Οι ομάδες της Formula 1, σύμφωνα με το Motorsport.com, ενέκριναν ένα ριζικό σετ αλλαγών στους κανονισμούς, με σκοπό να διασφαλιστεί το μέλλον του αθλήματος, στον απόηχο των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού.
Ύστερα από εβδομάδες συζητήσεων μεταξύ των ομάδων και των αφεντικών της FIA και της Formula σχετικά με πιθανές αλλαγές με σκοπό την περικοπή των εξόδων και τη βελτίωση του θεάματος, οι προτάσεις της “Νέας Συμφωνίας” τέθηκαν προς ηλεκτρονική ψηφοφορία από τις ομάδες την Παρασκευή.
Αρκετές πηγές επιβεβαιώνουν πως οι ομάδες υποστήριξαν αυτές τις αλλαγές, οι οποίες περιλάμβαναν την περικοπή του budget cap από τα 175 στα 145 εκατ. $ για του χρόνου αλλά και αλλαγές στους αεροδυναμικούς κανονισμούς, με την εισαγωγή ενός συστήματος handicap στην εξέλιξη, και τη χρήση εξαρτημάτων ανοιχτής πηγής (open source).
Την ώρα που ανεξάρτητες ομάδες, όπως η McLaren τάσσονται υπέρ της μείωσης του κόστους μέχρι και στα 100 εκατ. $, η Ferrari ήταν ξεκάθαρη πως δεν θα ήθελε καθόλου να πέσει το budget κάτω από τα 145 εκατ. $.
Με το συγκεκριμένο πλαφόν να προτείνεται για το 2021, και πτώση στα 140 εκατ. το 2022 και 135 το 2023, γίνεται αντιληπτό πως η ιταλική ομάδα συμφώνησε με τα συγκεκριμένα νούμερα και έδωσε την έγκρισή της.
Εκτός του πλαφόν στα budget, υπήρξαν και άλλες αλλαγές στο συγκεκριμένο πακέτο αναθεωρήσεων, στις οποίες περιλαμβάνεται και ένα σύστημα περιορισμού της εξέλιξης στην αεροδυναμική, όπου οι χειρότερες ομάδες θα έχουν το δικαίωμα για περισσότερες ώρες στην αεροσήραγγα αλλά και στη χρήση λογισμικού CFD (Computed Fluid Dynamics, Υπολογιστική Ρευστοδυναμική) σε σχέση με τις πιο πετυχημένες, επίσης και το δικαίωμα να χρησιμοποιούν εξαρτήματα ανοιχτής πηγής.
Με τις ομάδες να έχουν εγκρίνει αυτές τις αλλαγές στους κανονισμούς, το θέμα τώρα είναι να πάει το συγκεκριμένο πακέτο αλλαγών στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA για τελική έγκριση.
Γίνεται αντιληπτό πως το κυβερνόν σώμα του αθλήματος θα προχωρήσει σε αυτό μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, πιθανώς και νωρίς μέσα στην επόμενη εβδομάδα, και δεν θα περιμένει για την επόμενη δια ζώσης συνάντηση του συμβουλίου, η οποία έχει προγραμματιστεί για τα μέσα Ιουνίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!