Εν μέσω κατηγοριών σχετικά με το μονοθέσιό της, η Racing Point δηλώνει πως υπάρχει η δυναμική για περισσότερη ταχύτητα στην RP20 την οποία μπορεί να ξεκλειδώσει, παρά την ανησυχία των αντιπάλων της σχετικά με τον ρυθμό της Βρετανικής ομάδας φέτος.
Η αναρρίχηση του Sergio Perez στο Grand Prix της Στυρίας από τη 17η θέση στην εκκίνηση μέχρι τη μάχη για τη τέταρτη θέση άφησε το αφεντικό της Red Bull, Christian Horner, να δηλώνει πως όλες οι ομάδες θα πρέπει να «ανησυχούν» για το ρυθμό του αντιπάλου τους.
Όμως, με τα πρώτα δύο αγωνιστικά Σαββατοκύριακα της ομάδας για φέτος να έχουν επηρεαστεί από κακές επιδόσεις στις κατατακτήριες, η Racing Point πιστεύει ότι δεν έχει επιδείξει ακόμη την πλήρη ταχύτητα της.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Otmar Szafnauer, πιστεύει ότι η αυξημένη κατανόηση του φετινού μονοθεσίου τους, ενισχυόμενη όταν η Formula 1 επισκέπτεται πίστες υψηλής ταχύτητας, θα μπορούσε να είναι το κλειδί ώστε να αγωνιστεί για τις ακόμη πιο μπροστά θέσεις στο μέλλον.
«Μπορεί να υπάρχουν κάποιες πίστες που θα μας ταιριάζουν λίγο καλύτερα από αυτή [την Αυστρία] και θα είμαστε πιο κοντά», δήλωσε ο Szafnauer.
«Αλλά πόσο; Δεν ξέρω. Είναι πολύ δύσκολο να πω. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο ρυθμός αγώνα μας είναι καλός. Αλλά έχουμε ακόμη να μάθουμε και δεν έχουμε βελτιστοποιήσει ήδη τον αγώνα το Σαββατοκύριακο».
Με την ομάδα να έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία της Mercedes στο σχεδιασμό του μονοθεσίου της για φέτος, έπρεπε να μάθει από το μηδέν σχετικά με τον καλύτερο τρόπο στησίματος του μονοθεσίου.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Szafnauer πιστεύει ότι η ομάδα του δεν έχει ξεκλειδώσει όλη τη δυναμική της RP20.
«Χρειάζεται χρόνο», είπε. «Πρέπει να κάνουμε πειράματα και θυμάμαι χρόνια πριν όταν ήμουν στη Honda, ήρθε μια στιγμή στο τελευταίο μισό της σεζόν, όπου ξαφνικά εστιάσαμε την προσοχή μας στον επόμενο χρόνο και δεν φέρναμε πια ενημερώσεις για το φετινό τότε μονοθέσιο».
«Τελικά, με τέσσερις, πέντε ή έξι αγώνες στη σειρά χωρίς ενημερώσεις, μαθαίνεις περισσότερα και συνεχίσαμε να εξάγουμε ταχύτητα απ’ το ίδιο μονοθέσιο, οπότε αυτό συμβαίνει ακόμη και σ’ ένα ώριμο μονοθέσιο όταν δεν αλλάζει πια».
«Με μας, ξέρετε, υπάρχουν ακόμη πολλά να μάθουμε και να κάνουμε. Απλώς, το κάνεις μέσα από εμπειρία και πειράματα. Όσο περισσότερες Παρασκευές τρέχουμε, τόσο περισσότερα θα μάθουμε για το στήσιμο».
Ο Szafnauer λέει ότι η ομάδα έμαθε ιδιαίτερα το Σάββατο, όταν η πρώτη βρεγμένη περίοδος κατατακτήριων με το φετινό μονοθέσιο είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να φέρουν τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο θερμοκρασίας – με τον Perez να αποκλείεται από το Q1 κιόλας.
“Εάν δεν φέρεις τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο λειτουργίας δεν θα δουλέψουν, θα παλεύεις», είπε.
«Αυτό συνέβη σε εμάς για διάφορους λόγους και ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί οι λόγοι. Αν έπρεπε να πάρουμε μέρος αύριο σε κατατακτήριες στη βροχή με τη γνώση που πήραμε το Σάββατο θα ήταν μια διαφορετική ιστορία».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!