Ο Lewis Hamilton πήρε την έβδομη pole position για το Ουγγρικό Grand Prix, καθώς η Mercedes κυριάρχησε στα προκριματικά για το τρίτο GP της σεζόν της Formula 1 του 2020.
Ο Βρετανός, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα στην Αυστρία, έθεσε ένα νέο ρεκόρ 1:13.447δ για να νικήσει τον teammate του Valtteri Bottas κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου.
Αυτή είναι η 90η pole position στη καριέρα του Hamilton.
Πίσω από τα δύο αυτοκίνητα της Mercedes βρισκόταν άλλα δύο με κινητήρα της, τα μονοθέσια της Racing Point, και μετά η Ferrari, η οποία είχε τα καλύτερα αποτελέσματα σε προκριματικά του 2020 μέχρι στιγμής με την πέμπτη και την έκτη, καθώς η Red Bull μπορούσε να καταφέρει μόνο την έβδομη θέση με τον Max Verstappen, ενώ ο Alex Albon ήταν εκτός στο Q2.
Ο Hamilton έθεσε το ρυθμό στις πρώτες προσπάθειες στο Q3, αφού τόσο η Mercedes όσο και οι δύο οδηγοί Racing Point πέρασαν στο τελικό τμήμα με τα μεσαία ελαστικά, στα οποία θα ξεκινήσουν τον αγώνα της Κυριακής. Ο Bottas χρειαζόταν να κλείσει ένα χάσμα 0,4 δευτερόλεπτων στις τελική προσπάθεια και παρόλο που βελτιώθηκε, ο Hamilton έκανε το ίδιο και έφτασε στην 90η pole του 1:13.443δ, με τον Φινλανδό πίσω κατά 0.107δ. Οι εργοστασιακές Mercedes ήταν τα μόνα αυτοκίνητα που μπόρεσαν να πέσουν κάτω από το φράγμα των 1:14δ, με τον Stroll τρίτο στο 1:14.377δ.
Ο Perez είχε το χρόνο του από την πρώτη προσπάθεια διεγραμμένο για παραβίαση ορίου πίστας στην έξοδο της στροφής 4, αλλά έφτασε στην τέταρτη θέση στον τελευταίο γύρο.
Ο Sebastian Vettel νίκησε τον Charles Leclerc στην πέμπτη θέση, με τη Ferrari να είναι η πρώτη ομάδα μέσα στο top 10 με οδηγούς που θα ξεκινήσουν τον αγώνα με τα μαλακά ελαστικά. Είναι η πρώτη φορά για το 2020 που και οι δύο Ferrari κατάφεραν να φτάσουν στο Q3.
Ο Verstappen τερμάτισε έβδομος, σχεδόν 1,5 δευτερόλεπτο κάτω από την καλύτερη προσπάθεια του Hamilton, αφού διαμαρτυρήθηκε για το χειρισμό της RB16 του στις στροφές μεσαίας ταχύτητας.
Το δίδυμο της McLaren, Lando Norris και ο Carlos Sainz πήραν την όγδοη και ένατη θέση, με τον Pierre Gasly της AlphaTauri να περνά στους 10 πρώτους.
Ο Gasly, ο οποίος έχασε όλο το Practice 1 με πρόβλημα κινητήρα, διαμαρτυρήθηκε για προβλήματα ισχύος και στα δύο πρώτα τμήματα, αλλά δεν έθεσε χρόνο στο τρίτο αφού η μονάδα ισχύος του δεν μπορούσε να προχωρήσει περισσότερο στα προκριματικά καθώς ολοκλήρωσε την τελική του προσπάθεια στο Q2.
Ο Daniel Ricciardo προκρίθηκε στην 11η θέση, ανίκανος να βελτιώσει το χρόνο του στο Q2 με τα μεσαία μετά τη μετάβαση στα μαλακά, αλλά ο οδηγός της Renault θα έχει ωστόσο ελεύθερη επιλογή ελαστικών για τον αγώνα.
Ο George Russell ήταν χαρούμενος που κατάφερε να φτάσει στο Q2 ξανά και πήρε το καλύτερο αποτέλεσμα σε προκριματικά με την 12η – στην ίδια θέση που πήρε στο Στυριανό GP του περασμένου Σαββατοκύριακου – μπροστά από τη δεύτερη Red Bull του Alex Albon.
Αφού διαμαρτυρήθηκε για την ισορροπία του αυτοκινήτου του κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών και των προκριματικών, ο Albon κατέληξε στη 13η θέση, 0,207 δευτερόλεπτα πίσω από τον χρόνο αποκοπής του Gasly για το πέρασμα στην επόμενη φάση και επέκρινε την ομάδα του αφού αντιμετώπισε κίνηση στον τελευταίο γύρο του Q2.
Όπως και ο Ricciardo, ο Esteban Ocon δοκίμασε τα μέσα νωρίς στο Q2 και παρόλο που βελτίωσε το προσωπικό του καλύτερο χρόνο μετά τη μετάβαση στα μαλακά, θα ξεκινήσει 14ος και μπροστά από τον Nicholas Latifi. Στο Q1, ο Latifi κατάφερε να κάνει δύο τα αυτοκίνητα της Williams που πέρασαν στο Q2 για πρώτη φορά από το Ιταλικό GP του 2018, καθώς ο Kevin Magnussen και ο Daniil Kvyat δεν μπόρεσαν να βελτιωθούν αρκετά στους τελικούς γύρους, μία φάση που χαρακτηρίστηκε από σημαντική βελτίωση πίστας για τους χρόνους που σήμαινε ότι όλοι οι οδηγοί πήγαν για μια τελική προσπάθεια.
Ο Magnussen της Haas κατέληξε στην 16η, με την AlphaTauri ακριβώς πίσω του, ενώ ο Romain Grosjean προκρίθηκε 18ος στη δεύτερη Haas.
Οι οδηγοί της Alfa Romeo θα ξεκινήσουν τελευταίοι – με τα τέσσερα πελατιακά αυτοκίνητα της Ferrari να μένουν εκτός στο Q1 – με τον Antonio Giovinazzi μπροστά από τον Kimi Raikkonen. Ο Giovinazzi έχασε έναν χρόνο γύρου νωρίς στο Q1 για όρια πίστας στη στροφή 4.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!