Η Mercedes αναμένεται να ολοκληρώσει μια νέα συμφωνία για χορηγία με τη ROKiT, η οποία ενδέχεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι και την έναρξη της φετινής σεζόν, με βάση πηγές του Motorsport.com.
Η ROKiT, η οποία προηγουμένως ήταν χορηγός τίτλου της Williams από το 2019, ακύρωσε τη συμφωνία της με την ιστορική βρετανική ομάδα στα τέλη Μαΐου.
Ωστόσο, η ROKiT πλέον βρίσκεται καθ΄οδόν προς το να γίνει χορηγός της Mercedes, λίγο πριν το ξεκίνημα της φετινής σεζόν, με την επιβεβαίωση της συμφωνίας να αναμένεται άμεσα.
Εκπρόσωπος της Mercedes δήλωσε πως η ομάδα “δεν μπορεί να δώσει κάποιο σχόλιο ή εμπιστευτικές εμπορικές συζητήσεις, είτε πρόκειται για τη ROKiT ή για κάποια άλλη μάρκα”.
Το ROKiT group περιλαμβάνει μια σειρά εταιρειών και ονομάτων, συμπεριλαμβανόμενης και της δικής της εταιρείας τηλεφωνίας και την ζυθοποιία ABK στη Γερμανία. Και τα δύο logo διαφημίζονταν στο μονοθέσιο της Williams το 2019 και στις χειμερινές δοκιμές του 2020.
Ύστερα και από τη ρήξη της συμφωνίας με τη Williams, η ROKiT τόνισε πως παρέμενε δεσμευμένη στις χορηγικές δραστηριότητές της, σκεπτόμενη την εμπλοκή της με τη Formula E ως χορηγός τίτλου στη Venturi, όπως επίσης και το να γίνει χορηγός στην W series, το γυναικείο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Γίνεται αντιληπτό πως η Williams πληροφόρησε τη ROKiT περί διακοπής της συμφωνίας τους την ημέρα που έγινε η ανακοίνωση, γεγονός που συνέπεσε με την επιβεβαίωση από την ομάδα πως σχεδιάζει να βρει νέον αγοραστή ή νέο επενδυτή στους ερχόμενους μήνες.
Η ROKiT σίγουρα θα δώσει νέα δυναμική στους χορηγούς της Mercedes, εντασσόμενη σε ένα group εταιρειών όπως η Petronas, η Bose, η Monster Energy και η INEOS, η οποία έχει γίνει αυτή τη στιγμή ο βασικός χορηγός της γερμανικής ομάδας.
Η έλευση της ROKiT θα στηρίζει τις προσπάθειες της Mercedes να βελτιώσει την κερδοφορία της από τις δραστηριότητές της στη Formula 1, ελέω και της έλευσης του πλαφόν των 145 εκατ. $ στα budget από του χρόνου.
Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε τον Φεβρουάριο πως το να γίνει επικερδής η Mercedes είναι “αυτό ακριβώς που έχουμε ως στόχο”, στοχεύοντας να κάνει τη χρηματοδότηση για τη Formula 1 ένα ασήμαντο πρόβλημα για την μητρική εταιρεία Daimler.
“Το marketing είναι τεράστιο και οι επιστροφές από τις επενδύσεις θα πρέπει να είναι το γλάσο στην τούρτα”, δήλωσε ο Αυστριακός.
“Βλέπουμε πως αυτό συμβαίνει στα αμερικάνικα αθλήματα. Το NFL και το NBA είναι επικερδή franchise”.
“Αυτός είναι ο προσωπικός μου στόχος και η προσωπική συνεισφορά με τους συνεργάτες μας, να μετατρέψουμε την ομάδα σε μια εταιρεία, έτσι ώστε από πλευράς υπηρεσιών να μην υπάρχει πρόβλημα για τη συμμετοχή της”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!