Η Ferrari ετοιμάζεται να φέρει μια νέα μονάχα ισχύος, με 15 άλογα παραπάνω στην Αυστρία, σύμφωνα με δημοσίευμα του Motorsport.com στην Ιταλία.
Η Scuderia συνήθιζε τα τελευταία χρόνια να συγκεντρώνει όλες τις θετικές εντυπώσεις στις χειμερινές δοκιμές. Φέτος, όμως, ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, δεν έδειξε ένα ιδιαίτερα αισιόδοξο πρόσωπο, δηλώνοντας πως η Ferrari απομακρυνόταν από την κορυφή τόσο ως προς την απόδοση, όσο και ως προς τη συνέπεια.
Αλλά, η ιταλική έκδοση του Motorsport.com θεωρεί πως έχουν γίνει βελτιώσεις κατά τη διάρκεια της εκτεταμένης περιόδου διακοπής και ο κινητήρας που χρησιμοποιήθηκε στις χειμερινές δοκιμές έχει αντικατασταθεί από μια δυνατότερη μονάδα ισχύος, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στο Grand Prix της Αυστρία, στις 3-5 Ιουλίου.
Το δημοσίευμα αναφέρει: “Η μονάδα ισχύος της Ferrari 062/2 θα κάνει το ντεμπούτο της στην Αυστρία και πέρασε τις δοκιμές αξιοπιστίας έχοντας δείξει κάποια προβλήματα αντοχής αρχικά. Η έκδοση 062/1 (που χρησιμοποιήθηκε στις χειμερινές δοκιμές) δεν θα χρησιμοποιηθεί στους αγώνες”.
“Η 062/2 θα είναι η έκδοση κινητήρα που θα επικυρωθεί επίσημα για τη Ferrari το 2020 και η ομάδα θα μπορεί να επωφεληθεί από τα 15 περίπου παραπάνω άλογα σε σχέση με τον κινητήρα που δεν κατάφερε να τραβήξει τις εντυπώσεις στην Ισπανία”.
Ωστόσο, εάν η Ferrari όντως έχει βρει κάποιες βελτιώσεις στο κομμάτι του κινητήρα, υπάρχει ακόμα ζήτημα περί υστέρησης της Scuderia από τις Mercedes και Red Bull, οι οποίες επίσης δεν θα παρέμειναν ανενεργές κατά τη διάρκεια της διακοπής.
Η αναφορά πρόσθετε επίσης: “Η SF1000 έχει δείξει κάποια πρόοδο, αλλά στην Αυστρία δεν θα υπάρξουν τροποποιήσεις, ειδικά στην αεροδυναμική, έτσι είναι αναμενόμενο πως θα βρίσκεται ακόμα 3η στην κατάταξη απόδοσης, αλλά πιο κοντά στη Mercedes”.
“Εικάζεται πως η διαφορά τους είναι στα 2 με 3 δέκατα ανά γύρο”.
“Είναι πιθανό πως οι αεροδυναμικές αλλαγές στην εμπρός πτέρυγα της SF1000 θα υπάρξουν αργότερα, επειδή ο διαθέσιμος χρόνος για την παραγωγή νέων εξαρτημάτων από ανθρακόνημα δεν ήταν αρκετός από τη στιγμή που επαναλειτούργησαν τα εργοστάσια”.
“Τα πολύ αυστηρά μέτρα ασφαλείας σίγουρα δεν διευκολύνουν τη συνεργασία με τους προμηθευτές”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!