Η Renault αναμένεται να φέρει προγραμματισμένες αναβαθμίσεις από τρεις ακυρωθέντες αγώνες εντός του 2020 για τον εναρκτήριο αγώνα στην Αυστρία, ως προσπάθεια να τονώσει τη φόρμα της.
H Renault είχε προετοιμάσει ένα επιθετικό πλάνο αναβαθμίσεων για την RS20 κατά τη διάρκεια του 2020, αν και λόγω COVID-19 υπήρξε έντονη καθυστέρηση για την έναρξη της σεζόν.
Ωστόσο, η ομάδα συνέχισε να εργάζεται πάνω σε αναβαθμίσεις που είχε σχεδιάσει να φέρει στους αγώνες σε Βιετνάμ, Ολλανδία και Ισπανία, όλες εκ των οποίων συνδυάστηκαν και έχουν τοποθετηθεί στο μονοθέσιο που θα εμφανιστεί στο Grand Prix της Αυστρίας στις 5 Ιουλίου.
“Οι αναβαθμίσεις έρχονται”, δήλωσε ο επικεφαλής της Renault στη F1, Cyril Abiteboul, σε συνέντευξη τύπου με επιλεγμένα media την Παρασκευή.
“Υπήρξε τεράστια προσπάθεια από την εσωτερική παραγωγή ώστε να πάρουμε το πακέτο αναβαθμίσεων από τους αγώνες τρία, πέντε και έξι, με βάση την αρχική αρίθμηση εννοείται, σε Βιετνάμ, Ολλανδία και Βαρκελώνη, και να το έχουμε στο μονοθέσιο στην Αυστρία”.
“Αυτοί οι αγώνες προφανώς δεν έγιναν, αλλά η απόδοση που υποτίθεται πως θα παίρναμε από αυτές θα έρθει στο Spielberg”.
Ενώ όμως ο Abiteboul δεν ήθελε να κάνει προβλέψεις σχετικά με το που θα φέρουν οι αναβαθμίσεις αυτές τη Renualt σε σύγκριση με τις άλλες ομάδες του midfield, δήλωσε ικανοποιημένος από το ότι η ομάδα κατάφερε όχι μόνο να φέρει αναβαθμίσεις έγκαιρα, αλλά έχουν αρκετά εξαρτήματα ώστε να ανταποκριθούν στους πρώτους τρεις back-to-back αγώνες.
“Θέλω να υποβαθμίσω τις όποιες προσδοκίες υπάρχουν, επειδή γνωρίζουμε πως το μονοθέσιό μας ήταν πολύ, πολύ κακό πέρυσι. Απλά ελπίζουμε πως θα είναι λίγο καλύτερο”, δήλωσε ο Γάλλος.
“Ακόμα δεν είμαστε εντελώς σίγουροι αναφορικά με την ανταγωνιστικότητα του μονοθεσίου μας, με βάση τις χειμερινές δοκιμές. Δεν θέλω να πω πολλά σε αυτό το σημείο”.
“Υπάρχει ξεκάθαρα μεγάλη ικανοποίηση από την προσπάθεια που έχει γίνει με το να παράξουν ικανή ποσότητα αυτών των αναβαθμισμένων εξαρτημάτων, επειδή γνωρίζουμε πως το Spielberg μπορεί να αποβεί σκληρό για τα μονοθέσια, ακόμα και εάν κάποια από τα κερμπ που υπάρχουν έχουν αφαιρεθεί”.
“Έπρεπε όλοι επίσης να κάνουμε προγραμματισμό για τις ποσότητες σε κάποια εξαρτήματα που ελπίζω να φέρουν κάποια καλή απόδοση στο μονοθέσιο”.
Ο οδηγός της Renault, Daniel Ricciardo, προέβλεψε την περασμένη εβδομάδα πως οι ομάδες του midfield θα μπορούσαν να βρίσκονται και όλες εντός ενός δεκάτου του δευτερολέπτου, χωρίς να έχει προκύψει κάποιος ξεκάθαρος πρωτοπόρος από τις χειμερινές δοκιμές.
Ο Ricciardo δήλωσε πως περίμενε η μάχη του midfield να παραμείνει αμφίρροπη ακόμα και με την έλευση των πακέτων αναβαθμίσεων. Ελπίζει όμως πως η Renault θα μπορεί να μειώσει τη διαφορά με τις πρώτες ομάδες.
“Κάνεις μια μικρή σύνοψη μετά τις χειμερινές δοκιμές και προσπαθείς να κατανοήσεις που ακριβώς βρίσκεσαι. Τα πράγματα έδειχναν πως το midfield θα είναι πολύ αμφίρροπο”, δήλωσε ο Αυστραλός.
“Μαντεύω πως έτσι θα έδειχναν τα πράγματα και στη Μελβούρνη. Όπως έχετε ακούσει, φέρνουμε ένα διαφορετικό μονοθέσιο την επόμενη εβδομάδα στην Αυστρία. Πρόκειται να είναι διαφορετικό από αυτό που είχαμε φέρει στη Μελβούρνη”.
“Όντως αναμένω τα πράγματα να είναι αμφίρροπα. Περιμένω πως όλες οι ομάδες του grid θα έρθουν πιο κοντά μεταξύ τους φέτος, τα πράγματα θα είναι πιο στενά. Θεωρώ πως η διαφορά από τους πρώτους θα μειωθεί και θεωρώ πως όλο το midfield βρίσκεται εντός ενός δεκάτου περίπου, έτσι θα είναι αμφίρροπα τα πράγματα”.
“Όμως, όλα αυτά είναι θεωρίες τώρα. Έχουμε κάτι παραπάνω από μια εβδομάδα και όλοι θα πάρουν κάποιες απαντήσεις, συμπεριλαμβανόμενων και εμάς”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!