Τρομερός επίλογος στην πρεμιέρα του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1. Νικητής αναδείχτηκε ο Valtteri Bottas, με το βάθρο να πλαισιώνουν οι Charles Leclerc και Lando Norris, σε έναν αγώνα με πολλές εγκαταλείψεις, ποινές και τρία αυτοκίνητα ασφαλείας!
Η εκκίνηση του αγώνα ήταν απροβλημάτιστη, με όλους τους οδηγούς να καταφέρνουν να διατηρηθούν στο παιχνίδι και να μην υπάρχουν “δράματα” στην πρώτη στροφή. Ο Lando Norris είχε μια όμορφη μάχη στους πρώτους δύο γύρους με τον Max Verstappen για τη 2η θέση, ωστόσο στη συνέχεια έμεινε πίσω και εν τέλει δέχτηκε προσπέραση από τους Alex Albon και Lewis Hamilton. Άλλος ένας που κέρδισε θέση ήταν και ο Sebastian Vettel, ο οποίος προσπέρασε τον Daniel Ricciardo για τη 10η θέση.
Από οδηγικής άποψης δεν υπήρχαν πολλές ανακατατάξεις ακολούθως, εκτός από την ανάκαμψη του Lewis Hamilton, ο οποίος προσπέρασε γρήγορα τον Albon και ξεκίνησε να μαζεύει τη διαφορά από τον Verstappen. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν χρειάστηκε, καθώς ο Ολλανδός εγκατέλειψε στον 13ο γύρο, με ύποπτο πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων της Red Bull του.
Λίγο αργότερα, στα pit τον ακολούθησαν και οι Daniel Ricciardo και Lance Stroll, με το πρόβλημα και των δύο να οφείλεται σε θέμα αισθητήρων στον κινητήρα, κάτι που άναψε συναγερμό στη Mercedes, η οποία πέρυσι είχε αντιμετωπίσει προβλήματα με την ψύξη του κινητήρα.
Ο χορός των pitstop ξεκίνησε για όλους την ίδια στιγμή, λόγω ενός τετακέ του Kevin Magnussen στον 27ο γύρο, το οποίο έφερε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Έτσι, όλοι οι οδηγοί, πλην του Sergio Perez, έβαλαν τη σκληρή γόμα, με τον Μεξικανό να αλλάζει τη μαλακή για τη μέση.
Αυτό που δεν έδωσε η κανονική εκκίνηση, έδωσε η επανεκκίνηση, η οποία έφερε κοντά όλα τα μονοθέσια και έδωσε αφορμή για μάχες. Και έτσι κι έγινε. Με την επανέναρξη της δράσης, οι Perez και Norris επιδόθηκαν σε μια μάχη από την οποία βγήκε νικητής ο πρώτος, ελέω ταχύτερης γόμας ελαστικών. Ωστόσο, λίγο πιο πίσω, οι Leclerc-Sainz-Vettel είχαν τη δική τους μάχη, με τον Γερμανό να έχει επαφή με τον Ισπανό σε προσπάθεια του πρώτου να περάσει τον Leclerc στη στροφή 3.
Αυτό, έριξε τον Γερμανό στο τέρμα του grid, με μικρές ζημιές στο μονοθέσιό του.
Η μάχη στη συνέχεια επικεντρώθηκε ανάμεσα στις δύο Mercedes των Bottas και Hamilton. Όμως, οι υποψίες για εφάμιλλο πρόβλημα με αυτό του κινητήρα του Stroll οδήγησε σε ρητή εντολή και στους δύο οδηγούς να αποφύγουν την επιθετική οδήγηση πάνω από τα κερμπ. Ουσιαστικά, μπήκε τέλος σε μια ενδεχόμενη μάχη για την πρωτιά, αλλά ο φόβος της Mercedes δεν ήταν αβάσιμος. Στον 51ο γύρο ο George Russell πάρκαρε τη Williams του στην έξοδο της στροφής 4, γεγονός που έφερε νέο αυτοκίνητο ασφαλείας.
Άμεσα, οι Albon και Norris μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, από την οποία βγήκαν πίσω από τον Perez, ενώ το ίδιο έκανε και ο Sainz, πέφτοντας 9ος. Και η νέα επανεκκίνηση όμως είχε εκπλήξεις, με τον Kimi Raikkonen (ο οποίος είχε επίσης κάνει αλλαγή ελαστικών για μαλακή γόμα) να εγκαταλείπει λόγω κακού “κουμπώματος” του εμπρός δεξιά ελαστικού του. Αυτό, έφερε για ακόμα μια φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
Το τί έγινε όμως μετά και το 3ο αυτοκίνητο ασφαλείας δεν μπορούσε κάποιος να το φανταστεί. Αρχικά, ο Albon επιχείρησε προσπέραση στον Hamilton, με τον Βρετανό να μην κρατά τη γραμμή του και να πετά εκτός πίστας τον Albon. Έτσι, ο Βρετανός πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων, κάτι που ίσχυσε και για τον Sergio Perez, λόγω υπέρβασης ορίου στο pit lane. Στη συνέχεια, ο Μεξικανός δέχτηκε προσπεράσεις από τους Leclerc, Norris (είχαν και επαφή) και Sainz, με αποτέλεσμα, στην καρό σημαία το βάθρο να συμπληρωθεί από τους Bottas, Leclerc και Norris, με τον νεαρό Βρετανό μάλιστα να κάνει και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.
Έτσι, η Formula 1 επιστρέφει την επόμενη εβδομάδα ξανά στο Red Bull Ring, για το Grand Prix των Στύριων Άλπεων. Παρακάτω παρατίθεται η κατάταξη των οδηγών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!