Ο Christian Horner επιβεβαίωσε πως η Red Bull δουλεύει πάνω στη δική της εκδοχή του DAS και άφησε να εννοηθεί πως ίσως επιλέξουν ένα “πιο ακραίο” σύστημα.
Ο μηχανισμός που σχεδιάστηκε από τη Mercedes ήταν αντικείμενο συζήτησης κατά τη διάρκεια του πρώτου σαββατοκύριακου που αυτό ήρθε στην κανονική σεζόν, με τη Red Bull να κάνει επίσημη διαμαρτυρία στη FIA σχετικά με αυτό.
Πολλοί πιστεύουν πως το έκαναν αυτό, ώστε εάν αποδειχτεί πως το σύστημα ήταν νόμιμο, να μπορούν και στο MIlton Keynes να αναπτύξουν ένα αντίστοιχο δικό του σύστημα.
Μιλώντας στο Servus TV, o Horner επιβεβαίωσε πως όντως η ομάδα εξετάζει να κάνει ένα δικό της σύστημα και να το φέρει στο μονοθέσιο σε κάποιο σημείο μέσα στη σεζόν, και δήλωσε πως οι κόκκινοι ταύροι επιλέξουν ίσως μια πιο ακραία λύση από τη Mercedes.
“Από τη δική μας οπτική γωνία, είναι γκρίζα ζώνη”, δήλωσε ο Horner.
“Η Mercedes βασίστηκε στο επιχείρημα πως το σύστημα αυτό αποτελεί μέρος του συστήματος διεύθυνσης, εμείς θεωρούμε πως αποτελεί μέρος της ανάρτησης. Εν τέλει, είναι για τη θέρμανση των ελαστικών”.
“Η τεχνική επιτροπή ήταν στο Spielberg για την ακρόαση. Λόγω της διαμαρτυρίας την Παρασκευή, το θέμα δεν είχε επίδραση στο υπόλοιπο σαββατοκύριακο…θέλαμε όμως να έχει τακτοποιηθεί πριν βγούμε στην πίστα”.
“Έχουμε διαθέσει πολλά χρήματα σε αυτό. Ίσως εξετάζουμε και κάποιες πιο ακραίες λύσεις, τώρα που αυτό επιτρέπεται”.
Παρά το γεγονός ότι ήταν άνετα η δεύτερη πιο γρήγορη ομάδα όλο το σαββατοκύριακο, η Red Bull τελείωσε τον αγώνα χωρίς βαθμούς. Ο Max Verstappen αναγκάστηκε να εγκαταλείψει νωρίς με πρόβλημα στη ηλεκτρικά, ενώ ο Alex Albon, ο οποίος ήταν σε καλή θέση για ένα βάθρο, ακόμα και για τη νίκη, είχε επαφή με τον Lewis Hamilton και έπεσε στο τέρμα του grid πριν εγκαταλείψει, με τη Red Bull να καταγράφει ένα διπλό DNF στην Αυστρία.
“Από στρατηγικής άποψης τα είχαμε πάει πολύ καλά μέχρι εκείνο το σημείο, φέραμε τον Alex για αλλαγή ελαστικών και του βάλαμε τη μαλακή γόμα. Ο Alex έπρεπε αμέσως να χρησιμοποιήσει το πλεονέκτημά της”, πρόσθεσε ο Horner.
“Είχε πολύ περισσότερη ταχύτητα από τον Lewis. Νόμιζε πως ήδη τον είχε περάσει. Θεωρώ ακόμα πως ο Alex είχε ευκαιρία και να κερδίσει τον αγώνα. Ήταν 1,2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τις Mercedes σε κάθε γύρο με τη στρατηγική που επιλέξαμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!