Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (WMSC) ενέκρινε τα νέα πρωτόκολλα της Formula 1 σχετικά με τον COVID-19, τα οποία θα τεθούν σε ισχύ από το Αυστριακό Grand Prix τον επόμενο μήνα.
Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές που θα υπάρξουν είναι οι διαδικασίες αναφορικά με την προετοιμασία των μονοθεσίων στο grid και τις απονομές στα βάθρα.
Ο διαχειριστικός διευθυντής της F1, Ross Brawn, μίλησε πριν λίγες ημέρες σχετικά με τα θέματα αυτά και δήλωσε πως τα γεμάτα κόσμο grid πριν τον αγώνα και οι τυπικές απονομές των βραβείων δεν μπορούν να συμβούν φέτος.
Το Autosport αναφέρει πως “οι διαδικασίες σε grid, αναβολή/επανεκκίνηση αγώνα, και απονομές βάθρων έχουν προσαρμοστεί όλες τους στα νέα πρωτόκολλα με βάση τα αναμενόμενα, ενώ νέοι κανονισμοί περί απαγόρευσης κυκλοφορίας εντός της πίστας έχουν τροποποιηθεί ώστε να επιτρέπονται οι κανονισμοί περί κοινωνικής αποστασιοποίησης”.
Το WMSC ενέκρινε τις αλλαγές, έτσι αναμένονται σύντομα όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τις αλλαγές στο Αυστριακό Grand Prix αλλά και σε όλους τους αγώνες του 2020.
Επίσης, το αίτημα της Pirelli για συγκεκριμενοποίηση των κατανομών των ελαστικών στο πολυάσχολο πρόγραμμα έχει εγκριθεί.
Οι αλλαγές αναφέρουν επίσης πως οι αγωνοδίκες “μπορούν να δουλέψουν και απομακρυσμένα σε ιδιαίτερες περιστάσεις, εάν το απαιτήσουν οι συνθήκες”.
Η Formula 1 ανακοίνωσε επίσης τα σχέδιά της περί παγώματος της εξέλιξης σε μερικά εξαρτήματα και ένα σύστημα tokens για την εξέλιξη το 2020 και το 2021, σε μια προσπάθεια περικοπής των εξόδων.
Η λίστα των εξαρτημάτων που θα μείνουν ίδια, η οποία ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα, δέχτηκε μερικές τροποποιήσεις και εγκρίθηκε.
Το Autosport αναφέρει επίσης πως ένας νέος κανονισμός προστέθηκε, σχετικά με “τον ρυθμό ροής μερικού φορτίου καυσίμου”, καθώς η F1 εντατικοποιεί τις πολιτικές αστυνόμευσης σε αυτό το κομμάτι.
Τέλος, δύο αλλαγές έχουν γίνει και στους τεχνικούς κανονισμούς.
Οι ομάδες πλέον θα έχουν όριο στον αριθμό των εκδόσεων λογισμικού που μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε έναν χρόνο.
Επίσης, θα υπάρξει όριο και στον αριθμό των διαφορετικών αναβαθμίσεων σε καύσιμα και λάδια κινητήρα που θα μπορούν να εγκριθούν για κάθε ομάδα σε έναν χρόνο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!