Ο Scott Dixon της Chip Ganassi Racing πήρε την καρώ σημαία σήμερα το απόγευμα στην Ινδιανάπολη για να κερδίσει το GMR Grand Prix μπροστά από τον Graham Rahal και τον Simon Pagenaud σε μια ιστορική μέρα που είδε τόσο το IndyCar όσο και το NASCAR να αγωνίζονται στον ίδιο χώρο για πρώτη φορά.
Ο Will Power είχε μια εξαιρετική εκκίνηση από την pole όταν βγήκε η πράσινη σημαία, ενώ πίσω του ο Jack Harvey είχε μια μικρή επαφή με τον Rahal καθώς τα μονοθέσια πλησίαζαν την 1η στροφή.
Ο Dixon από την 6η θέση και επέλεξε να χρησιμοποιήσει τα σκληρότερα μαύρα ελαστικά της Firestone για την έναρξη του αγώνα, καθώς ο Oliver Askew έπεσε από την 5η στην 8η θέση στους πρώτους γύρους.
Ο Rinus Veekay ήταν ο πρώτος οδηγός στα που μπήκε στα pit στον 5ο γύρο του αγώνα, μεταβαίνοντας στα πιο μαλακά κόκκινα ελαστικά, με αρκετούς οδηγούς, συμπεριλαμβανομένου του Dixon να κάνουν το ίδιο στους επόμενους γύρους.
Ο Ryan Hunter-Reay έχασε χρόνο στα pit, καθώς ένα αερόκλειδο πιάστηκε κάτω από τον μπροστινό αριστερό τροχό του μονοθεσίου του.
Ο Rahal κατάφερε να φτάσει μέχρι τον 26ο γύρο και έπειτα μπήκε στα pit. Ωστόσο, ήταν μια κακή αλλαγή για τον Santino Ferrucci, ο οποίος έχασε πολύ χρόνο στα pit καθώς το πλήρωμα του αντιμετώπισε προβλήματα με το παξιμάδι του δεξιού πίσω τροχού.
Ο αγώνας είχε την πρώτη του κίτρινη σημαία στον 36ο γύρο, καθώς ο Askew έχασε το πίσω μέρος στη στροφή 14 και τελείωσε την ημέρα του στον τοίχο. Αυτό προκάλεσε παγίδες για τους Power, Josef Newgarden και Harvey σχετικά με τα δεύτερα τους pitstop.
.@Oliver_Askew‘s day is done after a crash in the final corner at @IMS.
Take a look at what happened and watch the finish on @NBC. #NBCRacingWeekend stream: https://t.co/WbL0RL3Wsw pic.twitter.com/HOASaOeXOV
— IndyCar on NBC (@IndyCaronNBC) July 4, 2020
Ο Colton Herta και ο Veekay πέρασαν τη γραμμή του τερματισμού στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα, ενώ ο Marcus Ericsson και ο Newgarden τερμάτισαν στην 6η και την 7η θέση αντίστοιχα.
Ο Rahal κράτησε το προβάδισμα καθώς ο αγώνας συνεχίστηκε μπροστά από τους Spencer Pigot και Conor Daly. Πίσω, ο Alexander Rossi υπέστη περισσότερα προβλήματα καθώς το μονοθέσιο του έκανε διακοπές μετάδοσης ισχύος κατά την επανεκκίνηση και αναγκάστηκε να αποσυρθεί.
Ο Dixon πήρε το προβάδισμα στον 48ο γύρο με μια κίνηση στον Rahal στην 1η στροφή και ξέφυγε αμέσως με τα γρηγορότερα κόκκινα ελαστικά.
Η μέρα του Power πήγε από το κακό στο χειρότερο αφού σταμάτησε ενώ έβγαινε από τα pit, αναγκάζοντας τον να περιμένει την ομάδα του για την επανεκκίνηση του κινητήρα. Η βροχή απείλησε την πίστα με 7 γύρους να απομένουν, καθώς ο Marco Andretti και ο Zach Veach βγήκαν εκτός πίστας.
Ο Dixon πήρε τη νίκη από τον Rahal με πάνω από 20 δευτερόλεπτα διαφορά και έτσι πήρε την 48η νίκη της καριέρας του, ενώ ο Pagenaud τερμάτισε 3ος μετά από μια καταπληκτική οδήγηση ξεκινόντας από την 20η θέση.
Η 8η και η 9η θέση πήγαν στους Pato O’Ward και Ferrucci καθώς ο Takuma Sato συμπλήρωσε την 10αδα.
Η κατάταξη του αγώνα
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!