Ο επικεφαλής της ομάδας της Renault, Cyril Abiteboul, θεωρεί ότι για να καταστεί το άθλημα περισσότερο βιώσιμο οικονομικά θα πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερος έλεγχος και περιορισμοί στις οικονομικές απολαβές των οδηγών, με τα συμβόλαια πολλών να είναι ιδιαίτερα υψηλά.
Με τις ομάδες της F1 να βρίσκονται σε συνεχείς συζητήσεις σχετικά με τα οικονομικά στοιχεία των επόμενων ετών, αλλά και τους περιορισμούς που θα ισχύσουν στα μπάτζετ των ομάδων στο μέλλον, εξετάζονται πολλές ιδέες σχετικά με τα μέτρα που θα πρέπει να ληφθούν για την οικονομική βιωσιμότητα όλων των συμμετεχόντων.
Με το αρχικό σχέδιο που ανακοινώθηκε πέρυσι για το μπάτζετ των ομάδων να εξαιρεί τα συμβόλαια των οδηγών από τους οικονομικούς περιορισμούς, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault F1 επιβεβαίωσε ότι οι συζητήσεις σχετικά με τους μισθούς των οδηγών αποτελούν μέρος των συνομιλιών μεταξύ των ομάδων σχετικά με τον έλεγχο του κόστους.
“Αποτελεί μέρος των συζητήσεων, βρίσκεται στο τραπέζι, αλλά θα πρέπει πρώτα να βεβαιωθούμε ότι ό,τι γίνει θα γίνει νόμιμα, και θα μπορεί να εφαρμοστεί”, είπε ο Abiteboul στο Sky Sports F1, επισημαίνοντας ότι πρέπει να τηρηθούν και οι νομικοί όροι των συμβολαίων για να μην υπάρξουν έπειτα άλλου είδους προβλήματα.
“Επίσης, υπάρχει επιπλέον πολυπλοκότητα σε οδηγούς με μακροχρόνια συμβόλαια, οπότε συγχαρητήρια στον Max Verstappen από αυτή την άποψη! Αλλά νομίζω ότι αν χρειαστεί να κάνουμε εξαιρέσεις για συστήματα που θα είναι υγιή και σημαντικά για τη βιωσιμότητα του αθλήματος, θα πρέπει να το κάνουμε”.
“Δεν πρέπει να έχουμε ένα συγκεκριμένο άτομο, σε μια δεδομένη κατάσταση, για παράδειγμα όπως το συμβόλαιο του Max ή το συμβόλαιο του Charles με τη Ferrari, που θα εμποδίσει μία διαδικασία η οποία θα είναι σωστή για το σπορ”.
“Θεωρούμε ότι από την στιγμή που πολλοί άνθρωποι θα χάσουν τις δουλειές του λόγω των περικοπών στο μπάτζετ, είναι θεμιτό και τα συμβόλαια των οδηγών να ακολουθήσουν την λογική πορεία των πραγμάτων”, συμπλήρωσε ο Γάλλος.
Πάντως, η πραγματικότητα είναι ότι τα συμβόλαια πολλών οδηγών είναι ιδιαίτερα υψηλά και δεν συμβαδίζουν με τις προθέσεις του πρωταθλήματος για την μείωση του κόστους, οπότε είναι πολύ πιθανό να υπάρξει κάποιου είδους ανώτατο όριο και σε αυτά, ιδιαίτερα μετά την παρούσα κατάσταση με την πανδημία, που έχει προκαλέσει επιπλέον οικονομικά προβλήματα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!