Ο Martin Brundle δήλωσε πως “είναι δύσκολο να πιστέψει” ότι η Racing Point κατάφερε να αντιγράψει το περσινό μονοθέσιο της Mercedes τόσο αποτελεσματικά, επικροτώντας την ομάδα για αυτή την “εντυπωσιακή δουλειά”.
Η Racing Point επέλεξε να βασίσει το σχέδιο της RP20 στο μονοθέσιο του 2019 της Mercedes, την W10. Παρά τις διαμαρτυρίες από τη Renault περί της νομιμότητας του μονοθεσίου, στη Racing Point δηλώνουν σε κάθε ευκαιρία πως όλες οι ενέργειές τους ήταν νόμιμες.
Η ομάδα έκανε τεράστιο άλμα στη φετινή σεζόν, κλειδώνοντας τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης στο GP της Ουγγαρίας, με τον Lance Stroll να τερματίζει σε αυτό τον αγώνα 4ος.
Η Racing Point βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 4η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, έναν μόλις βαθμό πίσω από τη McLaren και 13 μπροστά από τη Ferrari, μετά και τους πρώτους τρεις αγώνες της φετινής σεζόν.
Ο πρώην οδηγός της F1 και παρουσιαστής του Sky Sports F1, Martin Brundle, δήλωσε πως “είναι δύσκολο να πιστέψει” ότι η ομάδα με έδρα το Silverstone κατάφερε να αντιγράψει τόσο καλά το περσινό μονοθέσιο της Mercedes και να το κατανοήσει ώστε να μπορέσει να εκμαιεύσει τόση απόδοση απ’ αυτό.
“Το να αντιγράψεις ένα μονοθέσιο που δουλεύει καλά, πραγματικά τεντώνει τα όρια της φαντασίας μου”, δήλωσε ο Βρετανός σε συνέντευξή του στο Motorsport.com
“Λέγοντας αυτό, όντως αγοράζουν, νόμιμα, τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι που κάνει συγκεκριμένη την πίσω ανάρτηση και τα στοιχεία αυτής. Αγοράζουν όσα εξαρτήματα μπορούν”.
“Υπάρχουν πολλά σημαντικά στοιχεία του μονοθεσίου τα οποία αγοράζουν νόμιμα. Και μένουν μόνο μικρά κομμάτια, εξαρτήματα αεροδυναμικής και σχετικά. Όταν έφτιαξαν το μονοθέσιο, έπρεπε να το βελτιστοποιήσουν κιόλας”.
“Έτσι, έχουν κάνει μια εντυπωσιακή δουλειά”.
Προς το παρόν η FIA διερευνά τη διαμαρτυρία της Renault έναντι της Racing Point, ύστερα από τους τελευταίους δύο αγώνες σε Αυστρία και Ουγγαρία, η οποία θίγει τη νομιμότητα των φρένων της RP20.
Η Renault δήλωνε πως η διαμαρτυρία της λειτουργεί και ως μοχλός πίεσης στη FIA ώστε να ξεκαθαρίσει τα όρια συνεργασίας που επιτρέπονται στη F1, θεωρώντας πως κάτι τέτοιο μπορεί να έχει μεγάλες επιπτώσεις για τα μελλοντικά μοντέλα των ομάδων.
Ο Brundle δήλωσε πως ήταν απολύτως σωστό να αμφισβητηθούν αυτές οι πρακτικές μετά από μια εντυπωσιακή βελτίωση της Racing Point, αλλά είναι σίγουρος πως τα όποια ζητήματα νομιμότητας υπάρχουν θα ξεκαθαριστούν από τη FIA.
“Έχουμε δίκιο να την αμφισβητούμε (τη νομιμότητα του μονοθεσίου της Racing Point), ως δημοσιογράφοι”, σχολίασε ο Brundle.
“Η FIA το εξετάζει. Φαντάζομαι πως εάν εξετάσουμε προσεκτικά την περσινή Mercedes και τη φετινή Racing Point, θα μπορούσε να το διαπιστώσει αυτό, αλλά έχω μάθει πως η FIA τα κοίταξε όλα αυτά. Και είναι ικανοποιημένοι”.
“Δεν θεωρώ πως είμαι αρμόδιος εγώ να κρίνω. Σε καμία περίπτωση δεν θα χρησιμοποιήσω επίκληση στο συναίσθημα με λέξεις όπως κλοπή, ούτε πως δόθηκαν πληροφορίες. Αυτό θα ήταν παράνομο υπό τους παρόντες κανονισμούς και δεν νομίζω πως θα ήθελαν ή θα τολμούσαν κάτι τέτοιο”.
“Είναι απίστευτο πως το μονοθέσιο δουλεύει τόσο καλά, αλλά και πάλι πρόκειται για μια καλή μικρή ομάδα. Στο κάτω κάτω, εάν η FIA πει πως έλεγξε τα πάντα διεξοδικά, και η Mercedes με τη Racing Point δηλώσουν πως ‘συνεργαστήκαμε κάτω από τους κανονισμούς του 2019, όταν το μονοθέσιο συνελήφθη ως concept’, τότε τι μπορούμε να κάνουμε;”.
“Πέρα από το να συνεχίσουμε να κάνουμε ερωτήσει όπως αυτές που κάνετε σε μένα. Εάν προσπαθούν να μας εξαπατήσουν θα το ανακαλύψουμε στο τέλος, όπως έγινε και με τη Ferrari πέρυσι”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!