπτο αγώνα της σεζόν.
“Θα αυξήσουμε την πίεση στα μπροστινά ελαστικά κατά 2psi και κατά 1psi στα πίσω”, επιβεβαίωσε ο Isola.
Έτσι, οι ομάδες θα έχουν 27 psi πίεση για τα μπροστινά ελαστικά και 22 psi για τα πίσω – και με τις πιο μαλακές γόμες να είναι διαθέσιμες, ο Isola είπε ότι περιμένει από τις ομάδες να έχουν μια στρατηγική δύο στάσεων στα pits.
“Πιστεύω ότι επειδή θα έχουμε πιο μαλακά ελαστικά, η διάρκεια των stints θα είναι μικρότερη εξ ορισμού”, είπε ο υπεύθυνος της Pirelli.
“Σκεφτείτε ότι η μεσαία γόμα θα είναι η πιο σκληρή αυτό το σαββατοκύριακο, ενώ ο μόνος που την χρησιμοποίησε για 36 γύρους στο βρετανικό GP ήταν ο Romain Grosjean και τα ελαστικά ήταν σε οριακή κατάσταση, οπότε δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα μπορέσει κανείς να κάνει πάνω από 30 γύρους το επόμενο Σαββατοκύριακο.”
“Οι ομάδες είναι πολύ καλές στη διαχείριση των ελαστικών, οπότε δεν μπορώ να είμαι απόλυτα βέβαιος, αλλά κοιτάζοντας το πόσο μαλακή είναι η γόμα των ελαστικών, πιθανότατα οι περισσότερες ομάδες θα έχουν ως στόχο την στρατηγική των δύο pit-stop”, συμπλήρωσε ο Isola.
Τέλος, όπως τόνισε ο Mario Isola, τα όσα συνέβησαν στο Silverstone δεν θα επηρεάσουν απλώς τον επόμενο αγώνα αλλά θα έχουν επίδραση και στις επιλογές της ιταλικής εταιρίας για τις επόμενες “απαιτητικές” πίστες της σεζόν, όπως για παράδειγμα το Mugello και το Portimao, ενώ παράλληλα τα δεδομένα θα ληφθούν υπόψιν και για το 2021.
“Θα δούμε επίσης τι πρέπει να κάνουμε για τις πίστες που έχουν υψηλές απαιτήσεις, όπως το Mugello και το Spa”, εξήγησε ο Isola.
“Συμπληρώνω επίσης και το Portimao, που δεν είναι μεν άγνωστο, αλλά φαίνεται αρκετά απαιτητικό. Συλλέξαμε πολλά δεδομένα από τον αγώνα της Κυριακής που θα είναι χρήσιμα. Θα προσθέσω ότι είναι κάτι που πρέπει να λάβουμε υπόψη για το 2021. Γνωρίζοντας ότι χρησιμοποιούμε ελαστικά που αναπτύχθηκαν το 2019 και σχεδιάστηκαν για τα μονοθέσια του 2019, έχουμε τα ίδια για τα μονοθέσια του 2020 και το σχέδιο είναι να τα χρησιμοποιήσουμε και το 2021, αυτό είναι κάτι που πρέπει να λάβουμε υπόψη στις αποφάσεις μας για το επόμενο έτος”, συμπλήρωσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!